www.sudzibas.lv VIRŠI-A Apkalpošana

Virši-A - Apkalpošana

Varbūt esmu kaut ko palaidis garām, bet kopš kura laika pārdevēju attieksme pret klientiem ir palikusi tik tuva, ka lamuvārdi, dažādas nepiedienīgas frāzes, kolēģu privātās sarunas par intīmajām tēmām, kas skan pa visu veikalu, ir palikusi par normu? Nav pirmā reize, kad dzirdu, ka viena un tā pati Virši Baloži pārdevēja komunicē tādā pašā stilā.
06.10.25. 17:30

11.10.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (2)

M MMāre 11.10.2025

Līdzīgi kā TOP un Lidl veikalos. Darbinieki austiņas izmanto savstarpējām izklaidēm pircēju klātbūtnē.

Virši 22.10.2025

Labdien!

Paldies par ziņu un veltīto laiku, lai mūs informētu par situāciju – to ļoti novērtējam.
Mēs patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām un nepatīkamo pieredzi. Vēlamies uzsvērt, ka šāda situācija mūsu stacijās nav pieļaujama un esam veikuši pārrunas ar darbiniekiem, atgādinot par klientu apkalpošanas principiem un vērību, darbojoties stacijā.

Ja rodas kāda līdzīga vai cita rakstura situācija stacijā, droši rakstiet uz [slēpt]@virsi.lv vai zvaniet uz Klientu servisa tālruni (pieejams visu diennakti) +371 80 700 070.

Ar cieņu,
Virši

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы