Alus restorāns MERLIN - apkalpošana

Šo restorānu apmeklējam ar ģimeni diezgan bieži. Pēdējā laikā ir ievērojami pasliktinājies apkalpošanas līmenis. Kā ierasti iekārtojāmies 2. stāvā sev iecienītā dīvāniņā. Viesmīle iedeva ēdienkartes un nozuda uz kādām 15-20 minūtēm. Sagaidījām viesmīli un pasūtījām vakariņas. Dzērienus ilgi nebija jāgaida, tos viesmīle ātri atnesa.
Nākošā reize kad viesmīle pienāca pie galdiņa, kas arī izrādījās pēdējā tikšanās ar viesmīli šo vakariņu laikā, bija brīdī kad tik atnesti ēdieni. Tad arī tika pamanīts ka mums nav uzklāts galds un mums nav ar ko ēst. Šī problēma tika veikli novērsta. Vīra maltītei (ēda steiku), pietrūka sāls, ko viņš vēlējās pajautāt viesmīlei, bet tā kā viņa ilgi nenāca, sameklējām sāli paši uz galdiņa kas domāts viesmīļiem priekš darba. Kad bijām paēduši vēlējāmies iedzert vēl pa glāzei vīna un alus. Bet viesmīle nenāca.
Vakars beidzās ar to ka pašiem nācās iet pie bāra un prasīt rēķinu, lai varētu samaksāt, jo viesmīle mums nepievērsa uzmanību un pēc kādām 30.minūtēm, ko bijām pavadījuši pie tukšām glāzēm un netīriem šķīvjiem nolēmām doties mājās, kaut gan abiem kārojās vēl pa glāzei vīna un alus. Šausmīgākais ir tas ka nonākot lejā pie bāra konstatējām, ka mūsu viesmīle bārā nesteidzīgi bauda kokteili.
Mēs uz restorānu „Merlin” vairs nekad nenāksim.

D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы