www.sudzibas.lv ZZK veikals Serviss ļoti zemā līmenī

Zzk - Serviss ļoti zemā līmenī

Iedomājieties šis ZZK kantoris paņem vienkāršu velosipēdu (Ls 150) un saka, ka vajag 1 nedēļu, lai saregulētu bremzes un ātrumpārslēgšanu!! Nu labi, lai būtu, bet iedomājieties, ka pēc nedēļas jūs ierodaties pēc sava velo un vēl nav nekas darīts!!! Un pie kam iepriekšējā dienā jūs zvaniet - precizējiet vai var ierasties - jums saka - jā, bet ierodies un uzzini, ka VARBŪT nākamās nedēļas laikā būs !!! Nesaprotu - vai tiešām šodien velo ir tik sarežģīts, ka pa nedēļu nevar saregulēt??? Drīzāk tā ir kretīniska attieksme pret klientu!!! UZMANIETIES no ZZK servisa!!!

I

Комментарии (5)

A Andzinjsh 08.07.2008

Ja nemaaki ar atsleedzinju piereguleeet bremzes un skruvjgriezni atrumus, tad gaidi menesi... ps. liikrocis! :D

A Alex 20.07.2008

Kads blja veel likrocis?!Es arii esmu ZZK klients.Bet nafig man kkas jaremontee ja man ir ritena garantija?!

R Raimis 09.06.2009

Nu nezinu, es lielajā ZZK dzelzavas iela nopirku velosipēdu pirmajā dienā vizinājos un gadijās jau pārdurt riepu, izņēmu ratu otrā dienā aizvedu uz ZZK lai nomaina man kameru, šie ātri operatīvi nomainīja kameru, aploces gumiju u.t.t. neprasot nevienu santīmu pasmaidot pateica tas uz garantījas rēķina, lai gan pārdurta riepa ir pašu vaina un biju gatavs maksāt, tā pat arī pērkot velosipēdu ļoti laipni apkalpoja un ieteica patiešām labu velosipēdu!

M Martins 12.07.2009

Teiksu ta pats loti biezi iegriezos zzk imanta lai gan remontete zzk visapr ir loti dargs prieks daru to pats tacu pardeveji ir loti labi es nesudzos vienmer dabonu to ko velos un pat labak par normalam cenam
ko teiksu par bremzu regulesanu to jaiemacas pasam ta ir daudz letak un nav tik gruti atslegu komplekts ari maksa leti

D deivis89 13.05.2013

Arī negatīva pieredzes par ZZK servisu Imantā. Aizvedu savu velo uz pilno apkopi. Pirms apkopes lūdzu, lai piezvana, ja ir nepieciešams mainīt detaļas. Protams, ka nekādu zvanu nesaņēmu, un kad atnācu saņemt velo, tad sākās: monobloks, rumbu asis, bremžu kluči... utt. OK, kas jādara, tas jādara, bet kādēļ nevar klientam piezvanīt un pajautāt kādas detaļas labāl likt? Piemēram, man ielika lētāko SHIMANO monobloku. Rezultātā, ir pagājis apmēram 1 mēnesis kopš aktīvi esmu atsācis braukt un visa velo ritošā daļa čīkst un grab, kā vēl nekad - pieminētajam monoblokam jau krakšķ gultņi, rumbas "staigā".
Katrā ziņā nepatīk, ka halturē, kā arī bieži nākas saskarties ar to neizprotami snobisko attieksmi - ja tav nav kkāds super, ūber velo, tad darbs tiek veikts kā pagadās. Galu galā serviss viņiem nav tas lētākais, un par to naudiņu gribētos arī atbilstošu rezultātu - vismaz sezonu pēc apkopes bez lielām problēmām tā kā vajadzētu nobraukt.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы