Virši-A - Slikts serviss
Ienācu 10: 15 viršos, cilvēku praktiski nebija, viens pirms manis, pasūtīju kebaba komplektu, kuru darbiniece nemaz līdz galam neievadīja sistēma, man bija viņai jājautā 2x lai ievada sistēma, lai varu norēķināties, uz ko darbiniece diezgan rupji reaģēja. Es savu ēdienu gaidīju 30 min, lai gan cilvēku uz vietas vairāk nebija, nācās iet jautāt 3x reizes, vai mans pasūtījums ir gatavs. Es pasūtīju līdzņemšanai, darbiniece man iedeva uz vietas, nācās aizrādīt, kad biju minējis, ka vēlos līdzi, nevis uz vietas, darbiem ie es attieksme kārtējo reizi bija briesmīga, lūdzu lai ietin salvete un ieliek maisiņa, uz ko viņa atbildēja ka neesot maisiņi, es jautāju vai nav maksas maisiņi, uz ko viņa atbildēja rupji, kad esot, bet par tiem ir jāmaksā, teicu, ka samaksāšu.
Kopumā serviss ļoti zems, klientu apkalpošanas jomā strādājošam cilvēkam vajadzētu būt vismaz kādam pieklājības formām un vajadzētu mācēt pateikt “lūdzu” vai “lai labi garšo”!
Комментарии (4)
Neaizrijies, kad tev nenovēlēja - labu apetīti?
Ar draugiem ierados viršos plkst 22:20 vēlējamies pasutit, taču saskaramies ar loti nelaipnu un nejauku kasieri vārdā Anita. Sarunas laikā, attieksme vienkārši necienīga, ne labdien, ne sasveicinasanas nekā.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien. Gribēju vēlreiz izteikt lielu paldies Jūsu Daugavgrīvas stacijas darbiniecei , Marinai par palīdzzibu nepatīkamajā apmaksas nespējas situācijā. Nebiju pamanījis ka kartei beidzās derīguma termiņš un uzpilde bija paliela. Shī jaukā un smaidīgā meitene bez stresa un panikas, piedāvāja vairākus risisnājuma veidus... Tik tiešām liels prieks ka ir tik atsaucīgi un attapīgi darbinieki un prieks , kad Tevi apkalpo tik sipatiska būtne... Braukšu tikai pie Jums.. Paldies.
Ar cieņu, Raivis.