Virši-A - Apkalpošana
Varbūt esmu kaut ko palaidis garām, bet kopš kura laika pārdevēju attieksme pret klientiem ir palikusi tik tuva, ka lamuvārdi, dažādas nepiedienīgas frāzes, kolēģu privātās sarunas par intīmajām tēmām, kas skan pa visu veikalu, ir palikusi par normu? Nav pirmā reize, kad dzirdu, ka viena un tā pati Virši Baloži pārdevēja komunicē tādā pašā stilā.
06.10.25. 17:30
Комментарии (2)
Līdzīgi kā TOP un Lidl veikalos. Darbinieki austiņas izmanto savstarpējām izklaidēm pircēju klātbūtnē.
Labdien!
Paldies par ziņu un veltīto laiku, lai mūs informētu par situāciju – to ļoti novērtējam.
Mēs patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām un nepatīkamo pieredzi. Vēlamies uzsvērt, ka šāda situācija mūsu stacijās nav pieļaujama un esam veikuši pārrunas ar darbiniekiem, atgādinot par klientu apkalpošanas principiem un vērību, darbojoties stacijā.
Ja rodas kāda līdzīga vai cita rakstura situācija stacijā, droši rakstiet uz [slēpt]@virsi.lv vai zvaniet uz Klientu servisa tālruni (pieejams visu diennakti) +371 80 700 070.
Ar cieņu,
Virši