220.lv SIA PIGU LATVIA - Krāpšana, naudas līdzekļu iesaldēšana
Nesaktoties uz jau iepriekšējo nelāgo pieredzi, nolēmu veikalam piedot un iegādāties sev preci no 220.lv. Izvēlējos preci, pasūtīju ar piegādi Omniva un uzreiz apmaksāju pasūtījumu. Nekavējoties saņēmu e-pastu, ka pasūtījums tiek apstrādāts un viss it kā ok. Saņemšu preci jau piektdien. Pēc apmēram stundas saņēmu epastu, ka pasūtījums ir atcelts. Nekādu paskaidrojošo iemeslu, nedz naudas atmaksas, nekā! Pagājusi tikai stunda! Epastā rakstīts, ka ja gribu skaidrojumu, tad varu vai nu zvanīt vai jautāt atbildot uz šo pašu e-pastu. Uzrakstīju jautājumu par to, kāpēc atcelts un kāpēc man vispār jāvelk ārā pašam informācija? Pēc nosūtīšanas saņēmu automātisko atbildi, ka šis e-pasts 220.lv nemaz nesasniegs. Un ne jau no provaidera kaut kāda nepareiza e-pasta dēļ, bet no paša 220.lv. Respektīvi - raksti te, bet Tu atbildi tāpat nesaņemsi. Šobrīd mana nauda ir pie viņiem, skaidrojuma nav, preces nav un zinu, ka šis slīpētais kantoris izmantos visas likumiskās tiesības naudu man atgriezt nevis uzreiz pēc tāda momentāla viņu pašu kasjaka bet likumā atrunātajās 14 dienās. Es apdedzinos nu jau ne pirmo reizi. Skaitot brīvdienas, varbūt pat ne šogad. Silti neiesaku neko pirkt no 220.lv Pielikumā ekrānšāviņi.
Комментарии (11)
Arī man bijis, ka preci nepiegādā. Bet naudu atgrieza laicīgi.
Nu šobrīd viņus pat nevar sazvanīt. Sapinos ar šiem un tikai problēmas sev sataisīju.
Atzvanīja pašā vakarā. Sieviete nevēlējās manī klausīties. Visu laiku pārtrauca. Kārtīgi izveda no pacietības tas, ka es nolasu kas man atsūtīts un redzams pielikumā, bet man saka ka tā nevar būt. Saka ka prece nebija pieejama un tā man esot atsūtīts. Kaut redzams ka printscreenos tā nav! Pēcāk sāka ņirgāties ka nodošot lai izlabo pēc mana "augstās valodas zināšanas standarta". Beigās jau paliku rupjš, jo man žoklis atkārās par šo visu. Man vēl saka ka tā tur nevar būt rakstīts. 🤦 Pilnīgs marazms. Beigās vēl teica ka tā vispār nav viņu atbildība jo prece nebija pieejama trešajam tirgotājam. Interesanti kāda man tur daļa, ja naudu es maksāju uz 220.lv kontu, ko es varu pierādīt ar maksājuma uzdevumu.
Interesanti! Es trešo gadu ar šo veikalu esmu apmierināts! Nekad nebiju krāpts. Parasti es sūtijumus saņēmu pasta nodaļā. Krāpnieki ir Temu ,tur neko nedrīkst sūtīt! Feisītī ar mudž no krāpniekiem!
Nu paveicies. Tak printscreenos viss ir redzams!
Ļoti daudz ir sūtīts, vienmēr, viss bijis kārtībā. Piegāde zibenīga. Tpu, tpu, tpu! Bet, visos e- veikalos, kuros to piedāvā, vienmēr, izvēlos apmaksu pie saņemšanas. Tad arī atkrīt iespēja, ka paliec bez preces un iesaldētu naudu.
Arī 220.lv, maksāju preci saņemot.
Es jau vairākus gadus esmu šī veikala klients un nekādu pretenziju un problēmu! Ja prece nav uz vietas,tad gaidu no piegādātāja,par to tieku informēts. Ļoti labs veikals, var iegādāties preci,kura nav citur.
Ja kas vislielākie krāpnieki ir SS.lv,it sevišķi uz tehnikas rezerves daļām.Esiet modri ,nekad nemaksājiet tadai personai kā Roberts Jaroslavskis.Sis cilvēks man izkrāpa 85 EUR! Jo piesolīja man mopēdas
Delta motoru! Naudu samaksaju bet motoru nedabūju.
Par 220.lv. Pēc ekrānšāviņiem es sapratu, ka īstenībā pārdevējs bija Audiovideo. Esiet piesardzīgi, pērkot preces no mazpazīstamiem vai nepazīstamiem tirgotājiem. Es pērku tikai no 220.lv un nav problēmu.
Diemžēl, bet 220lv iet uz leju vai nu jauni kadri, kas neiedziļinās tajā, ko pasūta klients, vai vienkārši kopumā pavirši strādā! Negatīva pieredze jāsaka, diemžēl, lielgabarīta preci tur labāk nepasūtīt! Dace