2locals kafejnīca - apkalpošana zem kritikas
Braucot cauri Cēsīm kopā ar ģimeni izlēmām papusdienot 17.07.2014.Cenas ir salīdzinoši augstas, kas lika cerēt, ka apkalpošana un serviss būs tikpat labi. Bet apkalpošana bija briesmīga! Mums bija līdzi bērniņš, kuram nepiedāvāja sēdeklīti - atsevišķi bija jāprasa. Pie blakus galdiņa cilvēki jau sen bija paēduši, kaut veica pasūtījumu pirms mums...bet mēs vēl gaidījām! Mēs gaidījām ēdienu 2 stundas, bet viesmīle (L.K.) pat nepabrīdināja, ka tik ilgi būs jāgaida, kā arī nevienu reizi nepienāca un neatvainojās par to, ka pasūtījums aizkavēsies. Aizmirsa uzlikt salvetes, kas bija atsevišķi jāprasa. Izdzertās kafijas krūzes un tukšās ūdens pudeles ar glāzēm, kuras izdzērām, gaidot pasūtījumu, uz galda stāvēja tik ilgi, kamēr palūdzām, lai aiznes un atbrīvo galdu, ko bija grūtības izdarīt, jo uz saucieniem viesmīle nemaz nereaģēja. Tāpat sajauca piedevas un lūgto rīsu vietā atnesa kartupeļus. Pat neatcerējās, kurš kuru ēdienu pasūtījis un atnesto vienkārši nolika uz galda pa vidu. Arī pie aiziešanas neatvainojās, kad jautājām - kapēc tik ilgi jāgaida, atbildēja, ka tehniskas problēmas, bet to taču var klientiem paziņot!
Pie tā visa - ejot uz tualeti,blakus virtuvē viesmīļi ar pavāriem smejās un stāsta piedzīvojumus, bet tualete turpat blakus - pielieta un podam (atvainojos) nočurātas malas!
Vienīgais pluss - ēdiens bija ļoti garšīgs, bet ne jau tikai par to mēs maksājam!
Комментарии (3)
briesmīgi, taisīt ciet to vietu
Jā, apkalpošana tur tiešām briesmīga, viesmīļi ir ļoti neprasmīgi. Pati esmu strādājusi tādā sfērā un zinu, CIK SVARīGA ir komunikācija ar klientu. Pat, ja ir gadījusies ķibele virtuvē vai ir vēl kādas tehniskas problēmas, kas skar klientu, par to vajag paziņot, nevis staigāt garām, it kā viss būtu kārtībā. Divas ārzemju ģimenes ieradās šajā kafejnīcā un pasūījumu veica PĒC mums, bet tika apkalpoti pirmie. Protams, katra ēdiena pagatavošanai vajadzīgs savs laiks, bet ne jau tunča steiks būtu jāgaida 2 stundas. Piemēram, Valmierā - Rātes Vārtos - par tādu pašu cenu kā 2Locals kafejnīcā mūs apkalpo baltos cimdos un vēl vairākkārt pajautā, vai viss ir labi, vai garšo? Te pat labu apetīti novēlēt neprot. Tikai, desertu pasniedzot, dzirdēju šādu novēlējumu.
Esmu ļoti vīlusies šajā kafejnīcā un savu kāju tur vairs nesperšu, tikai nesaprotu darba devējus, kas pieņem darbā tik neprasmīgus viesmīļus. Vai tad jums nav svarīgi, lai klients būtu apmierināts?
Kafejnīca tagad atrodas vietā, kur iepriekš ilgu laiku padomju gados bija ''sausā'' sabiedriskā tualete ar neizturamu smaku. Es pat nesaprotu, kā vispār tur ir iespējams normāli paēst...