www.1shop.lv - Garantijas serviss vienkārši uz nulli!
Tādu attieksmi pret klientiem sen neesmu redzējusi- viss pie d...!!! Aiznesu uz garantijas servisu "Dominā" savu mobilo telefonu kurš reāli bija nostrādājis nedēļu- nestrādāja radio. Viņi paņēma telefonu izdzēsa no tā visus man saglabātos datus, kontaktus nu vopšem visu, kas tur bija (man par to nebrīdinot, ka tā varētu notikt). Bet zinot šī mob. telefona funkcijas, ka telefons tiek pieslēgt pie datora viņš uzdod jautājumu vai saglabāt esošos kontaktus vai nē? Nu protams šiem jau laikam latviešu valodas zināšanas ir uz 0, tad labāk dzēst visu arā!!! Un vēl saņemot mob. telefonu es uzdevu jautājumu a viņš vispār strādā??? Atbilde- mi ņeznajem u nas ņetu vremiņi praveraķ sami i proveraite -vienkārši super! Izdzēš visu telefonu un neko nesataisa un atsviež atpakaļ pārbaudi pati... Tā kā, ja nevēlaties sev nepatīkamus brīžus nepērciet no šī veikala preces un kur garantijas serviss ir "MOBILUX", jo viņiem viss ir pie di...!!!
Комментарии (6)
Nu zini, tas serviss jau nau www.1shop.lv, serviss ir serviss, nevis veikals.
Aiznes uz trodeks, tu vispar menesi neredzesi savu telefonu kaut vinjam remonts ir 2 min darbs. Ja tev parraksta soft tad ir jareiķinas ar to ka visi dati pazudis, un pirms nesi uz servisu vajadzeja pašam saglabat savus datus. (sanak pats duraks esi!)
Otrs, vinji savieno telefonu ar datoru savadak neka tejkanas ar elektribu, un vinjam neizlec kopet, nekopet.
Ja esi blonda, tad parkraso matus, nevis bljausties uzreiz.
Arī es biju saskārusies ar tādu šī uzņēmuma attieksmi pret klientiem - viss pie d...!!! Lietoju pie viņiem pirkto mobilo telefonu 3 dienas, atklājās, ka tas nestrādā, aiznesu to šim uzņēmumam "Mobilux" uz remontu turpat "Dominā". Viņi paņēma telefonu, noturēja to remontā 1mēnesi, kad zvanīju, lai uzzinātu, kad beidzot telefons būs gatavs, man pateca, ka izlabot pagaidām nevarot, bet naudu arī neatdošot, lai gaidu vēl, var būt tomēr kādreiz izdosies salabot. Aizgāju uz "Dominu" pie viņiem ar uzrakstītu pretenziju, ja nevar salabot, lai atdod naudu. Telefons nākošajā dienā bija salabots un uz pretenziju saņēmu atbildi, ka telefons salabots, naudu atdot nav pamata. Pēc 3 nedēļām mans telefons atkal nestrādā kā vajag. Es remontu atkal mēnesi gaidīt vairs nevēlos un tā kā saskaņā ar Patērētāju tiesību likumu man ir tiesības saņemt savu naudu, atkal rakstu pretenziju, norādot, ka garantijas remontu vairs nevēlos veikt, lai atgriež naudu, pretenzijai klāt pieliku nelaimīgo telefonu, par ko uzņēmuma pārstāvji parakstās man uz otra iesnieguma eksemplāra, ka telefonu saņēmuši, taču nekādu kvīti par to man nedod. Uz šo pretenziju saņemu atbildi, ka naudu atdot nav pamta, jo telefonu jau viņi laboja un izlaboja. Dodos pēc sava telefona, lai iesniegtu to ekspertīzes veikšanai, taču TELEFONA VAIRS NAV!!! PAZAUDĒTS. Uzņēmuma pārstāvji man paskaidro, ka nav vairs telefona un viss, ko darīt, viņi nezinot, BET NAUDU NEATDOS, jo telefons patiesībā bijis labs un jau izlabots. Rezultātā ne naudas, ne telefona. Kā vēl tas būtu beidzies, nezinu, laikam grieztos policijā, bet palaimējās izsist no viņiem naudu caur paziņu paziņām, kas arī ilgi cīnījās, bet naudu tomēr dabūja. Nevienam neieteiktu tur neko pirkt, ja negribat sev līdzīgas problēmas.
Pilnīgi piekrītu! es telefonu pirku 1shop.lv, it kā viss bija normāli, bet vēlāk atklāju, ka kamerai ir defekts(fotogrāfējot bildēs saglabājas daudz krāsainu punktu), aiznesu atpakaļ, mani aizsūtīja uz Mobilux 305. kabinetu, iedevu telefonu, viņi apskatījās, teica, ka vēlākais nākošās nedēļas otrdienā(aiznesu piektdienā) būs gatavs. Tagad pagājušas jau 40 dienas(garantijas līgumā teikts, ka telefons tiks sataisīts 30 dienu laikā). Zvanu viņiem vairākas reizes nedēļā un prasu, kad būs gatavs. Viņi saka, ka gaida detaļas un, ka nākamnedēļ būs gatavs. un tā jau gaidu vairāk nekā mēnesi.
Iesaku uzmanīties no šī interneta veikala www.1shop.lv - šo gadu laikā spriežot pēc rakstītāja komentāriem, nekas nav mainījies šajā interneta veikalā. Garantijas serviss tiek atteikts vēl garantijas laikā, vai spējat to iedomāties? Jums ir garantija, bet atsaka garantiju par preci. Tā kā iesniedzu prasību gan no patērētāju tiesību puses, gan garantijas servisam, tas neko nedeva tik un tā šis kantoris izdomāja iemeslu atteikt garantiju. Fantāzija šij iestādei ir bagāta un izdomāti tiks visneiedomajākie iemesli, piemēram, ka Jūs apzināti esat veicis jau remontu iepriekš, plēsis preci apzināti. Turklāt vēl piebildīšu, ka ir lieli uzcenojumi šim veikalam, tā kā, ja rakstīs, ka lielas atlaides vai izdevīgs pirkums pārliecinieties 100x, es domāju, ka pārliecināsieties, ka citur šo preci var iegūt lētāku. Un domāju, ka labāk iegādājieties citur preces, jo garantijas serviss Jums nespīd.
Uzmanieties arī no viņu garantiju veicēju firmas, tas pats www.1shop.lv Mobilux Latvia.
No šitiemtikko saceptajiem internet veikaliem vispar neko nevar pirkt. Vienos sūu... Tikai ieberzisities! Ietaupīsiet 10-20 evro, a pazaudēsiet simtus.
Tas pats maxpro.lv ari identisks. Jo pieder tiesību [slēpt]@uniem.
Vini pat pārdod nejēdz. Noliek pie kases nesmadzenojošu šma ru, kura sāk uzreiz draudēt klientam (!) .
Labi ka beigās knapi naudu vsp dabuju atpakal. Un tad tikai-izsaucot mintus. Vsp polnijs pzd tur bij.
Karoče man vēl noveicās. Jo ja butu janes uz garanty, tad es varu tikai iedomāties ko šie plyytītu... !