Vidzemes slimnīca - Nepieklājīga rīcība un attieksme
Labdien!
Ļoti liels kauns un negods slimnīcai, par ti, ka nespēj darbā pieņemt jaukus un komunikablus cilvēkus! Kuri pret pacientiem un viesiem izturetos ar cieņpilnu attieksmi. Runa ir par a. Reinfeldi, kuras uzvedība un manieres, nemaz nepierāda profesionālu un augstas klases pieeju darbam. Viņas maiņas laikā, kad apmeklējām slimnīcu, neatņēma labdien, un izlikās mūs ar vīru pat neredzam, jo bija aizņemta ar telefonu un saraksti. Kad jautājām mūsu paziņai, kāda ir attieksme no šīs jaunās dāmas-neko labu nedzirdējām - attieksme esot nievājoša un citreiz pat pazemojoša/izsmejoša. Pie pacientiem esot pat gājusi, ar telefonu pie auss runājot.
Vai patiešām mums ir vajadzīgi šādi darbinieki? Kur paliek slimnicas noteikumi, kas ir jaievēro darbiniekiem? Kur skatās galvenie arsti un vadītāji?
Комментарии (2)
Paldies vēlos teikt dakterim kaķim. Mans tēvs Unte Janis ir pie pilnas veselības. Vasarā peldas un es, kas tik loti baidījos vai tikšu galā ar apkāpšanu... Man viss izdodas un paps pats ir ticis galā ar problēmu. Es esmu tikai medmāsiņa, kas apkopj brūci. Paldies vecākai māsai kas mani toreiz iedrošināja un apmācīja. Toreiz es neko nesapratu. Pasaki paldies savām māsiņām kas papu apkopa. Mils paldies.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Pateiciiba slimniicai jaasuuta, sheit suudziibu gals ;)