РешеноZelta Zivtiņa - Krāpšana, slikts serviss
Šodien 13.05.22, iegādājos jaunu sim karti ar tel. Nr.25360053, par 1.49 eiro, ieliku tel. Mēģināju zvanīt bet uzreiz pārtrūka saruna, vēlējos pieslēgt nedēļās bezlimitu, tas ir nosūtīju kodu start uz 1616, atnāca atbilde, ka kartenav aktivizēta, vai jau pagājis 7 dienu termiņš, pēc tam apskatījos kredītu, derīguma termiņš bīja 16.04.22, kas nozīmē, ka tas jau bīja beidzies, tāpēc arī neizdevās piezvanīt vai pieslēgt akciju, pilnīga krāpšana, no zz puses jo uz jaunās sim kartes turētāja termiņš rakstīts aktivizēt līdz 30.04.2023. Zvanīju uz centru, lai noskaidrotu kas par lietu. Lika man nosūtīt mv uz 1616, nekas nemainijās, pēc tam term uz 1616, tad karte pieslēdzās, bet kredīts īsā laikā beidzās un viss. Nelaipna apkalpošana teica lai vēršos tele 2 centrā, ar čeku, kuru es nemaz nepaņēmu, bet man braukt 30 km uz limbažiem nav jēgas. Neiesaku nevienam pirkt.
Problēma tika pilnībā atrisināta no Zz puses, ātri un ērti, paldies!
Комментарии (2)
Ar mani var sazināties jebkurā laikā uz norādīto nr.ar kuru bīja šī problēma,tas ir 25360053
pilnmēness