www.sudzibas.lv Vidzemes Slimnīca Nepieklājīga rīcība un attieksme

Vidzemes slimnīca - Nepieklājīga rīcība un attieksme

Labdien!
Ļoti liels kauns un negods slimnīcai, par ti, ka nespēj darbā pieņemt jaukus un komunikablus cilvēkus! Kuri pret pacientiem un viesiem izturetos ar cieņpilnu attieksmi. Runa ir par a. Reinfeldi, kuras uzvedība un manieres, nemaz nepierāda profesionālu un augstas klases pieeju darbam. Viņas maiņas laikā, kad apmeklējām slimnīcu, neatņēma labdien, un izlikās mūs ar vīru pat neredzam, jo bija aizņemta ar telefonu un saraksti. Kad jautājām mūsu paziņai, kāda ir attieksme no šīs jaunās dāmas-neko labu nedzirdējām - attieksme esot nievājoša un citreiz pat pazemojoša/izsmejoša. Pie pacientiem esot pat gājusi, ar telefonu pie auss runājot.
Vai patiešām mums ir vajadzīgi šādi darbinieki? Kur paliek slimnicas noteikumi, kas ir jaievēro darbiniekiem? Kur skatās galvenie arsti un vadītāji?

07.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (2)

R Rudite Povica 19.11.2019
Pateiciba

Paldies vēlos teikt dakterim kaķim. Mans tēvs Unte Janis ir pie pilnas veselības. Vasarā peldas un es, kas tik loti baidījos vai tikšu galā ar apkāpšanu... Man viss izdodas un paps pats ir ticis galā ar problēmu. Es esmu tikai medmāsiņa, kas apkopj brūci. Paldies vecākai māsai kas mani toreiz iedrošināja un apmācīja. Toreiz es neko nesapratu. Pasaki paldies savām māsiņām kas papu apkopa. Mils paldies.

S Sudzibas.lv Admin 19.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Saivii 19.11.2019

Pateiciiba slimniicai jaasuuta, sheit suudziibu gals ;)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы