SIA 365 Brīvdienas - Slikts serviss
2016.gada 26.jūnijā ar sievu un meitu (3 gadi) esam atgriezušies no tūres Spānija/Portugāle, kur viss bija jauki un profesionāli noorganizēts, bet diemžēl visu tūri sabojāja transfērs no Viļņas un Rīgu. Liels mums visiem pasažieriem, bija pārsteigums, kad atbrauca uz lidostu transfērs ( VW deviņvietīgs busiņš), kas bija bez kondicioniera, kad ārā gaisa temperatūra bija ap 34 grādiem! Karsti busiņā bija ne tikai mums pasažieriem, bet arī šoferim, kurš visu ceļu turēja atvērtu logu, kas neko neatrisināja, bet padarīja vēl ļaunāku, kā rezultātā meitai šodien ir jau klepus un jācer, ka ausis nebūs pārpūstas - kas zin kā ir pārējiem pasažieriem!
Ja būtu zinājuši, ka 365 brīvdienas atsūtīs šādu transportu, tad mēs labāk būtu braukuši ar sabiedrisko transportu.
Šī situācija ar transfēru liks turpmāk pārdomāt, vai izvēlēties jūsu pakalpojumus, kā arī diez vai ieteiksim citiem tos pie jums.
Līdz 29.jūnijam gaidīsim jūsu paskaidrojumu par jūsu transporta izvēli transfēram neatbilstošos laika apstākļos.
Diemžēl nekādu skaidrojumu no 365 brīvdienām, par radušos situāciju nesaņemām, līdz pat šai dienai (12.jūlijs)!
Добавить комментарий