Accenta - Līguma neizpilde
Vēlējos iegādāties jaunu skapi. Izskatot dažādu uzņēmumu mājas lapā pieejamos skapju veidus, vizuāli iepatikās SIA "Accenta Outlet" viens no piedāvātajiem variantiem. Devos uz vienu no šī uzņēmuma pārdošanas vietām, kurā veicu pasūtījumu. Tika noslēgts līgums, kurā piegādes nosacījumi ir 4-6 nedēļas pēc priekšapmaksas veikšanas. Priekšapmaksu veicu tajā pašā dienā, kad noslēdzu līgumu. Pārdevēja teica, ka līdz ko skapis būs izgatavots, tikšu par to telefoniski informēta. Pagāja 6 nedēļas, bet nekādu tālruņa zvanu nesaņēmu. Zvanīju vairākas reizes tāmes sastādītājai, bet neviens uz norādīto tālruņa numuru neatbildēja. Pēc dažām dienām saņēmu sms, ka Accentas tirdzniecības vieta tiek slēgta. Par pasūtījuma izpildi ir atbildīga cita persona un norādīts tālruņa numurs. Tā kā bija jau iestājusies līguma neizpilde, nekavējoties zvanīju uz norādīto tālruņa numuru. Diemžēl neveiksmīgi, jo tā arī vairāku dienu laikā uz maniem tālruņa zvaniem neviens neatbildēja. Zvanīju uz līgumā norādīto uzņēmuma tālruņa numuru (norādīts arī kā ražotne), bet arī uz to neviens neatbildēja (lai gan bija reizes, kad tālrunis bija aizņemts). Sameklēju internetā vēl vairākus SIA "Accenta Outlet" tālruņa numurus, bet neviens uz tiem arī neatbildēja. Izlasīju www.sudzibas.lv, ka vairākiem klientiem ir bijis problemātiski sazināties ar uzņēmumu, iestājusies līguma nosacījumu neizpilde, kā arī preces kvalitāte nav atbilstošā līmenī (tagad nožēloju, ka neapskatīju atsauksmes par uzņēmumu pirms veicu pasūtījumu). Esmu nodzīvojusi vairākas nedēļas bez skapja, tāpēc plānoju iegādāties jaunu, līdz ar ko līguma izpilde man nav vairs aktuāla, bet samaksāto naudu vēlos saņemt atpakaļ par nepiegādāto preci (neizpildītiem līguma nosacījumiem). Saskaņā ar LR likuma "Patērētāju aizsardzības likums" 30.pantu par savu lēmumu informēšu uzņēmumu. Ja rezultātu nebūs, iesniegšu sūdzību Patērētāju aizsardzības centram.
Pievienojos jau iepriekšējām klientu sūdzībām un vēlos vērst potenciālo klientu uzmanību uz to, ka var būt problēmas ar veikto pasūtījumu saņemšanu.
Paldies par uzmanību!
Комментарии (1)
22 февраля 2012 года заказали мебель, уплатили предоплату 150 лат.2 месяца ждали, месяц звонили, больше месяца на звонки не отвечают .нам известно что поменяли адрес .не ни мебели ни денег .машеники.