Решено4 Istabas - Slikts serviss
4istabas cēsīs sāk iekarot visu neuzticību, jo pirms sāku rakstīt savu sūdzību.. Saprotu ka neesmu vienīgā piemānītā un nelaipni apkalpotā!
Pirms mēneša, aptuveni jūlija 20 datumos pasūtījām pie viņiem bērnu divstāvīgajai gultai vienu matraci.. Izstāstam pārdevējam savas vēlmes, viņš visu itkā saprot, atrod cenu.. Jā ir, tikai tagad maksā 104eiro, bet toties no abām pusēm kokosa slānis. Okey ņemam. Samaksājam visu summu.
Sola, pēc 2nedēļām būs atsūtīts, lai gaidam zvanu. Paiet 2 nedēļas - nekāda zvana.. Labi aizbrauksim noskaidrosim, kur kavējās... Izrādās puisis nav pasūtījis, pārdevēja atvainojās, bet vēl būs 2 nedēļas jāpagaida. Protams, cilvēcīgi paskaidro visu saprotam.
Pienāk laimīgā diena, kad beidzot matracis ir piegādāts, iedodu kvīti vecākiem, lai aizbrauc matracītim pakaļ.. Viņi man zvana saka: "mums parasīja vēl 16,00eiro, jo ražotāji esot pielikuši klāt vēl vienu slānīti ar kokosu". Tā stop! Ko? Es prasīju? Man kāds pajautāja vai man vajag?
Vakarā braucu noskaidrot, kas tur ir? Izrādās tā ir orģināla cena, puisis bija kļūdījies!
Atvainojiet... Kopš kura laika klientam ir jāmaksā par pārdevēja kļūdām? Kļūdījies maksā pats, vai dod atlaidi, nevis bez jebkādas brīdināšanas pieliek kaut kādu naudu.. Labi ka tie bija 16eiro.
Protams saņēmu piedāvājumu, preci atgriest, gan jau kāds nopirks... A ko man darīt!? Es mēnesi gaidu (bērns katru dienu prasa, kad būs matracis) un tagad atdot! Bet ja tā būtu liekāka summa, vai cita dārgāka manta ko es pirktu un pieliktu 16% klāt.
Marazms... Labākais tas ka arī priekšniekiem vienalga, jo zvanot uz internesvaikalu, kura itkā tiekoties ar priekšnieku, sola atzvanīt un risināt radušos situāciju, neliekas ne zinis!
Tā lūk cilvēki, tieciet galā paši..
Un kronis visam un protams uzņēmuma slavai, pārdevēja ieteikums: "mēs jums varam atgriezt visu naudu atvediet atpakaļ matraci un jūs varat braukt un nopirkt citur! " bravo
Ir atrisinājies pozitīvi, veikala vadītāja ļoti atsaucīga un pieklājīga arī internetveikalā darbiniece ļoti jauka!
Bet darbiniekam laikam novilka no algas, joprojām terorizē ar īsziņām!Vaiksmīgi!
Комментарии (4)
Un kur saape? Piedavaja tacu naudu atpakal? Nemot veraa,ka tas ir matracis,kas ir higienas prece, ko parasti atpakal nenem!
Ja pārdevējs kļudās, tad prece ir jādavina :)
Nav jādāvina, bet klientam nav jāzin, ka Tu esi kļūdījies! Tas parāda to, kas strādā uzņēmumā!
Laikam Latvijā tas ir profesionāli atrast kādu uz ko novelt vainu. Un taisnība tam kas skaļāk bļauj .