Aerones Nordic - Krāpšana, melošana
Uzņēmums kurā neiesaku iet strādāt, tiek apkrāpti cilvēki, tiek solīts viss tik Skaisti bet apakšā slēpjās pavisam cita aina. Kad sāku tur strādāt solīja komandējumus regulārus ienākumus, bet saņēmu vienu komandējumu, noriešanu, pazemošanu un beigās atlaišanu. Uzņēmums labs, cik bija saskarsme ar īpašniekiem ļoti pozitīvi cilvēki, bet uzņēmuma ir arī meļi kas sasola un beigās tevi pazemo, piemēram A. D. Vadītājs, solīja vienā solīšanā beigās kad bija ar viņu sazvani jau runā citu dziesmu un man jāsajūtas pazemotam, es nepildu to, nepildu to, tu nestrādā, tu krāpies, kā var krāpties ja produkts nedarbojas un visu laiku ir tehniskas problēmas? Pēkšņi tiek nogriestas stundas un tu vairs neesi strādājis 200h bet tev nogriež 50h par to ka neesi itkā strādājis:) un izmaksā algu par 150h, un tā ar visiem tehniķiem. Stundas tiek reģistrētas kautkādā gogle linkā un tad tu pat nezini cik stundas esi nostrādājis. Kad jautā tiešajam priekšniekam t. S viņš tevi sāk nospiest lejā un sāk aizvainot ka nu tā mums ir, tas ir visiem un tā paliks, labi ja saņem kādu atbildi, citreiz jāraksta vairākas reizes vai jāgaida vairākas dienas uz tiešā priekšnieka atbildi, kad viņš netabild tad tiek rakstīts lielajam priekšniekam un viņs arī neatbild, kas tie ir par priekšniekiem?
A. D pats ieplāno sapulces bet tad pēķšni uzraksta visiem ka ir sasirdzis un nevar sapulce notikt un viņam Veselības problēmas bet tajā paša laika ieliek bildi sociālos tīklos kā atpūšās Turcijā: d
darba intervijā gan visu smuki pastāstā bet aizmirst pieminēt ka griezīs stundas nost: d
un tad kad Sola ka būs atvaļinājumi pēc komandējuma pasaka sorry tev nav uzkr';atas stundas jo mēs nogriezām viņas un tev jānāk strādāt uz ražošanu, slaucīt griīdas, pārkrāmēt noliktavas, veikt saimnieciskos darbus utt un tad mēneša izskaņā saņem 500eiro lielu atalgojumu! Tapēc tur cilvēki mainās visu laiku, uzņēmums tevi nolieto kā pašu robotus un tad nomaina pret citu. Protams varētu rakstīt un rakstīt daudz un dikti par siem diviem a. D un t. S kā viņi piespiež komandējumos cilvēkus un kā tiek pazemoti tehniķi.
Bet pats labākais ir tas kad pieņem darbā jautāju kas notiek nesezonā atbilde ka ka būs daudz virsstundu kuras dos iespēju atpūsties mājās vai ja nebūs bet tas ir reti tad nākt uz ražošanu un strā'dat tur un vismaz 1000eiro varot sagrabināt, bet tā nav, viņi meklē ieganstus lai atlaistu tevi, sīkāko pārkāpumu uztaisa tā itkā tu būtu pieļāvis tik milzīgu kļudu un tevi atlaiž piedāvājot abpusēji izbeigt saistības, ja nē tad atlaidīšo tā pat. Ģimenes uzņēmums... Pirms sāc darbu aerones nordic aprunājies ar kādu no tehniķiem vai bijušo tehniķi, pastāstīs realitāti.
Комментарии (6)
Tā ir ikdiena tik daudzos uzņēmumos, bet nē, tā nav un nedrīkst būt norma!
Gari rakstīts par komunikācijas problēmām uzņēmumā, kas nav jaunums. Tomēr gribētos dzirdēt par pārkāpumu sadaļu lai redzam abas puses problēmai.
Nav jaklausās, ko sola, bet reali jaskatās, kas uz papīra.
Maigi teikts, pats tur strādāju pirms laika, nācu strādāt ar robotiem un komandējumiem, bet vairāk par solījumiem neko nesaņēmu, slaucīju noliktavu, uzkopu telpas, nesu mantas.
Man ļoti žēl, ka man nepalaimējās strādat ar tik bezjedzīgiem, tukšiem, aprobežotiem, demotivējošiem cilvēkiem. Ar tādiem, kuri nav kompetenti speciālisti, kaut iztēlo no sevis profesionāļus. Kuri nevar iedvesmot, iemācīt kaut ko jaunu un interesantu, nevar atrast kompromisu un konsensusu. Kuri nevar motivēt tevi strādāt labāk un padarīt katru darba dienu interesantu un aizraujošu. Kuri mak tikai kritizēt un nekad nemak atbalstīt, slavēt par paveikto darbu. Kuri mak aprunāt un nomelnot aiz muguras un zemiski sūdzēties. Tā bija absolūti iztukšojosa un nomācoša pieredze, kolosāls izdegums un ceļš uz nekurieni. Es atnācu ar cerību uz izaugsmi, jaunajām prasmēm, zināšanām. Ar sapni kļūt par labu speciālistu. Man žēl, ka es pazaudēju laiku un nesasniedzu pilnīgi neko. Absolūti pretīgi bija dzirdēt komentārus par manu sliktu uzvedību un attieksmi- es vienmēr biju laipna un cieņas pilna pret visiem kolēģiem. Tā ir riebīga pagatne, kura būs jāaizmirst un jāiet tālāk un jātiecās uz labāko. Neveiksmi.
Nu jopcik…lasu šīs sūdzības un atceros pats sevi kompānijā. Varu 100% apstiprināt, ka viss rakstītais ir tiesa. Sāksim ar HR sabiedrisko attiecību nodaļu, vispār nefunkcionē, nezinu ko viņas tur dara, tikai pieņem cilvēkus darbā un NEFILTRĒ IEKŠĒJO KLIMATU. Pasākumi nekādi, tikai darbinieku apmelnošana aiz muguras. Uz Ziemassvētkiem nekādas dāvanas, nekādas individuālas pateicības, tikai kkāds smirdīgs secret santa, kas jau sen nerullē. Pats nopērc dāvanu, džemperi un ai dāā. Paši viens otru apdāvina.
Iekšējās problēmas NETIEK risinātas. Vainīgs vienmēr būs pie visa neapmierinātais darbinieks, jo pats zin vainīgs. Visi sadalījušies pa grupām….labākie aiziet. Toč kā videnē, ja neturies blakus “veiksmes līderim”, tad esi nulle. Aprunāšana, nomelnošana tur topā.
IZDEGŠANA. Darbinieks kā cilvēks nav vērtība. Izspiež kā citronu un tad staigā.
Par K11 vispār nekomentēšu. Jaunais darbiniek, aiziesi, pameiģināsi un tad pats sapratīsi. Bet labāk neej..tur reāla pirdienu padarīšana.