Wizz Air - Atcelts reiss
Izrādās, ka aviokompānija reisu uz Dortmundi, kam bija jāsāk lidot š.g. jūnuja vidū pēkšņi izdomāja atcelt līdz augusta sākumam. Nopirkām 2 biļetes uz 29.VI par summu 138 EUR, ko sastāda arī tai skaitā administrēšanas taxes un maksa par bagāžu un reģistrēšanās Wizzair Discount club. Sakarā ar atcelto reisu, man kompānija piedāvā atmaksāt 65EUR - nekāda atmaksa par tzxēm un bagāžu, ko protams netiku izmantojusi. Tātad uz manām 2 biļetēm kompānija nopelnīja apmēram 70EUR. Esmu šokā! Neesmu taču tāda vienīgā. Kur griezties, kur sūdzēties?....
Комментарии (3)
Arī man ir ļoti līdzīgs gadījums- biju pasūtījusi 2 biļetes turp un atpakaļ jūnijā (piedevām ar bagāžu) uz Dortmundi, reisu atcēla, bet neesmu vēl saņēmusi nekādu ziņu no aviokompānijas. Arī atcelto reisu sarakstā konkrētais reiss nav minēts un personiskajā profilā nekas nav minēts, ka vispār esmu veikusi kādu pārskaitījumu vai samaksājusi par lidojumu, lai arī nauda bankā ir atskaitīta- 170 eur!
Paldies par brīdinājumu!
Esmu lidojusi reisos Sofija-Dortmunde un viss bija kārtībā, bet, acīmredzot, Latvijā viņu serviss ir ļoti neapmierinošs. Vēršaties pie lidostas, pie patērētāju aizsardzības, pie pašas kompānijas atkārtoti!
Arī es reģistrēju lidojumu ar Wizzair jūnija mēneša otrajā pusē uz Dortmundi turp un atpakaļ. Lai gan man e-pastā atsūtīti trīs paziņojumi par lidojuma atcelšanu, kā arī esmu zvanījusi uz norādīto maksas telefonu un pieprasījusi atmaksāt naudu, naudu atpakaļ vēl neesmu saņēmusi. Šī aviokompānija man neatstāj godprātīgas kompānijas iespaidu, ar to negatavojos vairāk mēģināt lidot. Pilnīgi skaidrs, ka laika apstākļi nav par iemeslu lidojuma atcelšanai aprīlī uz jūnijā ieplānoto reisu, kas liecina, ka Wizzair neprot aprēķināt savas iespējas uzsākt lidojumus no Rīgas uz Dortmundi, tātad tai ir arī vājas analīzes un plānošanas spējas. Biju pasūtījusi un apmaksājusi arī viesnīcu Dortmundē, šie izdevumi man rada vēl papildus zaudējumus.