Adascentrs - Slikts serviss, aizdomas uz krāpšanu
Pasūtīju fotoepilatoru, samaksāju 121 eur, pasūtīju, jo solīja piegādāt 1-2 d. Laikā. Pagāja 4, klusums, uzrakstīja, ka noliktava neesot, solīja nākošajā nedēļā. Pagāja vēl nedēļa, klusums, uz e-pastu neatbild. Jautājums, vai tā ir krāpšana un jāvētšas uz policiju, jeb tas ir slikts serviss un maldinošā reklāma? Cik ilgi jāgaida prece, ja solīja 1-2 d. , bet nebrīdina par kavējumiem un pēc tam neatbild uz e-pastu? Kontakttālrunis pieejams nav, citu variantu sazināties arī nav.
Комментарии (6)
Man pašlaik ir tieši tāda pati situācija!
Viņi tirgo produktus no aliexpress 2x-3x reizes dārgāk, pameklejiet caur foto opciju aliexpress un redzesiet ka tas ir tie paši produkti
Man atnāca nedēļas laikā, bet citam sūtīt neiesaku, nav efekta
adascentrs.lv pasūtīju fotoepilatoru. Tobrīd izlasot visu mājaslapas info, nekur nebija informācija par to, ka lietot ierīci nedrīkst ja baro zīdaini ar krūti. Kad atnāca , izlasīju inzstrukciju, un sapratu ka lietot nedrīkstu. Nosutīju atpakaļ, viss ko viņi izdarīja ir laboja informāciju mājaslapā , naudu saņēmusi neesmu . Kopš viņi saņēma atgriezto preci pagājuši jau gandrīz 2 mēneši. Uz e-pastiem atbild negribīgi, vienu brīdi teica ka nauda izsutīta, pagaja 3 dienas , bet naudas kontā nebija, jautāju kapēc tā, teica ka izsutīja caur kaut kādu atgriešanas programu, jāgaida 10 dienas , 10 dienas pagāja , atkal nekā . Un ta visu laiku uz apli.
Iesaku vērsties PTAC. Jo izskatās, ka citādi ar viņiem nevar.
Jau esmu vērsusies , tikai ar viņiem jāvēršās patērētāju tiesību informēšanas centram, jo juridiski viņi atrodas Lietuvā