www.sudzibas.lv 9 Maijs Cērmes nav savu māju

9 Maijs - Cērmes nav savu māju

Teikt, ka te kādreiz bija Krievijas impērija ir tāpat kā teikt, ka mašīna ko es pārdevu, joprojām it kā pieder man!Mēs nokārtojām visus darījumus ar Krieviju un PSRS. Jums te nav ko meklēt! 9. maijs tikai Maskavā var būt svētki!!! Mums tie nav svētki. Mums otrais pasaules karš beidzās tikai 1994, kad krievu zaldāts aizgāja! Mums 9. maijs paaudžu paudzēm nozīmēja starpatautisku izolāciju, atpalicību un represijas. Manam tēvam savas dzīves laikā tā arī nesanāca aizbraukt uz Itāliju vai Zviedriju. Par to šāva nost. Iedomājieties!!! Kā var mīlēt šādu režimu??? Tie kas karoja - tiem laikam visu cieņu. Laikam. Tiem patiešām bija grūti. Tie, protams, bija cilvēki ar nepiepildītiem sapņiem, taču tieši viņi atnesa pusgadsimtu pagrimumu un bēdas. Tie bija tie, kas nezin kapēc palika arī pusē Eiropas. Kapēc, ja neviens to negribēja??? Tie bija tie, kas līda, kā cērmes uz Somiju!! Kāpēc jūs līdāt uz Somiju??? Ko jums tur savajdzējās?? Tāpat tie palika Latvijā!!!
Ja kāds vēl nesaprot, kāpēc mēs nepieņemam krievisko, bet pieņemam vācisko, tas to laikam nebūs spējīgs saprast. Mēs dodam priekšroku VW, nevis Moskvičam. Mēs dodam priekšroku tautai un kultūrai, kas ļoti smagi kļūdījās, kas līdz šim to visu nožēlo. Bet cita tauta nenožēlo ne nieka. Gluži otrādi-turpina bazūnēt savus noziegumus. Tā cita tauta rupji lamājās, spļaudās, pārsvarā strādā netīros darbus un sauc sevi par uzvarētājiem. Cerams, ka tomēr drīzumā īstie veterāni apsprāgs. Ko lai dara. Laiks iet! Šodien jau aizliedza PSRS simbolus rīt aizliegs arī okupācijas slavināšanas svētkus...

Комментарии (456)

S Svetlana 10.05.2009

tebe somamu ne ploxo??"mēs nepieņemam krievisko, bet pieņemam vācisko"
vot i edj k nemcam!!kotorije nasilovali i ubivali
vi bili ix westerkami!!
Gde ze ti, bil v4era!!po4emu ne preewol i ne skazal tem kto sobralsja, okolo pametnika??Svoji svetliji misli??
Vi latiwi toko, v tixuju mozete, a dejstvij ot vas nekakix!!!

I 4to tvoja Latvija mozet??Ona tebje zarplati, ne platit, na detej posobija ne dajet!!ona zagnala nas v polnuju ZOPU!!!Vse sei4as toko za granicu edyt!!V Latviji nekto ne xo4et ostavatsja
Gde ze vi patrioti?????

. ....kl 10.05.2009

http://shiropaev.livejournal.com/29142.html?view=1012438#t1012438

H Hrjusha 10.05.2009

http://www.youtube.com/watch?v=RMVq7xtrLuE

H Hrjusha 10.05.2009

Urlostaana sanjeemusi kaartiigu "uzvaras" sveetku daavana:
http://dee-troy.livejournal.com/335510.html

A Aleksejs 10.05.2009

Skatos, ka te viens komentētājs ar valsts valodu diez ko neaizraujas. Nabadziņš. Un raksta, ka visi it kā brauc no latvijas prom. Tiem, kuriem nav darba, kuri nezin valsts valodu un kurus pat Centrāltirgū higiēnas neatbilstības dēļ neņem, protams ka brauc. Taču ne lai jau uzvalkā strādātu. Bet lai būtu tie paši melnstrādnieki. Labākam darbam taču vajag valsts valodu. Tā visā pasaulē iekārttots. Pat Krievijā. Vēl viņš raksta savā valodā izmantojot četriniekus un W, kas nav pat krievu valodā, ka mums, lūk, Latviešiem būtu baigais vāks, ja mūsu saimnieki būtu Vācieši. Tas ir tāpat kā biedēt ar Moskviču braucošu cilvēku, ka ja tu nebūtu ticis pie spožā Moskviča, tad tu tagad brauktu ar AUDI! Mums, cienījamais, sveštautiešu parazīt, nav tādu aizspriedumu pret vāciešiem, jo vācieši mūs it kā neko sliktu nav darījuši. Pret krieviem viņi gan izturējās, kā pret cūkām, bet pēc kara krievi tāpat nometnēs pret vāciešiem.Vācieši mūs 1941.gadā ir uz īsu brīdi pat atbrīvojuši no komunistu varmākām. Nu ja -tu teiksi - viņi šāva un tā tālāk. Šāva visi, jo bija karš un bija jāpilda pavēles. Bet pret Latviešiem kā tādiem mērķtiecīgi vācieši nekad neko sliktu nav darījumši. Vai gribi zināt, kas Latviešus gan ir tīši nīcinājis? Tā kā mēs labprāt būtu ar viņiem satusējuši, Hitlers būtu agri vai vēlu novākts, arī ja vācija uzvarētu. Pēc tam viss atgrieztos savās sliedēs, ko apliecina Vācijas mūsdienu politika. Ar Krieviju tā nenotika, arī Krievijas mūsdienu politika ir ar uzmestu lūpu - visi ir ļaunie.

L Lepi 10.05.2009

Piekrītu rakstītajam. Diemžēl nebija lemts man arī iepazīt tēva gimeni(onkuļus, māsu, vecmammu), kuru izsūtīja uz sibīriju. Krieviem jāpasaka paldies ASV par dažu mēnešu atbalstīšanu, kuru viņi pēc tam nožēloja. Krievu medaļnieki neatzīsies un nekad nepiekritīs tam visam. Uzvarēja paši-muļķības.Skolās agrāk stastīja, ka vācieši nodedzināja Audriņu pagastu bet noklusēja(kapēc nodedzināja), ko izdarīja krievi pirms tās dedzināšanas!!! Tur kur viņi gāja cauri ciemie, cik meiteņu tika izvarotas!!! Dzirdot, ka krievi nāk, meitenes tika ar sūdiem nosmērētas, lai krievi viņus neaistiek.Visu šo izvarotāju sapulces jāpiemin sibirijā.Atradušies uzvarētāji.

L Lepi 10.05.2009

Krievi neko labu neieviesa, kautvai teikuši, ka pēc kara ieviesīs un parādīs savu labo kulturu. Ja būtu vacieši, kultūra, laipnība, smaidiņš garantēts. Vāciešu kultūrai cepuri nost. Arī par to, ka viņi atzīst savu vainu kara gaitās atvainojas kautkāda necilvēk vietā, kur paši ir sašutuši par izdarīto. Palīdzība, atbalsts cietušajiem. Tikai parāk devīgi palikusi, jo piesakās visi krievi, pat tie kuriem nav saistības ar žīdiem un karu.Laiks būtu arī krieviem padomāt par atvainošanos un kompensāciju izmakām.

D D 10.05.2009

Nesaprotu, kas notiek Latvijā. Kāpēc vajadzēja atļaut vakardienas pasākumu? Tracis būtu vēl lielāks- droši vien. Dzīvoju netālu no notikuma vietas- Uzvaras pieminekļa. Kaut kā pretīgi bija iet garām šitam bardakam ar lielu dzeršanu, apkārtnes piemēslošanu ar puķu papīriem, pudelēm utt. Bet stāsts ne par to- netīrība jau no tautības nav atkarīga. Pie Brīvības pieminekļa gan neesmu neko tādu redzējusi. Visvairāk man riebj tas, ka tas tika sludināts kā nepolitisks pasākums- bet- kādas muļķības, visur partiju reklāmas- PCTVL u.c. Un rodas jautājums pašiem svinētājiem- vai vispār visi saprot šīs dienas nozīmi un vēstures faktus? 99% tikai kārtējā "pjanka". Un ja jau tā Latvija ir tik slikta, un dzīve te tik slikta- nu neviens te netur ar varu, braucat, kur labāk! Krievija plaša, un visa pasaule. Bet nē- sēž te un apd... visus un visu. Nevaru paciest to necieņu. Kad krievi sapratīs, ka Latvija nepieder viņiem? Vairs ne. Un tā tam jāpaliek- vai nu cieni zemi, kurā dzīvo un esi dzimis, vai dodies laimi meklēt citur. Es tiešām gribētu elementāru cieņu pret mūsu zemi, tradīcijām un valodu.

D D 10.05.2009

Jā, piebildīšu, ka tomēr nepiekrītu tiem, kas saka, ka Vācijas pakaļautībā būtu labāk. Kas zin, kas būtu ar LV izdarīts, un cik latviešu vairs būtu. Ja skatās uz tagadējo Vāciju, liekas- jā, mēs arī būtu tik attīstīti. Bet nez vai, neticas.

D Daina 10.05.2009

Ja grib svinēt lai svin savos dzīvokļos, bet nelien uz ielas. Nesaprotu šitie vecie onkulīši un tantes dzer savā vecumā uz nedēdu, man 30 es tā nevaru atļauties dzert.Un šitie ar saviem karodziņiem apkarinājušies lai tad arī brauc uz Krieviju un vijobivajetsja tur.Nesaku to par visiem krieviem, jo ir ari normāli cilvēki, kas pieņēmuši šo valsti par savu dzimteni, viņiem nav jāpieņem protams latviešu paražas, bet vienkārši jāciena.

N Nadya Large 28.04.2018

Es visu laiku apmekleju sos svetkus, pieminot vectevus un vecmamminas un nebija ta ka es tur vijobivalasj. Nu ja apedu sasliku un padzeru kafiju, tapec , ka ilglaicigi biju un izsalkusi. Skatijos koncertu , Pastaigaju . Tas viss. Vodku tur nepardod. Un nevisi tur dzer no termosiem. Nevajag apkopot. Katrs par sevi atbild. Pozitivusa ari dzer ne pa jokam.

T toony 10.05.2009

besī ārā šitie stulbie patrioti... esmu latviete viscaur, bet šķiet, ka atšķirībā no jums visiem zinu vēsturi labāk. toreiz karoja visi un vācieši neatbrīvoja mūs, viņi arī mūs okupēja. krievi nemēģināja iznīdēt latviešus, bet gan "kulakus" un vēl dažādus neizdevīgus valdībai cilvēkus - arī savējos. ne vācieši, ne krievi neatšķiras. kāda jums, zaļknābjiem, šķirba - ko tie večuki svin? jūs karojāt? nē! vot i miers! par vieniem svētkiem vairāk... tas, ka latvieši uz 18.novembri žūpo - tas nekas... citu acīs skabargas meklējat, a pašiem tur pilns ar baļķiem. un no šejienes brauc prom arī lai par melnstrādniekiem strādātu, neskatoties uz augstcakajām izglītībam un valodu zināšanām, jo šī kolosālā valsts nevar neko te nodrošināt, tad par ko tā jāciena?

Z Zara 10.05.2009

Čitaju i udivlajut skolko debilov razvelos, nu prazdnik komu 9 maja komu net nu sidi molči, če tebe češetsa gde?Stariki radujutsa v etot denj xot kakoj to povod dla nix v eto ubogoje vremja i v takoj strane!!!

E EsNoPsrs 10.05.2009

Arprāc.Riktīgas cūkas. Apiedirsa savu svētā pieminekļa apkārtni. Vajadzēja pašiem arī sakopt.Tā jau ir, kur pabija krievi tur sūdi garantēti.

J Juris 10.05.2009

Nu šausmas vienkārši, palasot šos komentārus. 9.maijs tā ir tik brīnišķīga diena, kuru cilvēki atcerēsies līdz pasaules galam, bet jūs te apdiršat varonīgos krievu cīnītājus. Es saprotu, ka te var rakstīt dažāda līmeņa idioti, bet no Lepi es gan nebiju ko tādu gaidījis. Nezinu, kas ar mums būtu, ja nebūtu krievi, kuri mūs glāba no lielā fašisma.

U Urla 10.05.2009

нацыки - исключение...их самих вместе с пепелацом надо под пресс пустить.
Меня больше всего ебло то, что там на Dinaze 9ого мая бухло не продовали.

U Urla 10.05.2009

Отгремели давно залпы наших орудий,
А в воронке от бомбы трава-мурава...
Но войну не забыли суровые люди
И смеются сквозь слезы,
Ведь память жива!

Они помнят походы и дальние страны,
И простые, от сердца, народа слова.
Помнят лица друзей, уходивших так рано.
Их слова и улыбки -
Ведь память жива!

Они помнят весну 45-го года...
Закружилась от счастья тогда голова!
Не узнали её те, что гибли в походах,
Но всё помнят друзья их,
Ведь память жива!

Эта память с корнями уходит всё глубже,
И шумит на ветвях, зеленея, листва...
Её времени бег никогда не заглушит!
Ведь душа молода,
Пока память жива!

K Kārlis 10.05.2009

Ooooo, te tusiņš. Te krievi, kas neprot pat kārtīgi rakstīt, aizstāv savus sarkanās armijas veterānus_varmākas un parazītus. Krievi nesaprot, ka cilvēkus, kas nomocījuši mūsu tuviniekus, mēs nevaram cienīt. Bet ne visi šeit ir boļševiki. Piem Lepi-visu cieņu. Bet ir arī tāda Tonny, kas sevi sauc par īstu latvieti, kas vēsturi zinot labāk par visiem. Nu var aptaisīties no viņas skaidrojumiem. Šī raksta, ka krievi tikai "kulakus"iznīcināja. Iznīcināja nozīmē - izdzina no mājām un nošāva. Un kas bija šie kulaki??? Kulaki bija rentablas zemnieku saimniecības, kas nodarbojās ar l/s produkcijas ražošanu. Un šie kulaki nez kāpēc bija sliktie. Tu pati Tonny vari uz to atbildēt, kapēc viņi bija sliktie??? Pievedīšu dažus piemērus par mūsdienu kulakiem, kurus būtu jānošauj un ko Tonny uzskata par atbalstāmu. Daži piemēri: Iecavnieks, Daugava, Dimdiņi, Lāči...
Tev tiešām nav kauns par savu pārliecību krievu kuce jobanā???? Izskatās, ka tev caurumā sirpis ar āmuru iesprūdis...

N Nadya Large 28.04.2018

Es ari nevaru cienit cilvekus , kas tagad pie varas , jo vini ir nomocijusi manus tuviniekus ar badu ar niecigam pensiajm ar sausmigo medicinu , kuri apzagusi invalidus, pensionarus un atnemusi Latvijai nakotni. Jus varat atbildet man kapec vini izzagusi valsti? Kapec vini tik slikti?Viniem tiesam nav kauna par savu parliecibu ta vadit valsti? 128 eiro pensija 2 grupas invalidam? Un 50 eiro pa viziti pie arsta tas nav genocids?

U Urla 10.05.2009

умный многа? ты онанист неудачник . ты меня еще в гневе не видел .

J josivs 10.05.2009

...lūk arī pierādījums(iepriekšējais koments) tam, kāds vairākumam no šiem varoņiem ir intelekts...

B bungalo 10.05.2009

Jomajo taisnība. Krievam nav nekā kopēja ar prātu. Urla. pamēģini to pārtulkot kaut vai vāciski.Tikai ne caur google. Tas nav muļķu drošš.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы