Airguru - Krāpšana, slikts servis.
Vēlos izteikt nopietnu neapmierinātību Air Guru bezatbildīgai rīcībai problēmsituācijas gadījumā un komunikācijas kvalitātei. Brīdī, kad mēģināju sazināties, uzņēmums apgalvo, ka ir nosūtījis man e-pastu ar paziņojumu par izlidošanas laika izmaiņām, taču tas neatbilst patiesībai. Esmu rūpīgi pārbaudījusi visas savas e-pasta mapes, tostarp surogātpastu, un nekāda šāda informācija nav saņemta. Vienīgais e-pasts, ko saņēmu no Air Guru darbinieka , bija no citas personas un neattiecas uz konkrēto situāciju.
Vēl vairāk — Air Guru darbinieks atsūtīja man viltotu ekrānuzņēmumu, it kā pierādījumu, ka esmu saņēmusi šo paziņojumu. Šis ekrānuzņēmums skaidri izskatās kā viltojums — tas nav no reāli nosūtīta e-pasta, bet no sagataves, kurai nav pat darbinieka vārda, un kur datums un sūtīšanas laiks ir uzlikts manuāli ar “paint” vai līdzīgu rīku. Man ir skaidri pierādījumi no e-pasta pakalpojuma sniedzēja, tostarp servera log faili, kas apliecina, ka šāds e-pasts nekad nav ticis nosūtīts. Šāda rīcība ir ne tikai nepieņemama, bet arī liecina par uzņēmuma iespējamu, apzinātu krāpniecību un bezatbildību.
Sakarā ar šo situāciju es kopā ar bērnu nokavēju reisu, kas radīja milzīgu stresu, finansiālus zaudējumus un izjauca mūsu atpūtu. Mēs bijām sarūgtināti — un tas ir maigi teikts. Bija jārīkojas pašiem: meklējām alternatīvu reisu no Tallinas līdz Antalijai, braucām ar autobusu uz Tallinu, pēc tam ar kājām līdz lidostai. Lidostā pavadījām vēl 7 stundas, jo reiss aizkavējās. Tikai tad beidzot aizlidojām uz Antāliju, un līdz viesnīcai nokļuvām ar transfēra pakalpojumu par saviem līdzekļiem. Rezultātā – stress, fizisks nogurums, emocionāls pārdzīvojums un pazaudētas pilnas atpūtas dienas.
Situācijā, kad mēģināju sazināties ar Air Guru, uzņēmums bija praktiski nesasniedzams — atbalsta dienests pieejams tikai ierobežotā darba laikā un vispār nav sagatavots operatīvai un atbildīgai rīcībai krīzes situācijās. Turklāt man tika atsūtītas viltotas ziņas ar apgalvojumu, ka pati esmu vainīga un man vajadzēja pašai pārbaudīt izlidošanas laiku lidostas mājaslapā. Līdz šim neesmu saņēmiusi nekādu atbildi no Jūsu uzņēmuma puses. Mana detalizētā atbilde otrajā e-pastā, šķiet, ir tikusi pilnībā ignorēta.
Manas kļūdas bija tikai tādas, ka uzticējos uzņēmumam un izlidošanas dokumentus drukāju pēdējā brīdī. Bet tas nekādā veidā neatbrīvo ceļojumu aģentūru no pienākuma informēt klientus savlaicīgi un godprātīgi. Profesionālas ceļojumu aģentūras vienmēr informē par būtiskām izmaiņām, piemēram, lidojuma laika maiņu, ne tikai ar e-pastu (kurš var nepienākt vai aiziet surogātpastā), bet arī ar SMS vai pat telefona zvanu. Tā ir industrijas norma un elementārs cieņas žests pret klientu.
Šāda Air Guru rīcība un attieksme, kā arī centieni novelt atbildību uz klientu, ir nepieņemami. Tāpēc esmu spiesta vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kā arī Policijā ar iesniegumu par krāpniecību, dokumentu viltošanu un negodīgu komercpraksi. Tas ir arī pārkāpums atbilstoši Reklāmas likumam un Negodīgas komercprakses aizlieguma likumam.
Brīdinu citus ceļotājus būt ļoti uzmanīgiem un nopietni izvērtēt, vai sadarboties ar uzņēmumu, kas pēc maksājuma saņemšanas zaudē jebkādu interesi par klienta tiesībām, drošību un cieņu.
Добавить комментарий