36.Līnija - Apkalpošana
Pagājušas nedēļas nogalē ar draudzenēm aizvedām uz šo iestādi kādu svarīgu ciemiņu, jo par 36.līniju bija dzirdētas labas atsauksmes. Iepriekš pasūtījam galdiņu, palūdzu, lai mums tiktu rezervēts galdiņš, no kura būtu visskaistākais skats uz apkārtni - tiktāl viss bija kārtībā.
Kad ieradāmies 4dienas vakarā, konstatēju, ka galdiņš mums ir tieši pretī tualetes durvīm un skats pa logu - nekāds.
Sākumā apkalpošana bija tīri laba, bet, kad tika atnests vīns, uzreiz parādījās mazās mušiņas, kas nebeidza riņķot ap galdu!!! Kaut ko tādu restorānā nebija nācies pieredzēt. Saprotu, ka rudenī tās ir visur, kur kaut kas skābs, utt., bet kaut vai atvainošanos no viesmīļu puses bijām gaidījuši.
Bet zirnekļa "mājiņa" lampiņā uz galda - tas bija kaut kas neredzēts! Vēlāk arī viesmīļu attieksme kļuva stipri vien familiāra. Kad mūsu viesis pajautāja, kādas saldējuma šķirnes ir piedāvājumā, viesmīlis vīzdegunīgi atbildēja, ka jebkādas. Tomēr, kad tika lūgts atnest ruma saldējumu ar rozīnēm (jau jau piedāvājumā ir jebkas)!, tad pusis atcirta: "Jūs varbūt vēl kartupeļu saldējumu sagribēsiet"!
Lieki teikt, ka jutāmies neērti mūsu ciemiņa priekšā. Protams, tas nav rādītājs, jo pret visiem klientiem jaizturas vienādi, tomēr piebildīšu, ka mūsu viesis bija ar personīgo apsardzi, tatad džekiem nebija ne mazāka pamata izturēties vīzdegunīgi vai šaubīties par klienta maksātspēju. Traucēja arī uzkrītošā attieksme, lai taču beidzot tinamies, jo bijām palikuši pēdējie, taču speciāli nekavējāmies, tikai pabeidzām vakariņot. Un atstājām tur pieklājīgu summu un dzeramnaudu.
Ak jā, un kur nu vēl otra oficianta nošņurkušais izskats - krekls no biksēm āra, mati nekopti...diemžēl puisu vārdus neiegaumēju, neesmu pārliecinata, ka tie vispār bija piestiprināti redzamā vietā pie apģērba.
Virtuve tiešām bija laba, bet apkalpošana...otru reizi tur braukt vairs negribas.
Комментарии (20)
nu, dzirdēju, ka viņi tur tā izturas, jo pieraduši pie krievu bagātnieku publikas, kuriem nekāda kultūtra un pieklājība nav vajadzīga
I vse dolzni bili vam zopu lizatj?
Arī esmu ko līdzigu tur piedzīvojis. Laikam jau īpašniekiem vienalga, jo kopš vasaras nekas nav mainījies apkalpošanā. Ta nav vieta solīdiem cilvēkiem.
Nu, bet varbūt ka viņi sevi pozicionē jeb vēlas pozicionēt tirgū kā " zebegalovka" nevis kā solīda iestāde?! Tad jau nav jābrīnās, vienkārši jāsaprot kas un kā!
Man ļoti patīk 36līnija un ja ir situācija, ka kaut kas nepatīk apkalpošanā, tad ir jāvēršas tieši pie vadības, kur nereti uz vietas ir direktors - Jānis.
Šādai situācijai, protams, nav jābūt, bet es bieži braucu pusdienās uz fantastiski skaisto restorānu ar izcilo ēdināšanu un šādu sūdzību man nekad nav bijis!
Jauki, Līga - Tev ir paveicies!:)
Janka pats bieži piekodies vazājās pa restūzi, nav laika dzenāt piepampušos kalpus - laiks nomainīt viņus pret motivētāku, kulturālāku personālu !
Mēs tur svinējām kāzas, ēdiens bija super, attieksme un apkalpošana arī, vienīgi, kas mūs vienkārši nošokēja, bija tā persona, kas mūsu pasūtījumu pieņēma un visu organizēja. Viņa mums lika justies tā, it kā mēs nebūtu nekas, visu laiku ar smīnu sejā pieminēja, ka viņai nav laika, jo ir citi svarīgi pasākumi arī jāorganizē. Visu laiku mums bija jāskrien pakaļ un viss jāpārjautā piecas reizes. Tādu attieksmi tiešām negaidījām.
visu saprotu! tikai nesaprotu- ja nepatika, kāpēc vajadzēja atstāt dzeramnaudu!????????
Jā to vīzdegunīgo personu sauc Natālija ar tik nepretīmnākošu un neprofesionālu attieksmi vēl nebiju saskārusies. Varbūt arī ēdiens ir labs, bet viss pārējais prastāk kā zabegalovkā.
Arī mēs bijām šokēti par šo iestādi.Braucu turp uz kautko īpašu, bet...apkalpošna zem katras kritikas, tiešām vajadzētu nomainīt personālu.Nošļurkuši, nepieklājīgi, vīsdegunīgi, pretīgi tipiņi...ēdiens!!-nakāds!!un ja viņi to sauc par demokrātiskām cenām izcilam ēdienam???nu piedodiet..pasūtiju dienas zivi, var visu ko sabojāt, bet kā var sabojāt kartupeļu biezputru????vārdu sakot, visiem saviem draugiem un netikai, nekad neieteikšu turp doties, tērēt laiku un vēl naudu...un tas tiešām nav lēti...
1. Oficiante bija zem katras kritikas, ne piedāvāt, ne ieteikt.
2. Gaļa bija nesakošļājama, bezgaršīga - apēda kaķis, kas nemitīgi ložņāja zem galda un diedelēja.
3. Galu galā gribēja apšmaukt un šampanieša glāzes vietā saskaitīja pudeli.
Rezumē.. ļoti vīlos šajā "restorānā', vairs nekad tur nevēlos atgriezties un nevienam neiesaku, ja nu vienīgi ir ēdami deserti. Man ir ļoti žēl, ka vispār tur iegriezos..
Šī pat nav sūdzība, bet drīzāk viedoklis. Es arī ļoti vīlos šajā restorānā, bet tikai tāpēc, ka tas galīgi neatbilda manām gaidām. Es uzskatu, ka restorānam ir jārada restorāna atmosfēra, bet tās galīgi nav. Es neierados vienkārši paēst, bet baudīt vakaru. Galdiņi atrodas ļoti tuvu viens otram kā ēdnīcā. Man, personīgi, restorāns saistās ar greznību un plašumu, nevis ar saspiestību. Turpat pie galdiņiem ieeja WC un redzams un dzirdams, kā strīdas virtuves darbinieki. Pašlaik notiek arī remontdarbi, par ko nav minēts mājas lapā un skats ir nevis uz jūru, bet uz remontu blakus telpā. No skaistas un mājīgas Ziemassvētku vakara atmosfēras diemžēl nebija ne vēsts.
Ēdiens labs un atbilst cenai.
Nav tā! Natālija ir ļoti jauka, pretīmnakoša, arī Janis, nav tur neviens galdiņš tieši durvīm priekšā, un arī visi officianti ļoti labi strādā! Es tur pagājušogad strādaju - ļoti laipni, jauki kolēģi, gan no banketu zāles, gan augšā, restorānā. Tā ka beidzat te muldēt, gribat tik 36. liniju te apdirst no malas!
Es biju atnākusi tikko uz 36. līnijas vasaras kafejnīcu. Tas bija ap 13.00. Es redzēju, kā viena sieviete ar īsiem, sarkaniem matiem (tā noteikti ir kaut kāda priekšniece), bļāva uz mazu bērnu, kurš nesa traukus, kā arī vispār apģērbusies kā lauciniece, pienesa ēdienu viesiem. Es biju atnakusi ar draudzeni, pasūtījām mohito. Bārmenis bija jauks, viss normāli, bet tā sieviete ar sarkanajiem matiem, kā viņa var pacelt balsi uz maziem bērniem!
Добрый вечер.
Сегодня с коллегой зашла в палатку на море.тоже 36 линия.
Начну с того-что, меню ждали 15 минут, при пустом зале.
Во-вторых, принесла меню нам, женщина с красными волосами, сказав выбирайте быстрее.
После, принесли напитки, явно разбавленные с водой, единственное, что обрадовало нас, это вкусный обед.
Еще во время обеда, слушали, как та самая женщина кричила на пол зала, на 12-13 летнего ребенка, а так на своих подопечных.
Ествественно, желания придто туда снова, у меня нет.
Если бы поменялась начальство, и к простым людям относились вежливее, я бы с радостью поставила 5 из 5 баллов.
А на данный момент, моя оценка 2+.
Palasīju atsauksmes un palika skumīgi.
Laikam jau šeit tikai negatīvo raksta. Jau sen ik pa laikam apmeklēju šo restorānu, jo man un manai ģimenei tur patīk.
Lai arī vasaras periodos un ne tikai tur ir ļoti daudz apmeklētāji no mūsu lielās kaimiņzemes, bet ne reizi neesmu sajutis to, ka neesam tur gaidīti, jo apkalpotāji ir ļotio laipni un vienmēr gatavi palīdzēt. Īpaši forši ir tas, ka var ē'dinu pasūtīt tieši pēc savām vēlmēm, un vienmēr tas ir garšīgi.
Tagad pēc rekonstrukcijas iekštelpas ir ievērojami plašākas un līdz ar to nevienam nav jāsēž pie WC :)
Ēdiens ir ļoti garšīgs un atbilstošs cenai, kau arī ir iespēja paēst arī kaut ko lētāk
Dažreiz varbūt traucē skaļās kompānijas, bet viņi jau ir tie, kas par visu maksā!
Noteikti ieteiktu darugiem un visiem, kas vēl tur nav bijuši. Lai Jums visiem veicas!
p.s. Ja kādam ir šabas par to, ko es šeit aprakstīju, tad pārliecībai varu pateikt, ka vairākus gadus pēc kārtas šis restorāns ir saņēmis balvu, kā gada labākais ēdināšanas uzņēmums Jūrmalā!
36 line ir briva stila restorans svaiga gaisa pie jura! Ja gribat izcilus edienus vai stivus viesmilus ar nokartam galvam dodaties uz Vincentu! Tikai uzmanigi parlasiet savus rekinus tiem patik ieklaut mistiskas summas par apkalposanu bet ediens un Ritina kungs augstaka pilotaza.
Пару дней назад с супругой решили отметить небольшой совместный праздник, посидеть в уютном и красивом месте не подалеку от моря. Выбрали 36 линию так как не разу там еще не были. За неделю позвонили и попросили зарезервировать самый красйний столик с видом на море, на что нам ответили: "ДА, конечно, без проблем!"
В назначенный день, мы нарядились и поехали в ресторан в предскушении хорошего вечера)) Нас встретила девушка, мы сказали что у нас был заказаг столик и она тутже начала бегать по залу и искать наш столик. Через 5 минут ожидания нам сказали что такой резирвации НЕ БЫЛО)) Без каких либо извинений добавила что им многие звонят и многие потом не приходят и просто такие обстоятельства что нашей резирвации нету, выслушав этот сыр бор нас посадили в самом проходе за ЧУЖОЙ столик ( за который так же позже придут люди и будут проинформированы что у них не было резирвации)!!! И вот мы такие нарядные окруженные столиками за которыми сидели молодые люди с собакой под столом которая постоянно лаяла, компяниями с маленькими детьми которые постоянно носились, плакали и орали, да и просто людьби которые после отдыха на море в шортах и майках зашли туда попить пивка...так вот мы решили заказать меню)) На вопрос: "Вкусное ли это блюдо?" мы коротко и ясно получали ответ :"Да, вкусное" ))) Если в двух словах, ни подача, ни обслуживание ни еда не понравилась. Чуть позже мы попросили плед, ах да мы его просили 2 раза и в итоге через 15 минут нам его принесли))
И еще мы заметили одну интересную вещь - официанты шутят, вертятся только около определенных людей, скорее всего либо постоянных либо значемых клиентов.
Больше никогда туда не пойдем и никому не советуем!!!
Ak nē! Tikai ne mušiņas! Jūs ko, Ziemeļkorejas diktatoru paēst vedāt?