Virši-A - Nelaipna apkalpošana
Labdien!
22.07. Vakarā uzpildot degvielu un ejot samaksāt nosaucu 9 pistoles nr. Dus pārdevēja norāda, ka šādas pistoles nav. Es saprotu, ka esmu pārskatījusies, tāpēc norādu uz savu auto, kurš stāv pretī logam pie kases. Pārdevēja man atbild, ka viņai nav jāzin pistoļu numuri. Protams gājām paši skatities kāds numurs ir attiecīgai pistolei. To visu varēja izdarīt laipni, bet pārdevēja izturējās tik valdonīgi un ļoti asā tonì runāja ar mums. Diemžēl šajā benzīntankā mēs vairs nebrauksim, šādas attieksmes dēļ.
Комментарии (4)
Tiešām varējāt nekļūdīties un nosaukt pareizi nevis nelaipni sūdzību šeit rakstīt.
Kļūda man bija par to jau nedusmojos, bet par to toni pārdevējas gan. Jau ieejot ieksā bija,teksts jāgaida, lai gan vēl neko nebiju paspējusi pateikt. Es parasti nepievēršu šādām lietām lielu nozīmi, bet tajā vakarā sajutos, ka labāk nevajadzēja nemaz tur iet. Piekustām mēs visi savos darbos, bet esam laipnāki viens pret otru.
Mīksto paaudze.
Nu tas jau vairs nav normāli. Cik reizes klienti ir nākuši un teikuši nepareizus sūkņu numurus vai paši nezinājuši kurā sūknī ielējuši. Un pēc tam pārdevējs ir vainīgs un viņam ir jāatmaksā visas summas. Domāju gan, ka tāpēc viņa bija varbūt uz vienu brīdi no visa darba laika neapmierināta par kaut ko tādu, ko klienti nevar pareizi izdarīt regulāri. Vai tiešām tik grūti pacelt galvu un paskatīties? Aizejat pastrādāt degvielas stacijā aiz kases vienu dienu un tad runāsiet savādāk. 🙂