Zalie atvari - Slikts serviss
Ēdināšana kāzās nebija solītajā kvalitātē, gaļas ēdieni apkaltuši, salāti bezgaršīgi. Lielajā namiņā Nr.1, kur nakšņoja 4 no kāzu viesiem dvielis pie izlietnes bija netīrs, pie gultas lielais dvielis- pilnīgi slapjš, par mitru to nevarēja nosaukt....Nebija palaga
Комментарии (3)
Kā nav kauna melot? Pirmkārt jau dvieļus pie gultas tur neviens neliek! Bet gan uz burbuļvannas! Es vēlētos jums ieskatīties acīs un mutiski noklausīties visas pretendzijas! Un ja jau esat tāda sūdzību rakstītāja, ko tad pašiem saimniekiem acīs nepateicāt? Pati personīgi tur tīru, vienīgais kas vareja nebūt mājiņai nr1 tas ir palags pirmā stāvā, jo tika plānots, ka jaunais pāris gulēs augšā divatā, kas ir normāli, pārējais pilnīgākie meli!
Un si saucas kontaktesanas ar klientu? Pat ja klients patiesam melojis tad pec sadas atbildes jau nu tiesam nevien problema iesaistitais, bet ari citi potenciali klienti var tikt aizbaiditi. Un ne jau sudzibas del, bet komunikacijas del. Klientam var but 100% pilnigu izdomajumu, bet IKVIENA tirdzniecibas darijuma iesakt sarunu ar frazi "ka nav kauna melot?" ir AUTOMATISKS fail..
Mācies komunicēt ar klientu, pirms rakstīt šādas atbildes. Cerams, ka šo izlasīs tavs priekšnieks, kurš ja ir adekvāts, tevi atlaidīs zibenīgi. Tādiem cilvēkiem kā tev nav ko meklēt apkalpojošajā sfērā.