Viasat - viasat karte
Šo rakstu ielieku, lai pēc iespējas vairāk cilvēku uzzin par "Viasat" patieso dabu!
2012. gada beigās abonēju žurnālu klubs. Tur bija izloze, kurā varēja laimēt Viasat komplektu gadam un skatīties Viasat televīziju visu 2013. gadu. Es biju viens no trijiem laimīgajiem, kas šo komplektu ieguva. Biju ļoti priecīgs, jo pats esmu invalīds, un kas man cits atliek, kā paskatīties televizoru!
Pēc šī gada skatīšanās komplekts palika "uzvarētāja rokās", bet "karte" bija jānosūta atpakaļ.
Tā kā gada beigās paņēmu Lattelecom virszemes TV, Viasat karti nosūtiju Viasat kompānijai jau 27. novembrī pasta nodaļā, ierakstītā vēstulē! Vairāk ne par ko neuztraucos, domādams, ka līgums ir pārtraukts un vairāk ar "Viasat" nekādu saistību nav!
Šogad, vakardien, saņemu SMS no Viasat: "Jūs neesat atsūtijis Viasat karti, lūdzam to izdarīt!" Zvanu uz Viasat, saku: - kā tad tā, jau 27. novembrī Jums to nosūtiju... Atbilde: diemžēl neesam saņēmuši, griezieties pasta nodaļā...
Pasta nodaļā iegāju, bet jēgas no tā mazas, jo pats nebiju saglabājis (vainīgs!!!) līdz šai dienai nosūtīšanas čeku. Glabāju to līdz janvāra beigu daļai un tad izmetu, jo nodomāju, ka ja jau divi mēneši nav nekādas ziņas no Viasat, tātad viss kārtībā!
Par to paziņoju Viasat. Tad viņi uzreiz paziņoja, ka: "neko man nevarot palīdzēt, jāmaksā soda nauda!" Saku, tas nav godīgi, visu esmu izdarijis - karti nosūtijis- man pat ir bankas konta izdruka, kurā redzams, ka esmu apmaksājis ierakstītas vēstules sūtīšanu no pasta nodaļas- bet no viņiem tikai- jamaksā sods......
Jā, biju pats vainigs, ka nesaglabāju gandriz trīs menešus čeku! Bet vairāk pie nekā vainīgs neesu! Ļoti ceru, ka šī nav "pastaviga" viasat nodarbe, krāpjot cilvēkus!
Комментарии (6)
tieši šitāda ir Viasat pamatnodarbe krāpjot klientus un tāpēc jau to klientiņu viņiem ir pamaz un tos pašus viņi čakarē !
Viasat man vispār jau dažus mēnešus neliek mierā nezinu kur dabujuši manu numuru, bet zvanās visu laiku un piedāvā savus " super" piedāvājumus
Klientu viasatam noteikt nav maz (vienkārši grūti tikt vaļā un cilvēki samierinas un turpina lietot).
Pastā visam ir jābūt iegrāmatotam, sūtot ierakstīto vēstuli tak pasi uzrādiji ganjau, aizej uz pastu un pačīksti kautvai, cik saprotu, tāpat darīt nav ko.
Problēmas ir domātas, lai tās risinātu, nevis čīkstētu sūdzībās
VIASAT ir ļoti slikta kompānija. Viņi ir laipni tikmēr, kamēr noslēdz ar Jums līgumu, pēc tam sākas terors!
Aprakstītajā gadījumā varu ieteikt izmantot tādu pasta pakalpojumu kā "Paziņojums par saņemšanu"!
"aizej uz pastu un pačīksti kautvai, cik saprotu, tāpat darīt nav ko""
- vai tiešām tu esi tik naivs un domā, ka es to nedariju? sen jau izdariju, bet nekādas iegrāmatošanas viņiem nav bijis!
forši, ka kopš janvāra mēneša VIASAT ir PARĀDĀ par savas darbinieku ballītes organizēšanu Vecrīgā , klubā 9.VILNIS! un uz vairākkārtīgiem atgādinājumiem neviens neuzskata par vajadzīgu atbildēt!! nemaz neskatoties uz to, ka par interjera bojāšanu netika pier'ēkināts vispār gandrīz nekas ... - jo vācot nost dekorācijas, krietni pabojāja gan esošo telpu krāsojumu, gan citus interjera priekšmetus!! kolosāla kompānija!!! padzēra uz mana rēķina un vēl pēc viņiem taisīju remontu!!! pirms saistīties, iesaku ņemt 130% priekšapmaksu!!!