www.sudzibas.lv Aho.lv Neatgriež naudu

Aho.lv - Neatgriež naudu

Veikalā aho.lv pasūtījām procesoru Intel i7-7700k, piegāde tika solīta 5-10 dienu laikā. Pēc apsolītā piegādes termiņa zvanījām uz veikalu un tika teikts, ka prece būs uz vietas pēc vienas vai divām dienām. Tad uz nedēļas beigām. Zvanījām atkal un tika apsolīts preci piegādāt nākamajā darba dienā. Kad pienāca nākamā diena, tika solīts preci piegādāt vakarā, pienāca vakars, atkal zvanīju, atkal tika pārcelts uz nākamo dienu. Pienāca atkal jau nākamā nedēļa un joprojām tika solīts preci piegādāt, aizbildinoties, ka tā izvesta uz nepareizo veikalu, tad nākamajā reizē vaina bija kurjerā, kurš preci paņēmis un itkā nav paspējis piegādāt, tad tika solīts, ka kurjers jau ir ceļā uz veikalu un prece vakarā būs pieejama. Problēmas ar kurjeru turpinājās vēl pāris dienas. Protams, nekāda ziņa netika dota un nākamajā dienā tika atkal jau solīts, ka tūlīt piegādās, bet nekas netika piegādāts. Tā šī zvanīšanās turpinājās vēl kādu laiku, protams jāpiemin, ka uz lielāko daļu zvaniem netiek celts telefons un daudzreiz tiek atcelts zvans un atsūtīta īsziņa-pārzvanīsim!
Ceturtdien, 16. martā, tika jau atkal apsolīta obligāta preces piegāde, prece jau esot ceļā, protams, atkal jau zvanu nesagaidījām un 17. martā zvanījām atkal, šoreiz teica, ka tieši šajā brīdī itkā braucot pēc preces un tūlīt pat to atvedīs! Sēdēju mašīnā un gaidīju ziņu, jo biju jau aizbraucis uz viņu veikalu, kuru norādītajā adresē neatradu. Rakstīju, ka gaidu viņu veikala norādītajā adresē un varu tūlīt pat aizbraukt precei pakaļ, uz to saņēmu atbildi, ka viņš esot ceļā uz noliktavu Ogrē, teicu, ka varu mierīgi aizbraukt arī uz Ogri, jo vairs nevēlējos neko gaidīt. Šādi nogaidīju kādu laiku, sāku atkal zvanīties un tika atsūtīta īsziņa: "prece ir kaut kur nozudusi, atgriezīsim naudu". Tika solīts naudu atgriezt tajā pašā dienā, tas netika izdarīts! Solīja atkal pirmdien, tad otrdien. Šodien joprojām nauda nav ienākusi, atkal visu dienu zvanīts, telefons netiek celts, ar sms tiek atbildēts, ka viss tiks noskaidrots un tiks atzvanīts, bet beigās, atkal nekāda atbilde nav saņemta un telefons netiek celts.
Rīt došos uz PTAC. Ja arī tas nepalīdzēs, tad nākamais solis būs policija.
Prece tika pasūtīta 08.02.2017, pasūtījuma nr. 428
Līdzko būs kādas izmaiņas, ziņošu!

Дополнено Klinta 23.03.2017

Šodien uzņēmuma telefons ir izslēgts pilnībā.
Kā arī noskaidroju, ka šī gada 16. martā tas pārrakstīts uz 18 gadus vecas personas vārda, kuru uz Lursoftā norādīto telefona nr. nav iespējams sazvanīt, telefonu pacēla sieviete un teica, ka neko nezin.

K

Комментарии (7)

G Guntis567 09.03.2017
Krapsana

Gribeju teikt lai neperciet seit preces,gaidu jau 3.gadus savu telefonu nedod nekadas zinas ,
esmu darijis visu ko iespejams!
Ar cien!
Guntis

Ventilators 23.03.2017

PTAC var rakstīt arī elektroniski. Ir pieteikuma forma mājaslapā.

Nu ko, AHO.lv, mani gribējāt sūdzēt par apmelošanu kuru nespējat pierādīt), bet izskatās, ka pašiem ir finansiālas mahinācijas problēmas, kas iespaido klientus. Atspoguļo piegādātājus no kuriem nevarat dabūt, bet zemās cenas atstāj. Ir jāstrādā nevis XML tikai jāatspoguļo.

Varu minēt vēl pāris variantus, kā iespējams strādā lēto cenu veikali. Cerams sūdzības no klientu puses liks mainīt domāšanu par kvalitāti nevis apgrozījuma celšanu un mahinācijām

K Klinta 23.03.2017

Laikam tomēr PTAC nebūs īstā vieta kur sūdzēties, šeit izskatās, ka jāsūdz tiesā un bez kavēšanās!
Šodien pārbaudījām Lursoft datus un šis veikals pārrakstīts uz cita vārda pavisam nesen, 16. martā! Un šis cits vārds ir 18 gadus jauns cilvēks! Kuram mēģinot piezvanīt, telefonu paceļ sieviete un saka, ka neko nezin!
Protams, vecā veikala adrese arī nomainīta pret jaunu, bet tie tāpat ir krūmi, līdzīgi kā barona ielā norādītā, nevis reāli atrodams ofiss.
Pats aho.lv uz savu šī brīža tel.nr. 25422111 arī vairs nav sazvanāms- telefons izslēgts!

L Lady N 23.03.2017

Man ir līdzīgs stāsts, kā Jums - rīt sūtisim iesniegumu PTACā.Laikam nākamais solis ir policija/tiesa.

K Klinta 24.03.2017

Plānoju nākamnedēļ iesniegt prasību tiesā.
Varbūt tad tiešām izdevīgāk sakontaktēties mums vairākiem apkrāptajiem un jāiesniedz tā kopīgi!
Domāju, ka šajā situācijā PTAC prasīs pārāk ilgu laiku un negarantēs nekādu rezultātu, beigās būtu tāpat jāsūdz.
Tāpēc labāk netērēt lieki laiku, naudu un nervus, un uzreiz ķerties pie lietas. Būs arī lielāks sirdsmiers, jo no tiesas jau nesanāks izmukt, kādam agrāk vai vēlāk nāksies atbildēt!

L Lana Shackikh 25.03.2017

Piekritu! Varam izveidot gruppu Whats App piemēram, pievienot visus patērētājus un aprunāt visu tur. 29527677

T Tadas.Riauka 27.03.2017

Hello,

If you collecting peapole that want to start the case against this shop i'm one of them.
I live in Lithuania.
If you starting case against this shop just let me [slēpt]@gmail.com

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы