Aira B, WHIRLPOOL SERVISS - Pasūtījumu piegādes!
WHIRLPOOL SERVISS, Aira B.
Ļooooti nepatīkama apkalpošana arī ar melošanu.
Tika pasūtīta detaļa, kuras piegādi solīja 2-3 nedēļu laikā. To solīja gan meistars, gan pārstāvis pa telefonu. Ir pagājis pusotrs mēnesis. Pa telefonu pārstāvis atbild, ka neviens neko neesot solījis - lai gan tika nolīts no vairākiem darbiniekiem. Un preces piegāde jau 3x atlikta uz nedēļu pusotru nedēļu. Detaļas joprojām nav saņemtas. Tā ka, ziniet, ka preču piegades absolūti neatbilst solītajam!
Комментарии (4)
Viņiem tās detaļas piegādā tieši no ražotāja ar varžu kurjerpastu.
a viņiem tur jauns pārstāvis, vēl nav iebraucis kura detaļa ir atnākusi kura navv
Klaji negatīva attieksme pret klientu. Pasūtīju rezerves daļas Whirpool ledusskapim, apmaksas rēķinu solīja atsūtīt uz E-pastu, jo apmaksu skaidrā naudā nepieņem, rēķina kopiju drukātā veidā neizsniedz, vienīgais apmaksas veids - rēķins-faktūra uz E-past. Solīja piegādes laiku 3 nedēļas. Pēc 2, 5 nedēļām iegriezos servisa centrā, lai noskaidrotu situāciju, jo rēķinu uz E-pastu nebiju saņēmis, domāju, ka pienāks detaļa, tad būs arī rēķins. Servisa darbinieks apskatījās nosūtītos rēķinus uz manu E-pastu un teica, ka tiešām nav nosūtīts un atbildēja, nu un kas, nu naizsūtīju, visu nevaru atcerēties, klientu ir daudz. Uz jautājumu, vai detaļa ir pasūtīta, atbildēja, protams nē! Apmaksa nav veikta. Kad būs apmaksa tad arī pasūtīs un vispār es visu nevaru paveikt! Tas nozīmē, ka 3 nedēļu vietā, piegādes laiks būs 6 nedēļas.
Tik negatīvu attieksmi pret klientu neēsmu nekur novērojis. Liekas, ka klients ir domāts servisam, nevis otrādi!
Jānis
Laicīgi vajadzēja vērsties pie tiešām profesionāliem un godprātīgiem juristiem = www.temida.lv