Akademija MON PLATIN - kosmētikas pardošana
Ļudi!!!Esli vam pozvonjat po telefonu ot akademii krasoti MON PLATIN i predlozat besplatno masku dlja lica ili sdelatj prichesku , ne soglashajtesj!!!!Oni trebujut s soboj vzjatj pasport, potom na meste budut vas obrabativatj chtobi vi kupili u nih chemodan kosmetiki vesjma somniteljnogo kachestva, a esli net deneg oni prjamo na meste oformjat na vas KREDIT!!!! Eto OBMAN!!!!! Pochitajte Rossijskie sajti!!!!Tam oni uze davno vseh naduli, ocheredj za Rigoj!!!
Комментарии (133)
Ko Jūs saucat par labumu? To kosmētiku var nopirkt veikalā par 50 eiro un mājās lietot bez kaut kāda servisa! Par ko tad ir tā 1000 eiro maksa, ja sertifikāti ir bez maksas un kosmētika mājās jālieto pašām? Vai ir iespējams atgriezt atpakaļ komplektu un lauzt līgumu, ja cilvēks nevēlas izmantot Jūsu pakalpojumus un servisu?
Protams, jūs varat to nopirkt citur, kaut vai ebay, bet vai tie citi varēs jums garantēt, ka kosmētika ir oriģināla un tiešām Mon Platin ražota? Skaistuma akadēmija ir vienīgais oficiālais Mon Platin pārstāvis un kosmētikas izplatītājs Latvijā. Ir divi ceļi: 1. - pirkt pārbaudītu kosmētiku Skaistuma akadēmijā, apmeklēt bezmaksas procedūras pie speciālista; 2. - pirkt nezināmas izcelsmes kosmētiku un smērēt to uz labu, nezinot kā panakt efektu, ja to vispār ir iespējams panākt ar šaubīgas izcelsmes produkciju. Protams, rezultāti atšķiras kā nakts un diena.
Par jebkādām atgriešanām, mainīšanām vai citām nestandarta situācijām ir jārunā ar Skaistuma akadēmijas pārstāvjiem uz vietas. Ja prasībām ir attiecīgs pamatojums, viss ir iespējams.
Un ko Jūs saprotat ar attiecīgu pamatojumu? Es jau pamatoju, ka tā ir krāpšana, liekot klientēm iegādāties preci par 1000 eiro, lai gan tā maksā 50 eiro, un Jūs paši šo preci pērkat tajā pašā veikalā, kurā to var iegādāties ikviens. Ja 1000 eiro ir jāmaksā par tiem bezmaksas sertifikātiem un vip klienta karti, tad to visu varu Jums atdot atpakaļ, jo, noslēdzot līgumu, neprasīju neko no tā. Man bija vajadzīga tikai prece, bet kā izrādās, citur to var iegādāties par 20.reizes zemāku cenu.
Mon Platin nepērk šo kosmētiku no kaut kādiem tur veikaliem. Skaistuma akadēmija saņem visu produkciju tieši no ražotāja, kā likumīgam pārstāvim arī pienākas. Vai jums, cienījamā Perlita, šķiet iespējami, ka ekskluzīva Izraēlas kosmētika ar melno ikru ekstraktu var tikt pārdota par 50eiro? Jums līdzvērtīgs daudzums īstu ikru, kas iegūti īpašaja ekoloģiskajā vidē, izmaksās vairāk. Ja vēl pielikt klāt visu tehnoloģiju, kas ļauj visas ikru vērtīgas īpašības nodot krēmiem un losjoniem, plus citas vērtīgas sastāvdaļas, rēķiniet pati. Tāda kosmētiku adekvāti izvertējot, nekādi nevar maksāt tik zemu cenu.
MonPlatin, kur ir kaut viens pētījums, ka melnie ikri vai to ekstrakts dod sejas (vai jebkurai citai) ādai kādu labumu?
Pētījumi ir zinātniekiem, kas ar to nodarbojas. Tēzes un info varat sameklēt internetā, google vienmēr ir jūsu rīcībā. Kaut gan, ja vēlaties apstrīdēt labvēlīgo ietekmi kādam produktam, tad tik pat labi varat izvēlēties jebkuru citu zīmolu. Pirms ieviešanas tirgū produkti tiek rūpīgi izvērteti "no visām pusēm", zilu gaisu neviens netirgo, nav jau 90-tie.
Godīgi sakot, tas viss liekas tik aizdomīgi no jums - Mon Platin - puses. Ja viss būtu kārtībā ar jūsu piedāvāto pakalpojumu & produkciju, cilvēki tik bieži neapmeklētu sudzibas.lv mājas lapu, kā arī, ja tas viss ko cilvēki te raksta, jūsuprāt, ir muļķības, tad jums nevajadzētu kā uzņēmumam uz to reaģēt un tik ļoti taisnoties.
Arī citas kompānijas izplata, pārdod šo Mon Platin produkciju - ne tikai Mon Platin Latvia - tā kā nevajag te 'pūst pīlītes'. Esmu pilnīgi pārliecināta, ka produkcija ir tieši tā pati, kuru jūs piedāvājat saviem "klientiem" - tikai atšķirība tāda, ka jūs smalki mākat runāt un cilvēkus aptīt ap pirkstu ar presinga mārketingu, lai Mon Platin produktus iegādātos par milzu summām. Ja jūsu pakalpojumi būtu labā kvalitātē cilvēki rakstītu attsauksmes - nevis sūdzības. Un, varbūt, jā, Mon Platin ir ok kā kosmētika, taču jūsu pieeja tam kā jūs cenšaties to "iesmērēt" cilvēkiem ir tas, kas liek aizdomāties, ka kaut kas nav kārtībā ar to ko jūs darāt. Jūs ar savu darbību strādājat nu gluži kā 90os - cilvēkam nav izvēles iespējas pirkt vai nepirkt, japērk viss komplekts tagad & tūlīt & vēl tās cenu maiņas - vienam 1000 EUR, citam 1200 / mēneša maksājums kā nu kuram.. un beigās cilvēks nelaimīgs - jo attopas, ka tādu pašu kosmētiku var nopirkt arī matu kopšanas veikalos 3 x lētāk bez nevajadzīgiem līzingiem (ha, un nestāstiet te, ka tā kaut kāda cita produkcija, kura nav pārbaudīta, testēta - tad pastāstiet kā Mon Platin Latvia Skaistuma Akadēmija to testē? Kā, kādā veidā? Droši vien iepērk paši no ebay & tad uzliek lielu uzcenojumu - apliek tik ar skaistiem vārdiem to visu & tas arī ir viss).
Un jūsu smalkie "meistari"- kur ir viņu meistarības sertifikāti, kādēļ tādu nav redzamās vietās jūsu telpās? Kā arī, kur jūsu uzņēmumam ir mājas lapa - jūs taču solījāt to jau 2013.gadā?!).
Ceru, ka jūs drīz beigsiet ākstīties un sievietes varēs tērēt to naudu tiešām pie profesionāļiem. Arī mana friziere lieto Mon Platin kosmētiku, nepārstāvot jūsu skaistuma akadēmiju..
http://www.dsmisrael.co.il/index.php?dir=site&page=catalog&op=category&cs=3048&langpage=eng - nu re te var apskatīt cenas - daudz atšķirīgākas no tām, kas tiek piedāvātas Mon Platin Latvia skaistuma akadēmijā (un šī adrese jau nav vienīgā).
Nu, jā, tikai nav iekļauti Mon Platin Latvia skaistuma akadēmijas "meistaru" sniegtie pakalpojumi, bet tam ir sava labā puse - varat iegādāties šo produkciju lētāk un apmeklēt īstus profesionāļus citviet, kā arī no viņiem saņemt konsultācijas vajadzības gadījumā. Varbūt beigās sanāk arī ieekonomēt, un nebūs jādomā kas tie par mistiskiem pakalpojumiem, kurus piedāvā Mon Platin Latvia & viņu "meistari", kā arī nebūs jāķēpājas ar līzingiem.
Lai izdodas un esiet prātīgi!
Kad cilvēks ir apmierināts, rakstīt kaut ko papildus par to parasti ir slinkums. Bet, ja kaut kas nepatīk, tad gan visi uzreiz steidzas izmantot sudzibas.lv. Šajā portālā ir daudz pietiekami veiksmīgu un respektablu uzņēmumu minēts. Tā bieži notiek, kad prece/pakalpojums ir populārs. To veicina gan konkurenti, gan vienkārši cilvēciskais faktors - kādam likās, ka speciālists bija nelaipns, kādam ir par dārgu. Mēs sevi aizstāvam un turpināsim to darīt, jo nepiekrītam jūsu izteiktam viedoklim. Katram ir tiesības izteikties. Un katram ir tiesības izvēlēties ko un kur pirkt. Mēs piedāvājām komplektu, kas izveidots vadoties pēc profesionāļu viedokļa. Bet, ja jums ir svarīgāk iegādāties kaut ko pēc iespējas lētāk, tad, lūdzu, piedomājiet divreiz. Tomēr mūsu primārais mērķis ir sniegt cilvēkiem iespēju pamēģināt un novērtēt šo kosmētiku.
Kāpēc neļaujat klientēm aiziet mājās un padomāt, vai pirkt pie Jums komplektu vai nē? Kāpēc vajag melot, ka tieši tā diena ir vienīgā, kad komplektam ir atlaide, ja patiesībā to Jūs sakāt katru dienu katrai klientei, kas pie Jums pirmo reizi ierodas?
Tieši pie pirmā apmeklējuma šī atlaide tiek piedāvāta. Jums tas varētu likties neticami, bet mūsu esošie klienti mums pārmet, ka mēs ātrāk nepiekodinājām viņus nopirkt komplektu. Kad redzi reālus rezultātus, kādi vēl pierādījumi ir vajadzīgi? Visi cilvēki būtībā ir slinki. Piemēram, visi zin, ka rīta vingrošana ir veselīga, bet tikai daži to izpilda. Aizejot mājās, cilvēks domās : "Vajadzētu aiziet un nopirkt, izdarīšu rīt, nē labāk parīt" un tā var turpināties mūžīgi. Neatliec uz rītdienu to, ko var izdarīt šodien!
Un, ja Mon Platin kosmētikas līdzekļi klientei nepalīdz? Ko tad Jūs darāt? Diez vai atgriežat naudu - visdrīzāk iesakāt viņai iegādāties citu komplektu, lai gan viņa jau ir notērējusi milzu naudu pirmajam komplektam. Kā izpaužas Jūsu apsolītā garantija, ja klientei nav palīdzējusi Mon Platin kosmētika vai pēc tās lietošanas ir kļuvis vēl sliktāk?
Tas patiešām ir neticami, ka kāds jums pārmet, ka neesat no viņiem paņēmuši 1000 eur par kosmētiku, kas pat 100 nemaksā...:)
Esam pārliecināti par solītā efekta sasniegšanu, ja kosmētika tiek lietota kā speciālists ieteica. Un nē, te neslēpjas nekāds iegansts, kā atkratīties no atbildības, bet gan padoms - ieklausīties, ko akadēmijā māca, un ievērot tās rekomendācijas. Diez vai jūs šaubāties, kad dzerat pienu, ka tas jums nāks par labu, jo tās ir tik acīmredzami. Ar mums ir tāpat, mēs zinām, kā tas iedarbojas, redzam to ik dienas. Tāpēc arī citiem iesakam, arī jums!
Satriecoši argumenti! Piens esot neapšaubāmi veselīgs... uhu :) It īpaši tiem, kam ir laktozes nepanesība. Man teiksim, piens pat negaršo, un es to nedzeru, ko nu? Miršu jauna? Vēl varat pievienot savam arsenālam " 'Visi taču zina ka..."
jau kādu laiku lasu MonPlatin taisnošanos, un tā arī bez vispārīgām frāzēm neatrodu nevienu faktoloģisku argumentu, kāpēc viņu agresīvi mārketētā kosmētika ir ne vien dārga, bet arī kautkā īpaši, 10x laba...
vistīrākā lohu paradīze- akadēmija dāmītēm, kas mērās ar iztērētās naudas daudzumu (tātad statusu) no vienas puses un aitu cirptuve psiholoģiski nenoturīgām indivīdēm, kas nespēj pretoties emocionālai šantāžai...
>>Tre, pat ja teiksim, ka elpošana ir nepieciešama dzīvām būtnēm, Tre vienalga apgalvos, ka viņai ir alerģija pret gaisu. Jūsu pārmetumos mēs arī īpašu konkrētiku neatradām, tikai banālo "Haters gonna hate"
MonPlatin. Tas, ka jūsu iestāde algo arī komunikatoru, kas taisnojas šādā vietnē, kur cilvēki dalās ar atsauksmēm arī liecina par to, ka jūsu prece "smako pa gabalu"! Daloties savos iespaidos nelaimīgās, "ap*akarētās" sievietes vismaz dod iespēju kādai jaunai jūsu iespējamai klientei pirms doties pie jums izlasīt un saprast, uz kurieni tiek aicināta. Un saprast, ka ja neprot pateikt "nē, man to s*du pa 1000 EURO nevajag", tad labāk nemaz pie jums neiet. Ticu, ka jūsu "speciālistes" ir lieliski apmācītas kā "uzspiest" darījumu, kā "piespiest" klientēm atdod savu sūri grūtu pelnāmo naudu jums par preci, kas patiesībā viņām nav vajadzīga un iespējams nav nemaz tās naudas trešdaļu vērta!
Jā, piekrītu jūsu minētajam "haters gonna hate". Bet tā Jūsu reakcija un taisnošanās liecina tikai to, ka jūs paši labi ziniet, ko nozīmē pātiesībā visas šeit un citur internetā plaši pieejamās atsauksmes par jūsu pakalpojumiem. Un ne tikai šajā valstī.
Pārmetums būtu, ja es teiktu, ka Jūsu kosmētika ir slikta, dārgie... :) Bet es tikai jautāju - ar ko tā ir tik "neapšaubāmi" laba... Un atbildes kā nav, tā nav.
Man nav alerģijas ne pret gaisu, ne pienu, bet pret šādiem darboņiem - viennozīmīgi. Pati esmu izbaudījusi šo pretīgo mārketinga veidu uz sevi - un arī to, cik pēkšņi nepieklājīgi un pat rupji kļūst laipnie pārdevēji saprotot, ka šīs metodes uz mani neiedarbojas - un galvenokārt, ja aci pret aci viņi nespēj atbildēt uz maniem jautājumiem, bet bāž ausī acīmredzamu tuftu...
Vēl aizdomīgāk liekas tas, ka Mon Platin sniedz atbildes tikai uz tiem jautājumiem, uz kuriem tiem ir izdevīgi atbildēt - ne uz visiem (ir tik daudz neatbildētu lietu/ MP tikai turpina savu robotaino monologu par to, cik Mon Platin ir lielisks). Jūsu argumenti ir nepārliecinoši - esmu "baudījusi" jūsu "pakalpojumu" & pēc tā visa pat vairs neiedziļinos jūsu Mon Platin sniegtajos komentāros iekš sudzibas.lv, jo viss ko jūs te cenšaties panākt - apgalvot, ka cilvēki te melo, raksta muļķības, un tam es pilnībā nepiekrītu.
MP apgalvojums par to, ka cilvēki ir slinki un tādēļ neraksta labās atsauksmes, ir jūsu pašu muļķīga atruna pret skaudro patiesību. Cilvēki par labiem pakalpojumiem gan raksta labas atsauksmes, un iesaka tos citiem, nemaz jau tik slinki nav. Vairāk gribas domāt, ka jūsu klientu vidū ir tādi cilvēki, kuriem ir kauns rakstīt vispār kaut ko publiski, jo viņiem būtu jāparāda, cik jaukā veidā viņus ir "apčakarējuši" Mon Platin "meistari" (būsim reāli, cilvēkiem pašiem kauns atzīties par savu naivumu.. nevis slinkums rakstīt labas atsauksmes). Spriežot pēc jūsu argumentiem, cilvēkiem vajadzētu internetu "nopludināt" ar labajām atsauksmēm par jūsu darbību.. bet.. vienīgi MP komunikācijas cilvēks ir tas, kurš cenšas "ķepuroties", lai noturētu reputāciju vismaz kaut kādā līmenī.
Mon Platin skaistuma akadēmija ar savu darbību sagrauj pašas Mon Platin kosmētikas reputāciju (diemžēl man šis kosmētiskais zīmols pēc iepazīšanās ar jums, ar neko labu nesaistās - vienkārši jūsu presinga mārketinga un cilvēku čakarēšanas dēļ). Varbūt jums vajadzētu pārdomāt savu mārketinga stratēģiju, bet viens ir skaidrs, ar līdzšinējo darbību jūs esat pazaudējuši ļoti daudz savu potenciālo klientu, ļoti daudz apčakarējuši savus esošos "klientus" ... un vēl cenšaties visādos sudzību portālos apgalvot, ka tās ir pasakas, ko cilvēki raksta! Vienīgie kas stāsta pasakas ir Mon Platin Latvia skaistuma akadēmija. Lai jums veicas, taču ar manu saprāta līmeni, varu garantēt, ka jūsu uzņēmumam nav ilga nākotne!
у меня ваша чудо косметика вызвала алергию... Дермотолог к которому я хожу не рекомендует ей пользоваться. Рекламная компания ваша слишком уж навязчива... и пожалуй вы переборщили... полностью подерживаю все негативные комментарии. И согласнас тем что еслиб всё было так хорошо выб тут не когоне пытались убедить вэтом. :-)