www.2u.lv - Attieksme pret klientu
Biju ļoti pārsteigta par pārdevēja attieksmi pret mani kā pret klientu. Zvanīju, lai apjautātos par preces pieejamību un iespēju pasūtīt pa telefonu, vienīgais, ko man uzkliedza, ka jāskatās viņu mājaslapā un pasūtīt pa telefonu nedrīkt, jo redziet, tas nav viņa darbs. Ja arī tā ir, tad to var pasniegt pieklājīgāk, nevis kliedzot un noniecinot, ka man jāmācās strādāt ar internetu.
Комментарии (3)
Pareizi! tāpēc jau tas ir INTERNETA veikas, nevis Tele-veikals! :D Lauki!!!
Strādāju konkurējošā interneta veikalā. 70% telefona zvanus veido klienti, kuri zvana un prasa vai ir iespējams pasūtīt pa telefonu, kautgan mūsu mājaslapā ir skaidri norādīta pasūtīšanas procedūra - TIKAI caur mājaslapu. Domāju, ka 2u ir līdzīga situācija, nebrīnos, ka darbiniekam uzdeva nervi.
vo vo!Janis pareizi raksta! Esmu arī dzirdējis, ka daži vēl nezvanot aiziet uz i-net veikala biroju un prasa, preci. Domā, ka i-net veikals ir kāda bāze vai noliktava! :D Ir tak dīvainu loģiku apveltīta tauta!!!