viesu nams "Siroko" - neatbilstība servisam
Atpūta viesu namā.....jā, arī man tomēr ir mazliet komentārs par šo viesu namu "Siroko"...pirms pasūtīt atpūtu arī es izskatīju mājas lapas piedāvājumu, bildes, komentārus un jā, arī sūdzības....šķita, ka darbiniekiem no kļūdām jāmācās un šīs nianses taču novēršamas, bet - ak vai...
1) noteikti viesiem jābūt gataviem, ka ūdens kvalitāte nebūs tā pati labākā - jā, ūdens no krāna patiešām nāk ar sērūdens smaku;
2) nummuriņos tīrība - nu kā lai saka- vienkārši iztīrīts, bet palodzes un spoguļi/ logi - mazliet raud pēc kvalitatīvas aprūpes - it sevišķi saulainā laikā ļoti pamanāma netīrība;
3) vakarā bārā un arī pludmales bārā ap pl.19 ; 20; 21:00 varētu būt problēmas ar ūdens iegādi/ colas/ saldējuma/ kāda našķa utt - teikums no personāla - viss beidzies, nekā nav....šoks bija, kad mūsu klātbūtnē, ņemot vērā ūdens kvalitāti no krāna, kāda jauna māmiņa palūdza bērna ēdiena pudelītei bārā ūdeni nopirkt/ ieliet no viņu krājumiem ( domāju, ka rēķinājās, ka šeit izmanto citas iespējas (( piem. Venden utt.)) - tika atvērts krāns un iepildīts tējkannā uzvārīšanai.....domāju, ka bārā izmantot krāna ūdeni - nepiedodami....
4) ļoti jāuzmanās ar nummuriņa izvēli - standarta divvietīgās klases nummuriņu - neiesaku nevienam, jo ir problēmas ar gaisa higiēnas prasībām.....Paldies personālam, ka radām risinājumu, taču - ja nebūtu iespējas šo jautājumu atrisināt - problēmas varēja rasties - MILZĪGAS...gn mums, gan personālam;
5) ieteikums - noņemiet no kamīna adventes vainagu - tas izskatījās vienkārši nepiedodami; nepieļaujiet, ka naktī pie personāla ierodas ciemiņš uz mocīša - taurē/ ilgi zvanās pie durvīm / vēl jāklausās skaļās sarunas ( naktī no 28.07.2013 uz 29.07.2013 pl. 2:30; apkalpojošam personālam noteikti jābūt pretīmnākošākam/ laipnākam/ jāmāk valodas - krievu valoda obligāta, jo izklausījās smieklīgi un mazliet skumji no malas, ka nemācēja apkalpot klientus; papildiniet nummuriņus ar kondicionieri ( vismaz LUX un DELUXE ); atslēdziet savlaicīgi parādes durves no rītiem, lai viesiem nav jādodas ap 11:00 prom caur pagalmu ar mantām; kontaktu izvietojums, lai izžāvētu matus/ nodzītu bārdu utt. - šeit ir jābūt akrobāta iemaņām - ir vērts papildināt; tapetes prasās pēc atjaunošanas;
6) ja jāizsaka vērtējums 5 zvaigznīšu skalā - apkalpošana/ serviss - 3; komforts - 3 - 4 ( vietas izvēlei ļoti liela nozīme, taču...iet jau runa par viesu namu...)
7) viesu nama personālam ļoti jāpārdomā par sava biznesa attīstību - žēl, bet šeit vēlētos atgriezties tikai dēļ jūras tuvumu, ne viesu nama komforta un iespēju pēc...žēl...
Комментарии (6)
Ja Tu vēlies, lai naktī nedŗīkstētu braukt ar motociklu, varbūt labāk izvēlies pionieru nometni Arteks?
"zilo vali" - neiet runa par braukšanu/ nebraukšanu ar mocīti, bet 2:30 naktī piebraukt pie viesu nama/ uztaurēt/ zvanīties pie ārdurvīm ( iekšā neviens nereaģēja no personāla minūtes 10) un pēc tam skaļi sarunāties, ka nummiriņos šo sarunu iespējams dzirdēt - nebūtu tomēr pieļaujams ( viesi pamodās četros nummuriņos tonakt...)
Ja tur nav priekšā nolaižama barjera, neredzu nekādu iemeslu, lai šādu situāciju novērstu.
kāda viesumāja un personāls, tādi arī ciemiņi viņiem... :-)
NumMurins...kada sakne ir sim vardam? Vai latviesu (vai krievu, vai anglu, vai vacu) valodaa ir vards NUMMURS?
Nu nezinu. Mums viss patika. Brokastis gan tādas... viduvējas. Bet citādi viss bija labi.