Webapmācība - Krāpšana, slikts serviss
14.06. Pieteicos kursiem ''min. Hig. Pr. Ēdin. Uzņ''.
Atsūtīja rēķinu, apmaksāju.
Datora ekrānā parādījās automātiskā ziņa, ka saņemot maksājumu, uz manu e pastu tiks nosūtīta saite, lai varu uzsākt mācības.
Nekas netika atsūtīts.
Nosūtu ziņu klientu atbalstam viņu mājaslapā.
Rakstīts, ka atbildēs 24h laikā - nekādu atbildi nesaņemu.
15.06. Zvanu klientu atbalstam, divas reizes sauc līnija, nomet klausuli.
16.06. Zvanu, paceļ un Saka ka drīz atzvanīšot, saprotu, iespējams, cilvēks patreiz ir aizņemts.
Gaidu, nekādas ziņas.
Diemžēl nevaru šādi ''mūžīgi cerēt'', tādēļ meklēju citu uzņēmumu un nokārtoju testu pie viņiem.
Tajā pašā 16.06. Datumā, atkal sūtu viņu klientu atbalstam ziņu, ka vēlos, lai man, lūdzu tiktu atgriezta mana samaksātā nauda.
Ceru, ka saņemšu atbildi.
Naudiņa, protams, nav liela - 12,10 eiro, taču runa ir par to, ka tiek ignorēts klients un nesniegta nekāda atbilde, kaut gan rēķins jau tika apmaksāts.
Ceru, ka šis gadījums ir bijis nejaušības pēc, taču dalos ar savu pieredzi.
P. S pieteicos konkrēti pie šī uzņēmuma, jo saņēmu labas atsauksmes paziņu lokā - ka ātri un viegli ir iespējams nokārtot testu un saņemt apliecību. Paziņām esot bijusi tāda pieredze, ka viss noritējis ātri, veiksmīgi un apstiprinošo e-pastu, kuru es neesmu saņēmusi 2 dienu laikā, viņiem nosūtīja pāris minūšu laikā pēc rēķina apmaksas. : (
Комментарии (3)
Nodarbinātības valsts aģentūrā? Ja, krapnieki arī jau ir tur!
Kā gadījās, tā gadījās 🤷♀️
Es tikko saņemu sertifikātu - min. hig. normas skaistumkopšanai. Bet laikam saņemtam sertifikātam nav juridiska spēka. Nav pasniedzējas uzvārda, nav licences numura. Pārbaudīju direktora un apmacības materiālu sastādītāja uzvārdus - viņi nav ārstniecības personas. Pasniedzējam jabūt ārstniecības personai. Nosūtīju pieprasījumu naudas atmaksai...