AM Dental Studio - Neprofisionalitāte
Neprofisionāla attieksme, agresīva, nekompetenta daktere Anna Maksimova, ja strādā ar bērniem, ir jāmāk kontaktēkties, nevis sūtīt prom pie pirmās iespējas.
Atnācām uz pārbaudi, agrāk bērns (poliklīnikās, pie higiēnistiem) vienmēr sēdēja mierīgi un ļāva labot zobus... Te bērnu lika noguldīt guļus, kas bērnam nepatika, palūdzu, la pārbaudi veic sēdus tāpat tak redz kas mutē darās jebkurā pozīcijā! Uz ko atcirta, tad ejiet uz poliklīniku un neveica pārbaudi pat necentās! Fui tādai ārstei, pēdējais apmeklējums šajā klīnikā, tik ilgi nogaidīt rindu mēnešiem un pat neveikt savu darbu! Cūcība
Комментарии (11)
Un pareizi daktere arī darīja. Nav sadarbības, tad jāiet prom un jādiktē savi noteikumi citur. Ārsts laiž krēslu guļus, jo viņam tas ir ērtāk gan savai pozīcijai, gan zobu apskatei.Ja Jums ir bērns-sniegpārsliņa, tad meklējiet, kur ar viņu cackāsies.
Ja citur prata sarunāt, tad vaina varētu būt dakterī. Ar bērnu nav tas pats, kas ar pensi, kurš atskaita 300 eur par to vien, ka pasaki labdien.
Tāpēc ir pieejami bērnu zobārsti(sertificēti). Lūdzu, visas iespējas pieteikties uz vizīti.
Būtu maksas takjau sēdus varētu veltīt minūti apskatei...
Te par kvotām tiec reizi gadā un tāda attieksme ir cūcība, bērnam pārbaudīt zobus,ja jau rinda nogaidīta...ārstei zvaigzes galvā sakāpušas, zemu kritīs...
Pilns dajteru, izvēlējāmies citu, pie šīs vairs nekad nevienam neieteikšu iet, nav viņa savā vietā, ar bērniem tādai nedrīkst strādāt, daudz dzirdēts kā ģīmi saviebj,pat kad kāds ieraudas...
Es neņemtu bērnus, ne par maksu, ne bez maksas.Ja Latvijā būtu vairāk sertificētu bērnu zobārstu-es būtu laimīga.
Вот перевод вашего текста на латышский:
Cienījamie pacienti un vecāki!
Mūsu klīnikā mēs vienmēr cenšamies atrast pieeju katram bērnam, pat ja tas prasa pacietību un vairakus mēģinājumus. Tomēr ir svarīgi atcerēties, ka veiksmīga ārstēšana ir iespējama tikai ar minimālu sadarbību no pacienta, kā arī no vecāku puses.
Šī situācija parāda, ka ar 8 gadus vecu bērnu var sadarboties… bet tikai tad, ja viņš pats to vēlas. Jau pirms ieiešanas kabinetā bija skaidrs, ka kontakts nebūs iespējams: bailes, asaras, atteikšanās no visiem piedāvājumiem – apsēsties krēslā, uzlikt bērnu aizsargbrilles, kā arī piedāvājumi paskatīties ar spogulīti un “pūst vējiņu” nepalīdzēja. Ārsts darīja visu iespējamo, lai sarunāt ar bērnu, taču, diemžēl, strādāt saliektā stāvoklī, kad krēslā atrodas gan vecāks, gan pacients, vienlaikus nepārtraukti prasīt bērnu atvērt muti, – nav viņa pienākums.
Kad kļuva skaidrs, ka ārstēšana šodien nav iespējama, ārsts par to informēja bērnu un vecāku, piedāvājot turpināt ārstēšanu tur, kur, pēc viņu vārdiem, “viss izdevās”, proti, poliklīnikā. Kā atbilde, sekoja absurdi pārmetumi un ne visai adekvāta vecāka uzvedība.
Informācijai: šis pats ārsts pirms gada veiksmīgi ārstēja šo pašu pacientu.
Turklāt Anna Maksimova ir pieredzējusi bērnu zobārste, kura gadā laikā pieņem ap 3000 bērnu, un šāda rakstura sūdzība ir pirmā visā viņas praksē.
Tātad, varbūt problēma nemaz nav ārstā?
Paldies par sapratni! Mēs vienmēr esam atvērti dialogam un gatavi palīdzēt – ja pacients tam ir gatavs.
Cienījamie pacienti un vecāki!
Mūsu klīnikā mēs vienmēr cenšamies atrast pieeju katram bērnam, pat ja tas prasa pacietību un vairakus mēģinājumus. Tomēr ir svarīgi atcerēties, ka veiksmīga ārstēšana ir iespējama tikai ar minimālu sadarbību no pacienta, kā arī no vecāku puses.
Šī situācija parāda, ka ar 8 gadus vecu bērnu var sadarboties… bet tikai tad, ja viņš pats to vēlas. Jau pirms ieiešanas kabinetā bija skaidrs, ka kontakts nebūs iespējams: bailes, asaras, atteikšanās no visiem piedāvājumiem – apsēsties krēslā, uzlikt bērnu aizsargbrilles, kā arī piedāvājumi paskatīties ar spogulīti un “pūst vējiņu” nepalīdzēja. Ārsts darīja visu iespējamo, lai sarunāt ar bērnu, taču, diemžēl, strādāt saliektā stāvoklī, kad krēslā atrodas gan vecāks, gan pacients, vienlaikus nepārtraukti prasīt bērnu atvērt muti, – nav viņa pienākums.
Kad kļuva skaidrs, ka ārstēšana šodien nav iespējama, ārsts par to informēja bērnu un vecāku, piedāvājot turpināt ārstēšanu tur, kur, pēc viņu vārdiem, “viss izdevās”, proti, poliklīnikā. Kā atbilde, sekoja absurdi pārmetumi un ne visai adekvāta vecāka uzvedība.
Informācijai: šis pats ārsts pirms gada veiksmīgi ārstēja šo pašu pacientu.
Turklāt Anna Maksimova ir pieredzējusi bērnu zobārste, kura gadā laikā pieņem ap 3000 bērnu, un šāda rakstura sūdzība ir pirmā visā viņas praksē.
Tātad, varbūt problēma nemaz nav ārstā?
Paldies par sapratni! Mēs vienmēr esam atvērti dialogam un gatavi palīdzēt – ja pacients tam ir gatavs
AM Dental Studio
Un tādu atsauksmju ir daudz...
Nu no zila gaisa vecāki neizdomās un nenomelnos...tātad tiešām nav viss tik spīdoši..saprotams, jums ir jāaizstāv, bet reputācija sen ir sašķobīta...
Šādi vecāki ar visu viņu lolojumu ,ir jāieliek melnajā sarakstā un jāsūta prom. Ko nozīmē šasķobīta reputācija? Ārstiem darbs trūkst vai? Viena kašķīga bērna vietā ārsts paņem pieaugušu cilvēku un strādā bez problēmām.