Vilitas Melbārdes ārsta prakse - Nekompetence, paviršība, nolaidība, neieinteresētība, darba pienākumu nepildīšana
Vēlos brīdināt cilvēkus un silti iesaku neizvēlēties Vilitas Melbārdes ārsta praksi Olainē un neuzticēt savu veselību šai personai, it sevišķi, ja ģimenes ārsta pakalpojumi ir nepieciešami bieži vai ir kādas nopietnas veselības problēmas. Mēs izdarījām kļūdu un piereģistrējām savu mazuli pie šīs ģimenes "ārstes". Tagad saprotam, kāpēc viņai vienīgajai Olaines nov. ir tik maz pacientu - tikai 800 pieaugušie un 11 bērni/jaunieši līdz 18 g.v. kamēr pārējiem ģimenes ārstiem praksēs ir vismaz 2x vairāk pacientu!
Šī ģimenes "ārste" ir nekompetenta ne tikai kā mediķis - neprot pamatot konkrēto analīžu nepieciešamību, izskaidrot kāpēc ir novirzes no normas; uzsākot bērnudārza gaitas gribēja bērnu pilnīgi bezjēdzīgi sūtīt pie neirologa, lai gan tādas nepieciešamības nav un tā nav obligāta pārbaude; redzot parastu ultrasonogrāfijas attēlu izrādīja milzīgu izbrīnu, it kā tādu redzētu pirmo reizi mūžā un jautāja, vai tiešām tas ir ultrasonogrāfijas attēls, u.tml. Arī bērna pirmajos dzīves gados visu informāciju par bērna fizisko/garīgo attīstību meklējām internetā, jo no ģimenes "ārstes" nebija nekādas jēgas un nevienu vērtīgu padomu no viņas nesaņēmām, tikai bezjēdzīgus ieteikumus, piemēram, lietot glikozi ar c vitamīnu un fluora tabletes bērnam, kurš vēl nespēj ļaut, lai tablete mutē izkūst. Par laimi ar slimošanām paši tikām galā un nopietna palīdzība no viņas puses nebija nepieciešama.
Arī lūgumu sakārtot tik vienkāršu medicīnisko dokumentu kā potēšanas pasi, ģ."ārste" ignorēja veselus 3 (!) mēnešus (aizbildinoties ar milzu aizņemtību), kad esam vairākkārt laipni palūguši un par to atgādinājuši, līdz brīdim, kad paši vairs neredzot citu risinājumu, ieradāmies klātienē. Tad gan medmāsa 5 (!) minūtēs to varēja aizpildīt! Arī bērnudārzam iesniedzamo medicīnas karti ar mokām dabūjām pēdējā dienā, kaut dienu iepriekš ar "ārsti" bija sarunāta tikšanās, taču ierodoties noteiktajā laikā (prakses un pieņemšanas darba laikā), attapāmies pie aizslēgtām durvīm. Nākamajā dienā aizbildinājās ar meliem, ka esot bijis tik slikti, ka gandrīz vēmusi, taču ne piezvanīt, ne zīmīti atstāt gan nevīžoja. Atbraucām ar mazu bērnu un palikām aiz durvīm.
Arī kad "laimējās" tikt uz vizīti klātienē, tad "ārste" vienmēr radīja ārkārtīgi aizņemtas personas iespaidu, neļaujot pat atvērt muti, lai kaut ko pajautātu. Sajūta tāda, ka ātrāk grib tikt vaļā no pacienta. Tai pat laikā "ārste" no rītiem regulāri ierodas vairāk kā pusstundu vēlāk, kaut pieņemšanas laiks sen jau sācies un pacienti gaida uzgaidāmajā telpā. Nevis aizņemtība, bet nevēlēšanās strādāt, bezatbildība pret savu pacientu un saviem darba pienākumiem. Ja nav vēlēšanās strādāt, nav saprotams kāpēc kundze nedodas pensijā, jo pensijas vecums jau ir sasniegts. Labāk būtu ļāvusi savā vietā nākt Ārstam, kuram savi pacienti nav vienaldzīgi, kas spēj pienācīgi par tiem parūpēties un sniegt profesionālu medicīnisko palīdzību kad tā nepieciešama. Man nudien žēl to cilvēku, kam ir šī ģimenes "ārste", par laimi mums šis murgs ir aiz muguras un varam tikai brīdināt pārējos!
Комментарии (1)
Ja nav vēlēšanās strādāt, nav saprotams kāpēc kundze nedodas pensijā, jo pensijas vecums jau ir sasniegts. = = = Un kur iegūt jauniešus? Lūgt viņus atgriezties no Norvēģijas vai Somijas? Tad viņu vietējie 'patrioti' nomocis ar parbaudem...