РешеноAmber Car - slikts serviss, klientu ignorēšana
Izmantoju Ambercar mašīnas nomu, pēc pēdējā nomas perioda palika uzkrātas 2 dienas, ko solīja, ka varēšu izmantot citā reizē kad būs nepieciešams auto. Tā pēc ilgāka laika perioda mēgināju pieteikt rezervāciju telefoniski, kā arī caur epastu. Nesekmīgi. Uz epastu nesaņēmu nevienu atbildi, savukārt caur telefonu pirmajā reizē atbildēja, lai atzvanot pēc brītiņa, kad būs uz vietas ofisā, nekādu problēmu.. Zvanu vēlreiz, telefonu protams vairs neceļ. Tā mēģināju vaIrākas dienas bez rezultatiem.
Spriežot pēc sludinājuma ss.lv uzņēmums ir izlikts uz pārdošanu. Tas nemaina lietas būtību. Atbilde - jā vai nē ir jāsniedz un uz telefona zvaniem ir jāatbild!
Paldies.
Labdien!
Vēlamies izskaidrot situāciju no mūsu puses.
Tikko pārbaudījām e-pastu, pēdējo 3 mēnešu laikā esam saņēmuši tikai 1 ziņu par vēlēšanos izmantot iekrātās dienas no iepriekšējās nomas reizes. Šis konkrētais klients savas papildus dienas izmantoja un viss bija kārtībā.
Tādēļ mums ir neliela neskaidrība, kādēļ ir šāda situācija.
Vēlamies lūgt Jūs ar mums sazināties atkārtoti, jo noteikti esam ieinteresēti Jums sniegt iespēju izmantot iekrātās dienas! Mēs šo opciju vienmēr esam piekopuši un neatsakām klientam.
Tā kā šeit nav redzama Jūsu kontaktinformācija, lūdzu, uzrakstiet mums uz [email protected] un mēs parūpēsimies par šo situāciju.
Ātra atbilde no Ambercar klientu servisa puses ar vēlmi risināt radušos situāciju.
Atradām ātri kopsaucēju! :)
Paldies
Добавить комментарий