Aero.lv - Krāpšana, serviss ir, vienkarsi drausmigs attieksme ka pret meslu
Veicot maksājumu, automatiskais maksājums nedarbojas paradas forma internet bankai. Aizpildot un veicot maksājumu, kurs paradas ka izpildits vini naudu mistiski nesanem. Vairakas stundas apgalvos ka maksājumu nav sanemusi, aizsutot maksajuma kopiju sak apgalvot ka nesot redzami maksājuma nr utt lai gan viss ir maksajuma uzdevuma kopija noradits.
Pēc drausmīgi ilgas kasisanas un bankas iesaistes pekšni maksājums uzrodas.
Sanem beidzot bileti, meginot registreties reisam registracija tiek atteikta. Sakot meklet kas par iemeslu peksni paradas ka bilete iegadata uz reisu menesi velak. Un prasot kapec ta jo bilete tika pirkta uz isto damu rupji atcirtis kadu bileti izvelejaties tadu sanemat ko vel no mums gribat!
Un nekada pretimnaksana vai kas tamlidzigs momenta tiek aizmirsts. Nekadas naudas atgriesanas reisa mainas vai kas tmkl netiek piedavats. Un viss ko saka ir pats vainigs.
Vinu del pazaude naudu par itka nopirktu isto bileti. Gan otru bileti kas bija galapunkta uz nakamo reisu plus vel perc jaunas biletes par krietni augstakam cenam. Nekad neperciet saja kompanija biletes. Sanemsiet nepareizas biletes un atieksmi ka pret meslu.
Комментарии (6)
Līdzīga situācija , pilnīgi uz visu vienalga, atbilde pasūtiet citas biļetes par savu naudu, kāda jēga maksāt par servisu ja nekāda servisa nav nekādu atbildību uz sevis neuzņēmas, ne par ko neatbild, naudas iekasēšanas kantoris, neiesaku!
pievienojos ,arī man ir negatīva pieredze ar šo kompāniju! Pilnīga bezatbildība!
Nuja, man tas pats. Krāpnieku kantoris.
Pirku biļeti caur aero.lv, pandēmijas dēļ, man atcēla reisu, naudu atpakaļ nesaņēmu kaut gan Air Baltic bija nosūtījis 5 mēnešu atpakaļ.
Šodien, bija ar mani sazinājušies un lieta tika nokārtota! Paldies! Serviss bija laipns un pretīm nākošs!
VISSKAISTĀKAIS SERVISS! Nekas nepērciet biļetes aero.lv AERO jo 1) zvanu serviss nestrādā noteiktajā darba laikā bet no 10⁰⁰ līdz 17⁰⁰ 2) mājaslapā ir nepareiza informācija, neaktuāla par lidojumiem, bet ja jums izdosies sazvanīt viņu vienīgo klientu apkalpotāju, tad viņš pateiks, ka tā ir jūsu vaina un neuzņemsies nekādu atbildību. Tas var nonākt līdz tam, ka AERO kļūdas dēļ jūs nedabūsiet biļeti uz lidojumu par ko samaksājāt. Tāpēc ka AERO ir pilnīgi vienalga. 3) norādot nepilnības mājaslapā tas tāpat nav izlabotas, vēlu veiksmi tiem, kas iepērkas. 4) Attieksme ir tāda, ka klients tiek vainots pie visa, ko AERO izdara nepareizi un ja jūs to pateiksiet, tad atbilde būs "pašam jāzina" - interesanti, nu jā, tagad mēs zināsim, ka nekam kas rakstīts AERO mājaslapa nevar ticēt! Kā man līdz šim neienāca prātā, ka pārdošanas kompānijas mājaslapā ir nepareiza informācija!