Accenta - neprodesionāla attieksme
Gribētu informēt visus SIA "ACCENTA" topošos klientus.
Pirms neilga laika veicu moduļu virtuves pasūtījumu iepriekš minētajā firmā, viss tika noformēts - līgums parakstīts un ar priecīgu prātu devos mājās, lai pabeigtu iesākto remontu.
Pagāja nedēļas, kad beidzot pienāca piegādes termiņa diena ( pēc līguma nosacījumiem tās ir 4 nedēļas, kopš pasutišanas brīža ), bet protams nekas netika atvests, ne brīdināts par to, ka kaut kas varētu kavēties.
Pienāca pirmdiena un zvanīju pirmo reizi, lai uzzinātu, kas notiek. Uz jautājumu kāpēc, vēl nekas nav piegādāts, saņēmu atbildi: „Jūsu pasūtītās skapīšu durtiņas vēl nav gatavas.” Lai vai cik neapmierināts biju par šo visu, nolēmu pagaidīt vēl pāris dienas.
Taču pāgaja vēl gandrīz nedēļa un zvanīju atkārtoti, lai uzzinātu detalizētu informāciju par to, kad nu beidzot tiks piegadāts mans pasutījums. Veikala pārdevēja, bez liekas domašānas pateica: „ka man pēc 10 minūtēm parzvanīs, cik sapratu kāds no personāla daļas. Ta nu pagāja gandrīz 5 stundas, bet no sia "ACCENTA" zvana, nebija ne vēsts. Internetā atradu ražotnes numuru, sazvanījos arī ar viņiem, kur kārtējo reizi tika tikai solīts, ka pārzvanīs un sniegs kādu informāciju pēc brīža, bet kā jau tas bija gaidāms, zvanu no viņu puses nesagaidīju jau atkārtoti. Tajā brīdi jau sāku saprast cik neprofesionāla ir šī firma un sāku meklēt, kāda augstāk stāvoša šī uzņēmuma kontaktinformāciju, tā nu izložņājot internetu atradu valdes locekļa Ralfa numuru, piezvaniju - izklāstot viņam visu par savu pasūtījumu, viņš likās salidzīnoši ieinteresēts un teica, ka dos precīzāku atbildi pēc 10 minutēm. Gaidiju, gaidiju un ta ari nesagaidiju zvanu.
Tad nu mans pacietības mērs bija pilns, ja reiz pat valdes loceklis beigu beigas neizrāda savu interesi par klienta pasūtījumu, tad nav jēga sadarboties ar šo uzņēmumu.
Vakarā pēc darba devos uz kantori kur tika veikts pasūtījums, ar rakstisku ziņojumu, ka nevēlos vairs nekādu pakalpojumu, bet gan atgūt savu naudu. Nākošajā rīta saņēmu zvanu no sia "ACCENTA", pārdevēja pie kuras iesniedzu ziņojumu man teica: "Ātrāk jūs sagaidītu mēbeles, nekā savu naudu" Ar to pietika, lai es uzrakstītu iesniegumu PTAC.
Es būtu sapratis, ja sia "ACCENTA" būtu man paziņojis kaut vienu dienu pirms piegādes termiņa beigām, ka piegāde aizkavēsies, jo vēl nav gatavs. Taču tā vietā, man kā klientam pašam ir jēmeklē rokās uzņēmuma pārstāvji, lai noskaidrotu kur ir mans pasūtījums, kuri beigu beigās tāpat uzmet pilnīgu MĪKSTO.
Tik neprofesionālu attieksmi no uzņēmuma puses vēl nebiju pieredzējis un nākotnē ar tādiem arī sadarboties netaisos un neieteiktu arī citiem.
Paldies par uzmanību.
Комментарии (6)
Bet rēķinies ar to ka naudu arā nedabūsi, te jau kādas 10 sūdzības sakarā ar šito variantu!
Es arī savu naudu gaidu jau 2 mēnešus. Brīdinājuma vēstuli (ierakstītu) jau aizsūtīju, tuvākajās dienās sniegšu iekšā parādu piedziņas kompānijā.
Ļaudis - ja kādam ir prasība virs 1000 LVL, sazināmies! Tad var ierosināt maksātnespēju, no tās viņi gan varētu baidīties, jo tādā gadījumā aptur uzņēmuma darbību :p
Uz cik Jums summa? Maija?
o, mums šitas pats. Nevienu reizi vēl solītā atzvanīšana nav notikusi, un piegādes kā nav tā nav.
Man tāds pats kreņķis. Pasūtīju skapjus, naudu aizskaitīju, bet jau 5 nedēļas nekas. Un tieši tāpat sola atzvanīt, bet nekā. Un likās, ka ir ok firma, ja jau pat K-rauta ielaidusi savās telpās. Tagad baigs rūgtums...
Arī mēs izskatās, ka esam ieberzušies ar šo kompāniju..Pirms mēneša vecām skapja pasūtījumu. Pēdējās pāris dienas mums saka, ka piezvanīs uz ražošanu un atzvanīs, taču līdz šim vēl nekāda risinājuma nav. Summa mums ir nedaudz virs 100Ls..Bet mums tā ir liela summa.
PAGAIDĀM NEKAS NELIECINA PAR TO, KA SAVU SKAPI SAŅEMSIM UN JA SAŅEMSIM, TAD jautājums - kādā stāvoklī, jo sudzibas.lv ir ļoti daudz komentāru arī par nekvalitatīviem šī uzņēmuma produktiem. Nesaprotu, kāpēc pirms pasūtīšanas šajā interneta veikalā neatvēru sudzibas.lv?!?!?!