Pilnībā piekrītu šai sūdzībai. Tādu bezsakaru citur nevar atrast... Gudrinieki, ka tik apkrāpt, sasprauž batonus...maksā... Tas jaunākais no fīreriem - naglijs, ka ne parunāt nevar par problēmu. Laikam šim nepatīk, ak kāds tomēr ir gudrāks par viņu...un dikti kremd... MUĻĶI viņi ir... Netīrs arī tur viss. Ja sevi cienošs klients iebrauc servisā, tad servisam būtu jābūrt ar elementāru attieksmi pret klientu..nevis tā kā ŠIE. Garām, galīgi. Prasti, nekorekti.
Комментарии (1)
Pilnībā piekrītu šai sūdzībai. Tādu bezsakaru citur nevar atrast... Gudrinieki, ka tik apkrāpt, sasprauž batonus...maksā... Tas jaunākais no fīreriem - naglijs, ka ne parunāt nevar par problēmu. Laikam šim nepatīk, ak kāds tomēr ir gudrāks par viņu...un dikti kremd... MUĻĶI viņi ir... Netīrs arī tur viss. Ja sevi cienošs klients iebrauc servisā, tad servisam būtu jābūrt ar elementāru attieksmi pret klientu..nevis tā kā ŠIE. Garām, galīgi. Prasti, nekorekti.