РешеноZolushka.lv - Slikts serviss
Labdien!
Vēlos brīdināt, neizmantot firmas Zolushka.lv pakalpojumus (profesionāla telpu uzkopšana). Vismaz mūsu pieredze bija negatīva. Sazinājāmies, lai veiktu vannas istabas (3,2kv.m) ģenerāltīrīšanu un auduma dīvāna ķīmisko tīrīšanu. Problemātiskās vietas, kādēļ piesaistījām profesionālu telpu uzkopšanas kompāniju, tiekoties tika norādītas. Pirms vienojāmies, ka ja rezultāts netiks sasniegts pilnu summas apmaksu netiks iekasēta. Vēlamais rezultāts vannas istabā netika sasniegts, arī dīvāns netika iztīrīts (liels pleķis- bērns apčurāja). Kad norādījām uz faktiem, kas neapmierina, saņēmām atbildi: "Nu protam, kad jāmaksā, tad sākas! Nekas nav izdarīts!" Neviens nesaka, ka nekas nav izdarīts, taču rezultāts, kādēļ mēs Jūs aicinājām nav panākts - atzīstiet to; iemeslu var būt daudz. Taču, Jūs pirms uzsākāt tīrīt situāciju novērtējāt, ja esiet profesionāli un redziet, ka darbu izdarīt nevarēsiet - tad neņemieties!
Pluss par operativitāti - ar mani sazinājās zolushka.lv vadība. Uzreiz saņēmu jautājumu, kādēļ nezvanīju vadībai un nemēģināju atrisināt jautājumu, bet gan rakstīju sudzibas.lv? Paskaidroju, ka jautājumu mēģinājām atrisināt uz vietas ar kompānijas darbiniekiem, kam arī samaksājām par veiktajiem darbiem. Ilgi runājām par un ap; rezultātā vienojāmies par kompensāciju - 50% atlaide dīvāna ķīmiskajai tīrīšanai (nauda tiks pārskaitīta man uz kontu).
Комментарии (3)
Shai firmai darbiniekiem algu jamaksa... un ja katrs zvanis un piedavas aizbraukt pameginat,jums naktij nusitis galvu atnems naudu lai paest.. un tad varesiet pajokot un pasmieties..
Atvainojos, taču nesapratu Jūsu komentāru manai sūdzībai, kurā saīsinot vēlos cilvēkus brīdināt neizmantot šīs kompānijas pakalpojumus. Ja ir kas sakāms izsakaties, lūdzu, par tēmu... "nosutis galvu anems naudu..." ?
Ea ļjoti labi pazīstu Oksanu Krūmiņu,viņja bija Vitresta direktore,kura tiešām melo un nemaksā cilvēkiem.