ABC auto grupa - Gāzes iekārta
Izvēlieties jebkuru CITU gāzes uzstādītāju, tikai ne SIA "ABC auto grupa", reģ. nr. 40003494783, Ganību dambis 23A, Rīga (tas pats SKUTERU CENTRS).
Pēc viņu "remonta" iztecēja viss tosols (paveicās, ka nenokāvu motoru), un nākamajā dienā viņi man saka, ka es meloju un ka nekas nav nemaz bijis iztecējis.
Zem kapota atstāja cimdus un visādas drazas + uzstādīja mazu baloniņu - ne tās par kurām vienojāmies, pie katras iespējas prasa vēl naudu, gāzi uzpildīja tikai pusi, bet paņema par pilnu cenu un beigās vēl čeku dot negribēja. KOPĀ UZSTĀDĪŠANAS IR SĀKUŠĀS NEBEIDZAMAS PROBLĒMAS AR GĀZES IEKĀRTU!
Tādus NELIEŠUS es vēl nebiju redzējis. Brauciet citur!!!
Комментарии (6)
Liec vēl to smirdīgo gāzi, tāpat nokausi to motoru ar to gāzi tas tikai ir laika jautājums, tāpat arī orģinālo degvielas padeves sistēmu. Gāze ir gāze nevis skidrums, gāze ir sausa un līdz ar to krietni ātrāk deldē motoru, pats esmu automehāniķis un esmu redzējis ne vienu vien aizkautu motoru un nokautas degvielas padeves sistēmas, un tā saucās ekonomija?
Nav tik traki.Es ar gāzi nobraucu labu laiku.Tagad esmu nomainijis mašīnu-arī ar gāzi.Ja ar šo kaut kas notiks, tad nakošā arī būs ar gāzi.Es vairs benzīnu nevaru pacelt...
Andri, kas par vainu, vai vari sīkāk? Aizdedzei jābūt ideālai.
Ge, Automehāniķim, kurš negribēja mācīties fiziku,
Gāzei attiecībā uz motora eļļošanu ir viena laba īpašība - tā nešķīdina un tāpēc nenomazgā eļļu no cilindra sieniņām kā to dara benzīns. Degvielas sistēmu ar gāzes iekārtu nokaut ir grūti, jo gāze netiek ievadīta cilindros caur benzīna padeves sistēmu. Parasti gāzes sistēma tiek uzstādīta paralēli benzīna sistēmai. Problēma visbiežāk ir citur - cilvēks tik ļoti aizraujas ar "gāzi", ka benzīna sistēma netiek darbināta. Tā arī no bezdarbības un sliktas degvielas(benzīna) ilgstošas, gandrīz statiskas iedarbības uz benzīna sistēmu tā bojājas. Tāpat kā pats auto - ja to pametīsiet pie sētas, tas, iespējams, " nobeigsies" ātrāk, nekā ikdienā braucot.
Viena no gāzes izmantošanas problēmām ir pats fakts, ka tā ir gāze. Tā kā gāzes iztvaikošanas temperatūra ir ļoti zema, tad tā nokļūst cilindros jau iztvaikojušā veidā. Tādējādi tā vāji dzesē virzuļa galvu pretēji benzīnam, kurš cilindrā turpina intensīvi iztvaikot, absorbējot siltumu. Tādējādi virzulis ir pakļauts lielākai termiskai slodzei nekā darbinot ar benzīnu.
Otra gāzes izmantošanas problēma ir lietotāja uzskats, ka gāzes sistēma nav jākopj vai uz to var ietaupīt. Gāzes sistēmai reizi gadā ir jāveic apkope un varbūt pat jāmaina spiediena reduktora remontkomplekts. Arī gāzē ir piesārņojumi, kas veicina sistēmas aizsērēšanu vai materiālu degradāciju. Ja reduktors aizsērē, gāzes padeve samazinās un degmaisījums kļūst liess. Liess degmaisījums deg lēni un rada pārāk augstu temperatūru, kas veicina motora "aizkaušanu" un var radīt arī citas problēmas ...
Nolietojusies lambda zonde elektroniski vadāmai gāzes iesmidzināšanas sistēmai arī ir potenciāla problēma... Pievienojos Hugo Djego komentāram par aizdedzi. Sveces, ja nelieto gāzei ipaši paredzētās, būs jamaina divreiz biežāk nekā braucot ar benzīnu.
Es vairāk neizplūdīšu sīkos tehniskos paskaidrojumos, kas, kā un kāpēc... neaizstāvēšu arī nevienu servisu. Pašam arī man nav servisa. Mani vienkārši aizķēra Ge komentārs...
Pārējiem jautājums: Cik esat gatavi maksāt par patiešām labu(!!!) servisu? Liela daļu auto īpašnieku krīt slazdos tāpēc, ka dzenās pēc paša lētākā - skopais maksā divreiz:)... kā saka angļi: "Es neesmu tik bagāts, lai pirktu lētu mantu". Tikpat labi zinu, ka lielākā daļa servisu savus klientus apzog - apzināti vai neapzināti. Bieži arī neapzināti savas neizglītotības vai attieksmes dēļ. Arī savi "čomi" ...diemžēl. Atvainojos par izteicienu, "sūdīgi" autoservisi pastāvēs tik ilgi, kamēr jūs viņus barosiet!
Nemaz jau ar tā gāze tik traki nesmird, ja nu vienīgi kad pieldās, bet kamēr LV tas pašam nav jādara, tikmēr vari sēdēt mašīnā vai uzpildes stacījā pakaļu kasīt nedaudz nomaļus... un ja es varu vizināties gandrīz 2x lētāk, tad bazara nav vai gāze ir vai nav jāliek!!!
Paldies Moondust par izsmeļošo komentu!
Es vēlos uzzināt vairāk par jaudas zudumu. Vēlos iegādāties bembi un ir izvēle starp 3.5 un 2.5 bendzinu. Ja braukšana ar gāzi ir tik pat jautra kā ar bendzīnu tad ņemtu 3.5nieku. Nepatīk braukt ekonomiski kā opim, bet arī nav tik daudz naudas bendzīnam. Vai gāze varētu buut alternatīva? Patēriņš, cik es saprotu, ir labs, bet kā ir ar dinamiku ?
SIA "ABS AUTO"
Хочу всех автовладеньцев ПРЕДУПРЕДИТЬ!
Есть магазин на Maskavas iela 322B (напротив DOLE),
некий Геннадий совершенно не отвечает за свои слова!
я просто в шоке от сервиса и от результата услуг фирмы!
В двух словах,
заказал новый стартер (хотя старый ещё работал, но решил поменять) в фирме ABS Auto Maskavas iela 322B,
купил, работники вышеуказанной фирмы уверили, что стартер именно тот, что нужен для моей машины и можно ехать в сервис устанавливать.
Оказалось, что только что купленный стартер не соответствует нужным параметрам для данной машины.. С этой притензией поехал обратно в фирму ABS Auto на Maskavas iela 322B, где был обвинён мой автомастер в некомпитенции (услугами которого пользуюсь уже многие годы, мастер отличный со стажем и опытом в данной сфере).
Я предложил 2 варианта:
1. либо фирма возвращает мне деньги за неправильно подобранный товар
2. либо пусть меняют на подходящий стартер.
Деньги возвращать отказались, обещали поменять.
На этот раз, я решил воспользоваться услугами автосервиса самой фирмы ABS Auto, мастер которой констатировал, что стартер не соответствует параматрам (это уже второй стартер!).
Пообещали, что привезут 3-ий стартер! Установили. Всё подошло, машина работает, НО! этот стартер №3 не новый! БУ отрестоврированный. При чём мне ещё предьявили, что мне нужно заплатить сверху 30 латов и отдать свой старый стартер!!!
с какой это радости спрашивается??! за то, что я потерял время с 9.30 до 16.30 (хотя замена стартера занимает в среднем 40мин.)
кто-то ещё сталкивался с похожими проблемами в этой фирме?