7 Dienas Adventisti - Sekta!

I. Sta sekta, par to esmu parliecinajies 100%!!!Kad dzirdu, ka vini ievelk savos tiklos cilveki, pec tam vinus noved nave vai loti tuvu bitamama veselibas stavoklim!Viena mana pazina ir dedziga 7. Dienas adventistu sekotaja, pirms tam pamatigi izskalotas smadzenes un nozombeta, protams, man personigi arii visadi melodami un krapdami gribeja ievilinat sava sekta, bet man ir pasam sava parlieciba un man nav vajadzigs 7. Dienas adventistu uzspiestais viedoklis!Mate savu bernu merde bada nedod est un lielako dalu no saviem ta jau mazajiem ienakumiem atdod siem maitas kraukliem, kas brauka ar dargam masinam un dzivo istas pilis!Mulka cilveki!Pilna latvija ar sitadam sektam un 7dienas adventisti ir viena no sim despotiskajam sektam, drausmigi!

U

Комментарии (78)

S skaidri 27.09.2004

Ir absurdi un neobjektivi spriest par konfesiju peec viena cilveka, jo katra konfesija atradisies ne viens vien divainis. Tik daudz mulkibu par adventistiem neesmu dzirdejis nekur. Ja gribi kritizet, tad kritize, bet nevis apmelo!

B Benita Bernharde 20.07.2018

Jūs pilnīgi un nemaz nepazīstat šos cilvēkus, kā jūs uzdrošināties viņus apmelot. Aizejiet un paklausieties, kas tur notiek draudzē, uzziniet ko viņi dara un tad runājiet. Lai šādi varētu apmelot ir pašam tas jādzird un jāredz, pēc viena cilvēka nevar spriest, Citās konfesijās arī ir dīvaini cilvēki, bet pēc viena cilvēka nespriež par visu draudzi. Sekta ir tā, kas rīkojas pret Bībeli. Vai jūs Bībeli esat lasījis? Ko adventisti dara nepareizi? Salīdziniet ar Bībeli.

E Edvīns 18.10.2004

Principa sektas pelna ir looti vienkarša: cilveks ziedo savu ipašumu sektai un taisa pasnavību.. vienkarši un efektīvi

X x 22.10.2004

Pilniigi piekritu. Vinos galvos na dieva, ir tikai naudas un vara.

K Kariina 05.07.2006

Es esmu Septiitaas dienas Adventiste! Aarpraats, sitaadu es pirmo reizi dzirdu! Muusu draudze nav sekta, jo mees esam oficiaala konfesija, paskatieites religjiju katalogaa!Par to cuukgalju- mees needam, jo 3.Mozus graamataa 11 nodaljaa ir aprakstiits par tiem dziivniekiem, putniem un ziviim, kuras nedriikst eest! Par naudu, kuru culveeki dod bazniicaa- taa ir desmitaa tiesa! :uudzu, nespriediet peec viena cilveeka, labaak pashi paarbaudiet! Un par sektaam, ieteiktu nerunaat ar Mormonjiem, tie nu gan tochna ievelk taados tiiklos, ka baisi!

T Teodosijs 22.10.2017

TOCHNA vai ne Karina aitu cirpēja. Vistīrākā sekta un nemuldiet, ka ne. Cēlušies no kaut kādiem milleristiem, kas Amerikā sludināja Pasaules galu 1844.gadā. Kriminālnoziedznieki, kurus cerams ar laiku atmaskos un sodīs.

C Ciedrs 16.10.2006

Heh...vai ta ir sekta vai nav ir cits jautajums.. Bet padomajiet par Dievu... kas ir Dievs!!! vins ir musu Tevs-Raditajs! Vins neko mums nepiespiez, neko neaizliedz. Vins ir Tevs, padomajiet ka Tevs rikotos attiecigaja situacija, tad jus varesiet labak izprast Dievu...unj vins ar mums neruna ta.. aizliedzot, pieprasot kaut ko... vins neko neprasa, ka Tevs neprasa bernam.. vins ir devis mums tik daudz, radiji so zemi.. katru Zaliti, kocinu, radibinu vins ir radijis mums... lielaa milestiba... bet ko mesdaram... iznicinam vina radito, buvejam ekas, nopostam visu, kas patiesiba ir mums no Dieva davinats... si tehnokratiska pasaule ar visu tai piemitoso noposta Dieva sapni ....Vai tad Dievs ir radiji visus tos murgus - celtnes, datorus utt.. nebut ne... vins ir radiji daudz ko citu, ko tagad cilveki ir aizmirsusi. Ja mes spesim saskatit Dieva radito, tad mes ari sapratisim Dieva sapni, un musos radisies degsme to piepildit, un mes to ari izdarisim!!!!P.S. Religija ir viegls veids ka parvaldit cilvekus, bet ne jau Dievs parvalda savu bernu!!!!

I Ings 21.01.2007

Cilveek, TU tiesham esi nedaudz ''savaads'', pirmkaart ja nezini ta nemuldi (atvaino, ka taa saku) piem. eest zivis un piena produktus ir atljauts, nezinu kur Tu to kjeeri ka nevar. 2.kaart un ne mazaak svariigi ir tas, ka neko adventisti neuzspiezh. 3.kaart, skiet, ka Tu nemaz nezini vaarda "sekta'' noziimi, silti iesaku paluukoties sveshvaardu vaardniica, pirms te gudri saac murmuleet. 4.kaart, adventistiem nav nekaada ''sava'' biibele (atskiriiba no daudzam citam konfisijam). Nezinu kur Tu tadu sviestu vareeji samurgot, vieniigi varu piekrist, ka ne jau visi, kas apmeklee 7.dienas adventistus patiesham to dara savas paarlieciibas deel (bet tici Tu man, loti daudzas draudzes ir pilnas ar liekeezhiem), bet tas jau ir cits staasts...

T Teodosijs 22.10.2017

Tieši tā. Cirpēji to apmeklē naudas āderes pārliecības pēc un tu esi viens no tiem, kas cērpj zombētos. Īstenībā papisti ir drīzāk Sinagogas noteikumu piekritēji, bet nekādā gadījumā ne Kristieši un slēpjas aiz tā. Piemēram šo antikristiešu rituāls faktiski ir čekas komunistu stilā kam arī faktiski kalpo šī bandītu sekta . Vispirms notiek runāšana un viņu pašu sastādītās bībeles apspriešana, tad iznāk kāds un nodeklamē kaut ko vai pārsvarā dzied kaut ko no slavināšanas. Tas atgādina pilnīgi identiski no PSRS laikiem, kad sanāca lasīja PSKP plēnumus , deklamēja pašu sātanu Ļeņinu un tad koris vai atsevišķi izpildītāji dziedāja slavas dziesmas. Tagad papistiem ir tieši tādi paši rituāli. Sestdienu par Svētdienu sagroza un sestdienu par sabatu, kas ir no vecās derības sagroza pūderējot cilvēkiem prātus, apvaino īstās konfesijas elkdievībā, krusta zīmi neatzīst, kas ir pamatā visai kristīgajai Pasaulei, Dievmāti, kas Dievu dzemdējusi par prostu bābu saukā - visīstākie antikristi un iesaku cilvēkiem uzmanīties. Tāpat tagad ir jāvadās no bībeles jaunā Evanģēlija un nevis pēc vecā, bet 7.dienas papisti to dara tieši otrādi, lai i9erautu sātana valgos pēc iespējas vairāk cilvēku.

Ja kaads uzskata, ka vaite ir advanceetaaka par Biibeli (t.i.nedriikst eest piena produktus un galju) tad taa ir pasha cilveeka probleema. Turklaat nav taadas adventistu Biibeles :D varbuut vareetu man paraadiit, kur taadu iegaadaaties :D

I ilze 22.01.2007

Ir dadzaadi cilveeki un dadzaadi uzskati..nenoliedzu, ka par adventistiem saucaas cilveeki, kas piekriit tam ko Tu tur saraxtiiji..bet iesaku Tev palasiit mazliet vairak no tieshiem avotiem, nevis saklausiit ko kaada tantinja saka vai dara..katram cilvinjam ir sava galva..un izveele, takaa...un tavai zinaashanai, tieshi adventisti ir tie, kas savu ticiibu pilniibaa balsta uz Biibeles maaciibu - jaa jaa, to pashu, ko tulkojis E. Gliks;) silti iesaku palasiit:)

T Teodosijs 22.10.2017

Tulkoja G liks, bet rediģējot sagroza septītnieki, kas faktiski sludina ebreju Jūdaismu, bet ne Kristietību. Lūdzu nemelo. Sestdienās neko nevarot darīt, kam tas ir, ko? Varu atbildēt, ka tieši Jūdaisti ebreji sestdienā svin sabatu un pat ieslēgt vai izslēgt elektrību kontaktos liek kalpiem. Tā ka šie septītie antikristi sestdienu nodēvējuši par dusamo dienu, kas ir pilnīgā pretrunā ar Jauno Evaņģēliju. Un pastāsti labāk par perverso kāju mazgāšanu.

I Ilga 08.05.2007

Mīļais, cilvēciņ! Ja es nebūtu adventiste,iesūdzētu Tevi tiesā. Tev par labu ir, ka Dievs man māca mīlēt arī Tevi. Nevajag sevi tā apkaunot ar nezināšanu. Pirms ko rakstīt, ir jāzin patiesība. Parādi man kaut vienu konfesiju,kurā ir visi ideāli. Varbūt iepazīstini ar savu baznīcu, ideālais cilvēciņ???

T Teodosijs 22.10.2017

Kristiešiem galvenā ir krusta zīme, kur tā ir? Dievmāti noliedz. Kas noliedz māti vai atzīst Dēlu, ko? Jūs pašus var iesūdzēt tiesā par maldināšanu un neslavas celšanu . Normālas konfesijas apvaino elkdievībā un vēl ņirgājas par to kā īstākie antikristi. Zināt, Ilga, vai tāds cilvēks, kā , Jūs vispār drīkst strādāt pedagoģijā, lūk par to būs jāierosina administratīvā lieta. Šeit pat ir saskatāms noziedzīgs nodarījums nomelnojot.

L LARA 18.05.2007

Domaaju visi šie sektanti ar savu ticību nedomā ko dara, ja grib taisīt pašnāvību tad lai uztaisa uzreiz nevis iet sektā.

K kiper 13.02.2008

Sekta ir un palieks sekta lai ko tie ljoljiki muldetu un ka sevi maletu. Un nozhelojami, ka Latvija visiem itiem akstiem kops 90iem gadiem nepiegrieza konkreti skabekli, bet es ceru, ka pienaks bridis un visus sitos smadzenju skalotajus ar sudainu mietu izdzenas!

O Osīts 26.05.2008

Iepriekšējais komentātors ir pilnīgi anālais tips, zālīti sapīpējies...

T Teodosijs 22.10.2017

Kas nu kuram tuvāks - pīpēt zālīti un sapņot par anālajiem priekiem kā to dara Osītis.

J Jurko 26.05.2008

Par maz sludinātāju šajā pagānu valstī!
Tā diena pienāks! Kad nomirsiet, arī jums būs džips, pils un sava draudze!

N Nobijusies 22.07.2008

tas ir mulkibas katra cilveka zina ir izlemt savu dzivi.kuram 7 dienas adventistam jamirst bada?nedzert, nepipet jau sen kluvis par noziegumu?es veseligi ari cik zinu nav nozieguma saraksta, un ipasumus ari neatnem.saja ticiba ir cilveki ar pietiekami augstu izglitibu lai dotos pasnaviba.un smadzenes neskalo.nevejag spries pet padomju laika zinam.sis etps ir nogajis savu posmu .pirms apsudzibas ir ar lietu jaiepazistas.

T Teodosijs 22.10.2017

Tieši tā. Esmu iepazinies un pilnībā 7.dienas antikristi ir čekas komunistu sekotāji tikai citās kulītē slēpjoties aiz Kristus vārda.

U uuuu 22.11.2008

ja jau ta ir tik diza religija tad kapec ir jaatdod kautkada 10smit dala savi ienakumi ...

P partizans 23.11.2008

isumaa: ziedojiet vismaz desmito dalju ja ne nokljusiet ellee! bet acerieties ka dieva milestibai un zelestibai nav robezu:D

F FAKTS 23.11.2008

DRAUDZES PILNAS AR LIEKEZIEM?????? TAS KA IZPAUZAS? JEZUS NU DEBILA TAUTA

J Juris 03.12.2008

10-ā tiesa ir par maz, bet ja jūs ziedosiet 100-o tiesu, tad sekta teiks, ka jūs esat svēts, kā Jēzus Kristus! Vēl labāk būs, ja jūs aizņemsieties bankā lielu naudas summu un atdosiet sektai, tad jūs būsiet kā Dievs! Tur, kur prasa 10-o tiesu, tur nav Dieva. Ja jau cilvēks ziedo 10-o tiesu, bet ko var viņam dot sekta tad, izņemot tās muļķības, ko viņi tur pļāpā. Es esmu katolis un man neprasa nekādu 10-o tiesu un baznīcā es jūtos ļoti brīnišķīgi, jo tur ir Dievs.

B Benita Bernharde 20.07.2018

Jūs esat katolis un nezinat patiesību, jo jūsu mācība nav no Bībeles, palasiet īsto Bībeli nevis kaut kādu baznīcas grāmatu, kur ir izmainīti gan Baušļi, gan mācība, Bībelē ir patiesība.

E es 13.12.2008

Nezinu par ko tu runā, bet ne par adventistiem! Esmu luterāne, mana labākā draudzens - adventiste. pirmkārt jau viņiem vispār nav pieņemts plaši kāstīt savus uzskatus, jo cilvēka sirdi jāuzrunā Svētam Garam. otrkārt, viņi mēdz ēst mazāk, ja to pras veselība, jo cilvēka ķermenis ir Dieva templis, ko jāuztur kārtībā, tās arī viss (tad jau arī dietologi čakarē cilvēku msadzenes). Ziedojumu apjoms nav oficiāli notiekts, ja cilvēks dod, tad dod no sirds. Un sekta - hmmn vai var saukt par sektu konfesiju, kura Latvijas teritorijā darbojas jau ilgāk kā 100 gadus un pamatojas uz to pašu Bībeli kā citi?

T Teodosijs 22.10.2017

Ir tikai divas īstā draudzes. Viena no Pētera un otra no Pāvila, visi pārējie ir sektanti un tai skaitā arī protestanti, kas protestēja pret, ko -pret Dievu.

J Juris 13.12.2008

Jā, varbūt es pārspīlēju, bet tagad ir daudz viltus reliģijas, kuras cilvēku noved no īstā ceļa un kad cilvēks atmostas, bieži ir jau par vēlu. Varbūt, ka Adventisti nav sekta, tāpēc man vēl nekāds ļaunums no viņiem nav nodarīts. Mana viena paziņa strādā psihenē, un viņa apgalvo, ka tur nav maz bijušo sektantu. Tā kā cilvēki esiet ļoti uzmanīgi, kad izvēlaties reliģiju un labāk pārbaudiet vai tā ir reliģija. Pilnīgi piekrītu Kiperam!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы