www.sudzibas.lv Aija Veinalde Pacientu pieraksta neievērošana

Aija Veinalde - Pacientu pieraksta neievērošana

Ierados Rīgas zobārstniecībā nedaudz pirms man nozīmētā laika un, kad iepriekšējā paciente izgāja, precīzi pieraksta laikā devos zobārstes kabinetā. Daktere Aija Veinalde strikti pateica, ka diemžēl būšot jāgaida, bet nepaskaidroja iemeslu, nenorādīja iespējamo gaidīšanas laiku, neatvainojās un nepajautāja, vai man ir iespējams gaidīt. Izgāju no kabineta. Tūlīt Veinaldes kundze iznāca gaitenī un ieaicināja citu pacientu, kuram vismaz ārēji nebija nekādu neatliekamas nepieciešamās medicīniskās palīdzības simptomu.
Ierosinu atcelt pierakstu sistēmu Rīgas zobārstniecībā, ja tā netiek ievērota, kā arī dažiem zobārstiem izrādīt lielāku cieņu arī pret personīgi nepazīstamiem pacientiem.

G

Комментарии (2)

V VarenaaTejkana 11.07.2014

Principā ārstej proitams vajadzēja atvainoties un paskaidrot kādēļ radās tāds parpratums. Bet šadi atgadījumi rodas lielakoties dēļ tā ka darbs ar kadu pacientu ieilga (ar cilvēkiem taču strāda, nevis ar mašīnam, Jums taču arī gribetos lai ārsts izdara visu iespejamo, nevs izdzen jūs ar puspabeiktu zobu ārā, lai pieņemtu nakamo pacientu).

M mikīī 13.07.2014

Pilnīgi lieka sūdzība. Jāgaida ir arī citās med. iestādēs, piemēram, ARSā un BKUS poliklīnikā. Un bieži vien tas notiek ne jau ārstu dēļ, bet pacientu, kuri kavē savu pieraksta laiku.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы