www.sudzibas.lv 636 Pārdevēji par savām precēm īpaši zinoši nav

636 - Pārdevēji par savām precēm īpaši zinoši nav

Iesaku neapmeklēt veikalu 636, kas atrodas Stacijā, 2. stāvā. Vienmēr būs kādu laiciņu jāpagaida, līdz pārdevējs Jums pievērsīsies, neskatoties uz to, ka apmeklētāju tur nav īpaši daudz un pārdevēju tur ir 4. Ar to jau arī vēl viss nebeidzas... Ja neesat īsti pārliecināts, ko Jums vajag, tad ņemiet līdzi kādu datorspeciālistu, jo pārdevēji par savām precēm īpaši zinoši nav! Attieksme nu nekāda! Laikam jau viņiem klienti un pircēji nav nepieciešami! Ziniet, tā nav pirmā reize, kad man tā gadās ( sevišķi gaidīt uz pārdevēju), tādēļ es jau noteikti tur vairs neiešu!

I

Комментарии (12)

I ingus 19.01.2009

Par to gaidišanu taisnība, tas reizēm nokaitina. Bet es tur pirku vienu vietu, un pārdevējs, kad sadomāja, ka mani tomēr jāapkalpo, visu zināja un izdarīja kā nākas.

D dovolen 20.01.2009

Этот магазин находится на вокзале. Из пары тысяч человек, которые посещают этот магазин ежедневно, клиентами являются максимум 300, остальные просто коротают там время. Если тебе надо что-то купить, открой свой рот и вырази своё желание. У тебя на роже не написано что ты тут не электричку ждёшь. А люди, которые там работают может и придурки, но мысли читать не умеют.
Я пришёл за хардом, и мне его не продали, т.к. я не был уверен какой мне надо, ибо что там внутри в этой коробке я не смотрел. Вернулся домой открыл комп, сфоткал на телефон, показал продавцу и у меня теперь много свободного места на жёстком диске :)

L Lepi 20.01.2009

Tas jau tipiski krievu stilā - izbrēkties, izbļaustīties, izrādīties un galvenais jūtas gandarīts par paveikto.

B Baņkieris 20.01.2009

Pilnīgi nepiekrītu autora sūdzībai!!!
Jāņem vērā, ka veikals atrodas stacijā un ļoti daudz cilvēku vienkārši "blandās" pa staciju, kamēr gaida savu vilcienu, jo uzgaidāmā zālē uzturēties nav iespējams-smird, tāpēc cilvēki staigā pa veikaliem, ja ne šoreiz, tad varbūt kādu citu reizi kaut ko nopirks.
Par šo veikalu varu tikai pozitīvi atsaukties! Viss, ko esmu iegādājies datoram, viss gandrīz ir pirkts šajā veikalā un pārdevēji ir bijuši kompetenti. Nezinu, varbūt ja ienāktu tāds datorspeciālists kā Ilze, varbūt arī pārdevējs gan liksies nezinošs, bet kad es esmu tur ko pircis, tad problēmu nekādu. Man vajadzēja DDR atmiņu nopirkt, bet es riktīgi nezināju kādu tieši, nopirku tā uz laimi, diemžēl negāja, tad es izņēmu no datora esošo aiznesu uz šo veikalu parādīju pārdevējam, viņš gan pieņēma atpakaļ kļūdaini nopirkto atmiņas palti, gan iedeva man vajadzīgo un tagad mans kompis murrā!
CILVĒKAM IR MĒLE MUTĒ UN JA KO VAJAG, PIEEJ UN PAJAUTĀ, NEVIS GAIDI KAMĒR TEV KĀDS JAUTĀS!
Ilze-Tu gadījumā neesi blondīne?

E El 20.01.2009

Es arī piekrītu komentāram, es gan ilgāk par pāris minūtēm nemēdzu gaidīt, eju pati meklēt pārdevēju un prasīt, bet dažas reizes bija jāgaida arī pēc sava lūguma (nez kkur visi bija pazuduši)..
arī tā attieksme, ka uzskata tevi par ideotu, es vienmēr eju un konkrēti zinu, ko man vajag, šie, protams, vienmēr piedāvās kaut ko dārgāku un vēl sāks apšaubīt vai man to tiešām vajag!
Bet jāsaka, ka tā notiek tikai šī veikala Stacijas filiālē ;)

E Elenka 23.01.2009

Bet es pilnīgi nepiekrītu, 636 pērku vairākas preces - peles, paliktņus, austiņas, klaviatūras, programmas, mikrofonu u.c. - un vienmēr pārdevēji pienāk paši (protams, ja viņi nav aizņemti tajā brīdī) ļoti saprotami pastāstīja ar ko atšķirās preces un kāda tieši prece būs man labāk piemērota, pēc mana pieprasījuma prece vienmēr tiek atvērta un pārbaudīta tur par veikalā, kā rī tiek pārdevēji neieteic ņemt dārgāku preci - vienmēr piedavāja labāko preci par lētāko cenu - un arī var paprasīt atlaidi!
Esmu pilnīgi apmierināta ar veikalu - starp citu pardevēji ir labi speciālisti un daudz zin par precēm!

K Kiparis 15.02.2009

Pochital, perechital, a v chem sobstvenno problema? Sam rabotaju v sfere IT obsluzhivanija ne pervij god. Glavnaja zadacha - pomosh v vibore tovara, kotorij sootvetstvuet vsem potrebnostjam klienta. Dlja etogo nuzhno otlichno znatj kakie funkcii vipolnjaet ta ili inaja vesh i donesti eto do pokupatelja.
Nesmotrja na eto, dazhe super spec ne smozhet ugoditj klientu, kogda tot ne znaet 4to emu nuzhno, za4em i kak eto objasnitj. Govorit 4to u nego netu zhelanija ili vremeni samomu v etom razbiratjsja, vedj eto rabota specialistov, no hochet chtobi vse rabotalo. Radi Boga! Nikto i ne zastavljaet vas obladatj znanijami tehni4eskih podrobnostej, no vedj mozhno zaranee sprositj znajushih ljudej 4to tebe nuzhno i po kakim parametram vibiratj, 4em portitj nastroenie sebe i motatj nervi rabotnikam, pretenzijami i zhalobami.
4to kasaetsja 636, tut kak povezet. Inogda obsluzhat s ulibkami, inogda prihoditsja zhdatj po 5-10 minut, poka kto nibudj osvoboditsja. :)

S sab 19.02.2009

Думаете на Bruninieku iela другой персонал? Ошибаетесь! Пришли купить провод, от компа к ТВ, чтобы ТВ работал, как монитор. Знаете что они мне продали? S-cart разъём (для тех, кто не разбирается, комп к ТВ им подключить точно нельзя. DVD можно). Вопрос: Зачем, если продавец точно не знает, что-то продавать? И зачем нужны 4 продавца, если не один ничего не понимает в таких элементарных вещах? Им надо учиться у Euronics - вот там специ своего дела работают!

A antik 26.02.2009

Sab ты сам определись, что ты купил провод или разьем? :) Если ты купил провод, т.е. у провода обычно два конца, на одном как я понял S-Cart(звук и видео), а на другом у тебя S-Video(для видео) и 3.5 мм jack(звук) правильно я говорю ? Если не знаешь как выглядят S-video или 3.5 мм jack набери это в гугле. S-cart подключение в телевизорах идет уже с начало этого столетия и до сих пор присутсвует в LCD и плазменных телевизорах. С другой стороны идет S-video и 3.5 mm jack . S-video подключается в соответсвующий разьем в видеокарте, а jack для звука подключается в звуковой разъем на мат. плате, либо аудио карте. Если ты пытаешься подключить S-cart в комп, то думаю тебе уже ничего не поможет. Знаешь, если человек сам не знает, что ему надо, то консультанты в "636" пока еще не научились читать мысли. Покупай книги и читай, может тогда чему-то научишься!

M Māris 27.02.2009

Man bija arī ar 636 pārpratums pirms 6 gadiem, tikai ne Stacijā bet veikalā centrā. Kaut gan toreiz biju nedaudz pats vainīgs.
Man nebija interneta, tāpēc nevarēju apskatīties konkrēti kuras skaņu kartes satur iebūvētas SoundFont ielādes iespējas un kuras nesatur. Toreiz man to vajadzēja, jo kompis bija vājš un nespēja darbināt programmu sintezatorus. Biju tikai žurnālos lasījis, ka Creative SoundBlaster atbalsta soundfontus. Aizgāju uz 636 un nopirku Creative SB 4.1 bet mājās secināju, ka šī karte nepiedāvā soundfont ielādi. Otrā dienā vedu atpakaļ uz 636 un pastāstīju, kas par lietu, un pajautāju, vai viņi nebūtu ar mieru pieņemt karti atpakaļ, jo tā nesatur iespējas, ko man vajag. Viņi teica, ka nē, atpakaļ pieņemtu tikai, ja kartei ir defekts. Turpat uz vietas sāka testēt to karti, parādīja, ka tā atskaņo visu veidu failus, bet kad es stāstīju par SoundFonts, viņi nevis uzreiz atzina, ka ne pārāk saprot, par ko es runāju (šai gadījumā tas būtu pieļaujami, jo soundfonts ir ļoti specifiska lieta, par ko zina tikai tie, kas taisa mūziku uz datora) bet mēģināja man iestāstīt, ka priekš tā gan jau ka ir internetā programma dabūjama.
Patiesībā neviena programma nevar ielādēt SoundFontus skaņu kartē, ja karte to neatbalsta.
Beidzās ar to, ka viņi pazvanīja vēl kādam, uzjautāja vai tas zina kaut ko par SoundFonts, bet neko labu atbildē nedabūja :) Varēja taču Internetā apskatīties un izlasīt, tas aizņemtu mazāk laika nekā notestēt pilnīgi veselu skaņu karti un apzvanīt draugus.

Karti apakaļ nepieņēma, bet atradu citu lietotu preču veikalu, kur man to karti apmainīja, gan pret vecāku un lietotu bet ar SoundFonts iespēju.

K Krotow 28.05.2009

Augšminētie pārpratumi parasti ir dēļ komunikācijas problēmām. Pārdevējs nevar uzminēt, ko klients vēlas, ja klients pats to nesaka. Varianti "nu man tur tipa tāds apaļš štekeris vajadzīgs... ai nezinu" maz ko paskaidro. Pēc būtības 636 ir sakarīgs veikals. Viens no retajiem, kur iespējams nopirkt dažādus ventilatorus, spraudņus u.c. retāk sastopamās lietas. Un neuzbāzīgi pārdevēji kāreiz ir pluss. Daudz kur tas besī ārā, ka visu laiku staigā pakaļ un blenž uz nagiem.

"Origo stacijas" veikalā liela daļa klātesošo tiešām īsina laiku pirms vilciena - tomēr interesantāk, kā čurnēt uzgaidāmajā zālē.

K Krotow 28.05.2009

Mārim: Pirms pērc kādu datora iekārtu, jau iepriekš pacenties noskaidrot, vai tā uztur to, ko tev vajag. Internetā šī informācija 99, 99% ir pieejama. Tevis pieminētā Creative SB 4.1 soundfontus pa tiešo neuztur un sintezators šai kartei realizēts draiveros. Vecam datoram ar ISA pameklē Creative AWE32 vai GUS.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы