32 Zobārstniecības Klīnika - pavirši strādā
Vienkārši biju nu ļoooti vīlusies. Vēlējos izpulēt zobus ar sodas strūklu. Tā procedūra skaitās zobu higiēna un tas maksā ap 25 - 30 Ls. Sazvanīju šo klīniku un aizgāju. Administratore un ārste ļoti laipnas un foršas, bet savu darbu ārste nu pilnīgi nemāk pildīt. Lielākā daļa aplikuma uz zobiem tā arī palika. Tā procedūra ir sāpīga, smaganas bieži pēc tās asiņo un sāp, nu nav tik vienkārši pēc tam aiziet un kādā citā klīnikā pārtaisīt, nu pretīgi. :(
Комментарии (9)
Nezinu, pie kāda ārsta Tu tur esi bijusi, bet es par šo klīniku varu teikt labus vārdus, jo tur man atrisināja lielas problēmas, ko viena Liepājas zobārste (hmm - ārste???) bija ielaidusi.
Kātad kātad!Pacienti mums protams vislabāk zin, kā kurš ārsts ielaiž problēmas un protams, ka paši var sev veiksmīgi uzstādīt diagnozes, jo pacienti taču mums visgudrākie un vispareizākie.Nu es šādus tipiņus, kas brauc augumā(to jau var just pie pirmās vizītes) momentā sūtu uz institūtu, lai ar šitiem sarežģītajiem zvirbuļiem krāmējas.Parasti institūtā visiem gudrajiem pacientiem mutes ātri aizveras:))))
Eu, Berti, tu gudri ned... .
Ja es maksaju, turklat ne mazo naudu, tad veletos preti sanemt kvalitati. Kapitalisma tacu dzivojam, vai ne - Berti??? Un tev novelu, lai uzkertos uz kada "neerta" pacienta. Pati tacu saproti, ko ar to domaju! :)))
P.S. Nesaprotu tos arstus, kam vieniga raize nograbt naudu, bet par parejo nosplauties. Zobarstu vidu tadu ka mudz.
Godājamais Jugu!
Man ir ļoti paveicies, ka es esmu tik profesionāls zobārsts, ka es izvēlos pacientus un nevis viņi mani:)
Es to varu atļauties un tādus, kuri ventilē ar pirkstiņiem un taurē, ka maksā naudu par kvalitāti, ātri vien atšuju.Jā, es to varu atļauties, jo man pieraksts ir pusgadu uz priekšu:)
Par to, cik kurš zobārsts ir vai nav profesionāls, lai spriež veselības inspekcija, nevis pacients, kas neko nejēdz no zobu labošanas.
Interesanti, kurš ir gatavs gaidīt un paciest sāpes, lai pēc pusgada tiktu pie tik izcila zobārsta kā tu Berti?
Tagad zināšu ko sūtīt novērtēt ārstu - veselības inspekciju, - i pirms, i pēc labošnas! Un tikai tad naudiņu maksāšu!
Es te tagad lasu un štukoju, un attiecībā uz Berti man ir divi viedokļi--vai nu tiešām viņš ir reti uz izcili labs zobārsts(par ko arī apsveicu), vai arī vnk siks pārgudrelis no kādas zubņiku familijas, kas izcili smalkā stilā cenšas mums te smadzenes pūderēt...:))))Man labāk patiktu 1ais variants, jo labu zobārstu tiešām nav daudz...:(((
Atbilde tam komentam, kurš jautāja, kā tad pieņemu pacientus ar sāpēm?
Man ir akūtā stunda, pirmā un pēdējā, tai laikā nāk tie, kam sāp.
Vēl mani pacienti ar mani sazinās telefoniski, ja nu tiešām gadās, ka zobs sāp, ad arī piemeklēju laiku, kad šo cilvēku pieņemt.
Šeherezāde!
Man nav zubņiku famīlijas:)
Kautkā jums neveicas ar tiem zobārstiem, visi tik slikti, tik slikti...Paši balti un pūkaini, ja?
Tu, BERTI, nosauc savu uzvārdiņu un tad parunāsim, ko un kā tu atšuj... pirkstiņvicinātājus :D
un pieraksts pus gadu uz priekšu ir vienkārši izcili tev izdevies, kā viens te nokomentēja, nezinu gan nevienu, kas pus gadu uz priekšu pieteiktu savu vizīti pie ārsta, ja nu vien uz higiēnu, bet tad arī to dara tajā mēnesī, kurā tad nu atkal uz kārtējo apskati ir jādodas !!
kad ārstam nav ērti, ka pacientam ir zināšanas paplašinātākas, tad tādu pacientu nosauc par pirkstiņvicinātāju
jo ātri vien var atklāties tas, ka ārsts nestrādā profesionāli un nespēj savas darbības nedz nopamatot, nedz izskaidrot, aizbildinoties ar to, ka redz nevarot jau vispār ko paskaidrot, ko pats esot tik un tik gadus studējis un mācījies!!
nu tad lūk, labs speciālists vienmēr atradīs iespēju īsi un tautai saprotamā valodā paskaidrot lietas būtību, tikai jābūt atbilstošam intelekta līmenim (nejauciet to ar inteliģences līmeni, kam nu jau sen ir negatīva pieskaņa, intelekts ir sarežģītā domāšana, kas savieno zināšanas ar praktisko darbību un spēju sniegt nestandarta risinājumus, nedomāt stagnātiski uzstādītās shēmās, bet gan domāt daudzpusīgi, paplašināti un progresīvi)
BERTI, vai tu proti tā laipni, īsi, saprotami paskaidrot saviem pacientiem to, kas jādara un kāpēc un kas no tā rezultēs, ja darīs vai nedarīs un tad, kad pacients uzdod papildjautājumus, tu gadījumā nesāc palikt agresīvs vai neiecietīgs ??? un turpini tikpat labi izskaidrot???
varu saderēt, ka nē, to var spriest pēc tevis rakstītā un izteicieniem !!