www.316.lv - Pārdod nekvalitatīvu preci, neveic pilnērtīgo remontu
Pirms 6 mēnešiem nopirku mobilo telefonu internet veikalā www.316.lv. Pēc 6 mēnešiem telefonam parādījās problēmas ar skārienjūtīgo ekrānu. Aiznesu uz remontu, salaboja. Pagāja VIENA diena, tā pati problēma. Aiznesu vēlreiz. Jautāju, varbūt var uztaisīt tehnisko pārbaudi telefonam, varbūt ir ražotāja defekts. Teica, ka pārbaudīs. Pēc nedēļas izņēmu telefonu no remonta,teica, ka telefonam nav nekāda defekta un viss ir ok. Pagāja mēnesis un atkal tas pats - nedarbojās displejs. Aizgāju noskaidrot, jo tas nav normāli, ka telefons trešo reizi remontā 1,5 mēneša laikā. Telefons vizuāli ir ideālā stāvokli, nav ne bojājumu, ne skrāpējumu. Veikalā uz vietas jautāju sievietei (pārdevējai), vai tas ir normāli, ka telefonu nevar pilnvērtīgi salabot? Uz ko saņēmu atbildi diezgan rupjā formā. Teica, ka telefona modelis ir nekvalitatīvs un to pēc remonta vajag pēc iespējas ātrāk pārdod, jo problēmas ar displeju būs visu laiku. Un vispār tā ir mana vaina, ka nopirku nekvalitatīvu telefona modeli. (Kaut internetā bija labas atsauksmes par šo telefonu). Un preci viņi nemaina pret līdzvērtīgu. Tā ir mana problēma. Tas bija vienīgais, ko viņa man paskaidroja.
Neiesaku iepirkties 316 veikalā, jo problēmu gadījumā neviens jums neveiks normālu remontu un arī nemainīs preci.Un apkalpojošā personāla attieksme ir briesmīga.
Комментарии (2)
Nu viena lieta, ko runā ar dzīvi neapmierināta pārdevēja, bet ir taču garantija!
Kā arī pastāv kaut kāda likumdošana, kas regulē šīs situācijas!
Tā ka ja jorojām spēkā ir garantija, tad vajag šo lietu virzīt uz telefona nomaiņu, ko BŪS JĀVEIC tirgotājam!
Šoreiz bez īpašiem argumentiem - ir pamats domāt, ka pircējs sun_shine melo. Tomer, ja tā nav - atsakaties no remonta un lūdziet apmainīt tālruni uz jaunu, prasījuma pieteikuma formā. Ja melojat - vienīgi paildzināsiet laiku, ja patiesība - atrisināsiet savu problēmu pamatos.