Viasat - VIASAT apkalpošanas kultūra
VIASAT klientu apkalpošanas dienests ir neatsaucīgs!!! Beidzās 2 gadu sadarbības līgums, būtu jāvienojās par jauniem nosacījumiem. VIASAT klientu apkalpošanas dienests pieslēdz operatoram, kurš neatbild. Ja izdodad savienot ar kādu operatoru, tad operatore saka, ka nevar šo jautājumu risināt, solīja, ka atzvanīs 2 dienu laikā. Neviens neatzvana. Uz e-pastiem neatbild!
Bet protams ir paspējuši atsūtīt rēķinu, kaut gan sadarbības līgumam beidzās termiņš.
Izskatās pēc krāpšanas, kad VISAT vēlas turpināt iepriekšējo līgumu, tāpēc izvairās no komunikācijas ar klientu.
Esmu nepatīkami pārsteigts!!!
Комментарии (2)
tak paņem un aizved to karti uz to ofisu un atsakies. būs mazāk problēmu. ja nē tad raksi uz [slēpt]@infomail.lv viņi paši tev atzvanīs. vismaz nebūs jātērē piķis. vēlu veiksmi.
forši, ka kopš janvāra mēneša VIASAT ir PARĀDĀ par savas darbinieku ballītes organizēšanu Vecrīgā , klubā 9.VILNIS! un uz vairākkārtīgiem atgādinājumiem neviens neuzskata par vajadzīgu atbildēt!! nemaz neskatoties uz to, ka par interjera bojāšanu netika pier'ēkināts vispār gandrīz nekas ... - jo vācot nost dekorācijas, krietni pabojāja gan esošo telpu krāsojumu, gan citus interjera priekšmetus!! kolosāla kompānija!!! padzēra uz mana rēķina un vēl pēc viņiem taisīju remontu!!! pirms saistīties, iesaku ņemt 130% priekšapmaksu!!!