Aija Veinalde - Pacientu pieraksta neievērošana
Ierados Rīgas zobārstniecībā nedaudz pirms man nozīmētā laika un, kad iepriekšējā paciente izgāja, precīzi pieraksta laikā devos zobārstes kabinetā. Daktere Aija Veinalde strikti pateica, ka diemžēl būšot jāgaida, bet nepaskaidroja iemeslu, nenorādīja iespējamo gaidīšanas laiku, neatvainojās un nepajautāja, vai man ir iespējams gaidīt. Izgāju no kabineta. Tūlīt Veinaldes kundze iznāca gaitenī un ieaicināja citu pacientu, kuram vismaz ārēji nebija nekādu neatliekamas nepieciešamās medicīniskās palīdzības simptomu.
Ierosinu atcelt pierakstu sistēmu Rīgas zobārstniecībā, ja tā netiek ievērota, kā arī dažiem zobārstiem izrādīt lielāku cieņu arī pret personīgi nepazīstamiem pacientiem.
Комментарии (2)
Principā ārstej proitams vajadzēja atvainoties un paskaidrot kādēļ radās tāds parpratums. Bet šadi atgadījumi rodas lielakoties dēļ tā ka darbs ar kadu pacientu ieilga (ar cilvēkiem taču strāda, nevis ar mašīnam, Jums taču arī gribetos lai ārsts izdara visu iespejamo, nevs izdzen jūs ar puspabeiktu zobu ārā, lai pieņemtu nakamo pacientu).
Pilnīgi lieka sūdzība. Jāgaida ir arī citās med. iestādēs, piemēram, ARSā un BKUS poliklīnikā. Un bieži vien tas notiek ne jau ārstu dēļ, bet pacientu, kuri kavē savu pieraksta laiku.