Virši-A - slikts serviss
Kādēļ, ienākot veikalā, klientam ir jāklausās kaut kādas muļķības un iekšējā veikala drāma? Vēlos nopirkt maizīti, bet strādā tikai viena kase. Kamēr viens darbinieks strādā pa veikalu, labojot kafijas aparātu un kārtojot veikalu, otra sieviete nevar tikt galā ar 2 klientiem, jo ar cilvēku, kas rindā pirms manis, aprunā darbiniekus, šķietami, visus pēc kārtas...neizmantojot darbam pienācīgu leksiku! Beidzot sagaidu savu kārtu pēc nācās minūtēm klausīties vietējās klačas un vēl nestrādā Virši karte. Jopcik bumbiņ! Ja nepatīk kolēģi vērsies pie vadības un šefiem nevis lamā aiz muguras un vēl klientiem. Apmeklēju šo veikalu bieži un ar katru reizi tāda sajūta, ka darbinieki paliek ar vien īgnāki un neievērīgāki! protams ar dažiem izņēmumiem, negribu visus tur saukt par nekompetentiem, bet liela daļa...fui
Комментарии (3)
Dzīvē notiek tā, ka aiziet info caur klientiem līdz vadībai un vainīgais darbinieks iet prom. Un notiek tas viss zibens ātrumā. Par viršiem, cik pa lv esmu braucis, ļoti pozitīvi darbinieki, kuri ir apmierināti ar darbu.
Labdien! Paldies, ka informējāt! Lai varam noskaidrot vairāk detaļu par notikušo, lūdzu, sazinieties ar mums rakstot uz [slēpt]@virsi.lv vai https://www.virsi.lv/lv/nosuti-atsauksmi. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Vadība jau bieži vien paplāta rokas un neko nedara. Kādam jau ir jāstrādā. Kamēr viens darbinieks dara vairākas lietas tikmēr otrs knapi vienu vai divas. Īpaši jau liela daļa jauniešu negrib ne strādāt, ne ir atbildības sajūta un kur vel vergot.