www.sudzibas.lv VTU Valmiera Slikts serviss

Vtu Valmiera - Slikts serviss

Sveiki, tātad iekāpu autobusā 18. Septembrī 06: 42, vēlējos norēķināties ar karti. Vadīju kodu, rāda kods pareizs, bet transmisija atteikta. Kontā bija nauda. Trīs reizes mēģinājām nekā, šoferis pat čeku nedeva. Jautāju vai drīkst līdz Valmieras autoostai aizbraukt un bankomātā izņemt “ viņš teica nē rupji”. Šoferis vainoja mani “ teica kartei nav kautkas kārtībā”. Pēc trīs mēģinātām reizēm šoferis rupjā tonī saka kāp ārā. Izkāpu, sazvanīju darba devēju kurš mani gaidīja Valmierā. Viņš atbrauca pakaļ un piedzina par ceļu naudu 5€. Sakarā ar karti! Iegāju veikalā no rīta nopirku sev nepieciešamo, veicu maksājumu ar karti, kartei viss bija kārtībā..
Autobusa reiss Valmiera - dikļu skola - tožas - Valmiera. Es iekāpu dikļos. Lūgums man par šito kompensāciju.

18.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (4)

V vitols 18.09.2019

Ej strādāt Rīgā, maximā, tad tev tādas problēmas nebūs!

Joe Rogans👽 19.09.2019

Tāpēc vienmēr kabatā jābūt skaidrai naudiņai. Man ir bijis tā, ka iekāpju autobusā un tur nav karšu terminālis. Nācās kāpt ārā un 2h gaidīt nākošo. Takā man 420€ morālo kompensāciju par gaidīšanu.

C critical thinker 19.09.2019

kompensācija par šito ir palikta zem akmens pokaiņu mežā. laipni lūgti savākt.

V VTU Valmiera 23.09.2019

Labdien! Lai gan ir ieviesta iespēja norēķināties ar karti, aicinām pasažierus parūpēties par iespēju norēķināties arī, maksājot skaidrā naudā. Arī interneta pārrāvuma dēļ var būt problēma samaksāšanai ar karti. Atvainojamies par radušos situāciju!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы