Akvedukts SIA - Slikts serviss
Lūdzu izlaboju sūdzību par Akvedukts SIA:
Iegādājos caurplūdes ūdens sildītāju Kospel, kas nostrādāja aptuveni pusgadu, tad tas pārstāja sildīt vajadzīgajā temperatūrā. Aizvedu sildītāju uz garantijas remontu Akvedukts servisā. Tur pēc nedēļas man paziņoja, ka viss ir kārtībā. Pārvedu sildītāju mājās un uzstādīju, tas darbojās aptuveni mēnesi, pēc tam atkal pārstāja sildīt. Aizvedu sildītāju atpakaļ uz servisu, un atkal saņēmu atbildi, ka viss ir kārtībā. Pārvedu sildītāju mājās, bet tas nesilda pēc specifikācijas.
Atbrauca meistars uz mājām, veica mērījumus un teica, ka nepieciešams mainīt plati. Kad es jautāju, kāpēc sildītājs mājās nedarbojas, bet darbnīcā darbojas, meistars nespēja atbildēt. Pēc tam, kad meistars pakustināja plati, sildītājs vispār pārstāja darboties. Gaidu jaunu plati. Pēc divām dienām man zvana servisa vadītājs Artūrs Ribkinskis un bezkaunīgi mēģina pārliecināt, ka sildītājs pilda savas funkcijas.
Uzrakstīju SIA Akvedukts valdes priekšsēdētājam Naurim Ārmanim par radušos situāciju, bet, diemžēl, viņš deleģēja man atbildēt to pašu bezkaunīgo servisa vadītāju Artūru Ribkinski, kurš turpināja stāstīt, ka viss ir kārtībā. Vai tā ir nekompetence vai ārkārtīgi bezkaunīga uzņēmuma politika?
Sargieties no SIA Akvedukts!
Комментарии (1)
Pirmo reizi dzīvē dzirdu ka Akveduktā serviss nevar prblēmu atrisināt. Ja nu kaut kur ir cerība kaut ko risināt, tad pie viņiem. Vai tik te nav problēma blīvē starp stūri un sēdēkli :) Mājās tev ar spriegumu viss ir kārtībā? Visam kam noticēšu, bet ne jau šitādai sūidzībai. Bet ja par tēmu, tad es ieteiktu pasaukt uz māju kādu neatkarīgu spečuku.