Vilar - drausmīga apkalpošana
Dārgas dāmas, gribu pastāstīt kas notika ar manim šajā skaistumkopšanas salona!Viss sākās ar to ka ilgi meklēju manikīra meistaru, un tieši šis salons atrodas tuvāk manam mājām! Piezvaniju, pierakstijos uz manikīru ar gelish pārklājumu! Kad atnācu mani laipni sagaidija administrators kurš teica ka bus jāuzgaida 10 minutes, pamatoja, ka meistars vel ir aizņemts! Es apsēdos , un gaidīju kad mani pasauks! Nosēdēju es 30 min, tad pie manim piegāja loti nelaipna sieviete un rupji pateica "Ko Jūs sēžat, nākat man līdz" , es biju loti šokēta par tadu intonāciju un manieri runāt ar klientiem! Apsēdos un man saka taisīt manikīru, meistaram visu laiku krita no rokām instrumenti, es nevareju saprast, kas par vainu! Beigās viņa ļoti stipri iegrieza man kutikula, kad es iekliedzos no sāpēm, vina rupji teica ka vajadzēja atslābināt rokas! Nu vārdu sakot, drausmīgs meistars, loti rupja pret klientiem! Samaksaju par pakalpojumu, kad teicu "Uz redzēšanos" administrators laipni pasmaidija, a ta sauktais meistars, paskatījās uz manim , un ne vardu sakot atgriezas!Gelish man nostāvēja 3 dienas. ... Lūk tāda pieredze salona Vilar.Izrādās meistaru sauca Kristine, viņai pieder tas salons! Laikam tāpēc tāda attieksme pret klientom....
Добавить комментарий