American Express Gold - Parex vairākas reizes samazina kredītlimitu, klientu par to neinformējot
Ar ļoti lielu prieku varu paziņot, ka esmu atteikusies no Parex bankas piedāvātās American Express Gold kredītkartes un arī iesaku visiem klientiem to darīt, lai vienā dienā nepienāk brīdis, kad veikalā norēķinoties, Jums paziņo, ka kartē nav naudas. Mans mērs bija pilns tad, kad no rīta paskatījos, ka kontā ir nauda, bet, vakarā, iepērkoties veikalā, pārdevējs paziņo, ka karte ir tukša - protams, nebrīdinot atkal bija atņemti 300 Ls. Tā lūk rīkojas "krutā" Parex Banka ar saviem uzticamajiem klientiem. Vairākas reizes kredītlimits tika samazināts nebrīdinot, bez jebkādiem iemesliem. Saprastu vēl, ja klients viņiem nemaksātu, bet katru mēnesi godprātīgi viņiem tika atgriezta atpakaļ kartē notērētā nauda, tā kā nebija, kur piesieties. Laikam jau pati banka ir tik lielos "sūdos līdz ausīm" (atvainojos par šo izteicienu), ka viņi gatavi sabojāt attiecības ar daudziem saviem klientiem. Šādus un līdzīgus gadījumus esmu dzirdējusi ļoti daudz tieši šīs bankas sakarā.
Nesaku jau, ka Parex to nedrīkst darīt, tā tomēr ir viņu nauda, bet vismaz tik daudz, kā cilvēcīgi piezvanīt vai atsūtīt īsziņu ar paziņojumu, ka limits samazināts, lai cilvēkiem nebūtu jāpiedzīvo kauns veikalā. Ļoti bieži no Parex tiek sūtīti SMS ar dažādiem reklāmas piedāvājumiem, vai tiešām šo visu īsziņu starpā bankai ir tik grūti atsūtīt 1 īsziņu ar informāciju par kredītlimita samazināšanu. Nu ļoti nesmuki, ka tā var rīkoties! Parex banka ir pilnībā zaudējusi uzticību manās acīs un nekad vairs nedomāju ar šo banku vairs sadarboties.
Комментарии (1)
Esmu ticis vaļā no šīs kredītkatres un bankas - kad gāju noslēgt kontu - neviens pat nepajautāja - Kāpēc to vēlaties darīt?, Vai nepatika?, Vai nevēlaties, ko citu??? Pilnīgi vienalga, ka klients izbeidz attiecības... :) Kaut kā sviestaini tas viss.