Accenta - nekvalitatīvi / slikta attieksme
Nepasūtiet mēbeles no Accenta SIA!!!
Apkalpošana ārpus kritikas, vārdu trūkst lai visu aprakstītu.
Iekārtu man izmērīja neprecīzi, es neesmu mēbeļu meistars lai zinātu visas nianses un nepieciešamās lietas. Meistars kurš brauca mērīt izrādījās bija tāds pats meistars, kā es balerīna. Samērīja visu šķībi un nepareizi.
Virs tvaika nosūcēja skapītis bija aplams un nepareizs, nācās visu pārtaisīt. Pati iekārta 3cm par garu, it kā štrunts bet iekārta līdz ar to nelīda tai nepieciešamajā vietā. Skapīšu kājas pa garu virsmas ugstums nederēja un nebīja līmenī ar visām virtuves iekārtām, kopējā iekārtas virsma 5cm pa šauru. Visai iekārtai maliņās līmes kārta, vel tagad neesmu visu līmi nokasījusi. Skrūves pārvilktas līdz ar to mēbeles ir ieplaisājušas. Kopumā skats briesmīgs. Meistaram ir speciāls flaumasters ar kuru aizkrāso š'vīkas mēbelēs, pēc meistara vārdiem flaumasters nemazgājās nost veselus trīs mēnešus. Tā kā trīs mēnešus iekārta man būs kaut cik vizuāli pievilcīga.
Meistars brauca likt iekārtu divus mēnešus. Zvana meistars trešdien un sola būt sestdien, bet pirms tam man piekodina, lai es viņam piektdien vel uzzvanot un atgādinot par to ka šim ir jābrauc strādāt !!! Ar visu atgādināšanu es meistaru nesagaidīju un iekārtu skrūvēja kopā man pazīstami draugi galdnieki. Čortojās ne pajokam par paviršo iekārtas ražojumu un neprecīzajiem mērījumiem. Paldies šiem puišiem par pacietību un labi padarītu darbu, labojot Accentas pieļautās kļūdas.
Laimīgas sagadīšanās dēļ nesamaksāju visu naudu pirms piegādes un labi ka biju uzstājīga un mēbeles man vismaz atveda. Domāju ja mēbeles nebūtu atvestas, tad virtuves iekārtas man nebūtu arī vel tagad.
Naudu no klienteim pieprasa ar SMS starpniecību, kaut arī noruna bija par to, ka pēdējo maksājumu varēs veikt pēc uzstādīšanas. Tagad atlikušo summu pat netaisos maksāt, par šādu brāķi un attieksmi arī tas ko samaksāju ir krietni par daudz.
Nesūtiet mēbeles no Accenta NEKAD!!
Комментарии (1)
Labdien!
Paldies par Jūsu iesūtīto e-pasta vēstuli Patērētāju tiesību aizsardzības centram (turpmāk - PTAC).
Atbildot uz Jūsu e-pasta vēstuli, informēju, ka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30.pantu, ja ražotājs/ pārdevējs no patērētāja neatkarīgu iemeslu dēļ līgumā noteiktajā termiņā nepiegādā preci, patērētājs vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs/ pārdevējs pilda līgumu, ja līgumā nav noteikti patērētājam labvēlīgāki nosacījumi. Ja ražotājs/ pārdevējs pēc patērētāja pieprasījuma līgumu saprātīgā termiņā nav izpildījis un tādēļ patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību. Ja ražotājs/ pārdevējs un patērētājs vienojas par līguma izpildes termiņa pagarinājumu, patērētājs ir tiesīgs izmantot šā panta otrajā daļā noteiktās tiesības vienpusēji atkāpties no līguma tikai tad, ja ražotājs/ pārdevējs neizpilda līgumu arī pagarinātajā līguma izpildes termiņā.
Tātad, ja līgumā noteiktais termiņš nav ievērots, tad sākotnēji Jums būtu jāvēršas pie uzņēmuma tā juridiskajā adresē ar rakstveida iesniegumu (vislabāk ierakstītā vēstulē ar paziņojumu par saņemšanu vai, iesniedzot personīgi, uz otrā eksemplāra prasot veikt atzīmi par saņemšanu), prasot noteikt konkrētu termiņu vai pašam noteikt termiņu, kurā prece būs piegādāta. Ja prece netiek piegādāta arī termiņā, par kuru esat rakstiski vienojušies, tad Jums ir tiesības lauzt līgumu un (vislabāk rakstveidā) pieprasīt atmaksāt samaksāto naudas summu. Atteikuma vai atbildes nesaņemšanas gadījumā, Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (K.Valdemāra ielā 157, Rīga, LV-1013) ar rakstisku sūdzību, pielikumā pievienojot līguma un sarakstes dokumentu kopijas.
Ja Jums sadarbībā ar uzņēmēju ir radušies zaudējumi, tad paskaidroju, ka par zaudējumu piedziņu jāvēršas tiesā civilprocesuālā kārtībā.