Viasat - trūkst vārdu
Biju šī uzņēmuma uzticīgs, kārtīgs klients 2 gadus. Kad nolēmu atteikties no viņu pakalpojuma, tas nebija izdarāms tik vienkārši, kā es iedomājos. Labi, tas ir cits stāsts, kurā manu izmisīgo pūliņu rezultātā, līgums tika lauzts. Bet stāts ir par ko citu- par VIASAT darbinieku nekompetenci jeb apzinātu klientu maldināšanu ( kas to lai zin`). Tātad, es esmu laimīgi atslēdzies no Viasat, samaksājis laikā pēdējo rēķinu, atliek tik aizvest viņiem karti 5 dienu laikā. Par cik esmu aizņemts cilvēks, tad sanāca, ka aizbraucu pie viņiem 5. dienā pēc līguma laušanas, vēlēdamies atdot karti. Man par izbrīnu, Maskavas ielā durvis bija ciet profilaktisko vai kādu tur iemeslu dēļ. Nu ko, es pavisam mierīgā garastāvoklī piezvanīju viņiem pajautāt, vai varu nodot karti nākamajā dienā, jo durvis ir ciet ... Uz ko atbilde bija- nekādā gadījumā, jo tad jums būs jāmaskā sods. Noteikti atsūtiet pa pastu ar šodienas datumu un viss būs kārtībā. Tā arī izdarīju- tajā pat dienā nosūtīju pa pastu karti, ar piebildi, lai man piezvana, vai viss kārībā, un tajā pat brīdī aizmirsu par Viasat. Pēc pāris dienām zvana no šīs iestādes un laipnā balsī saka, ka viss kārtībā, pēc mana lūguma tiek atzvanīts, ka karte saņemta. Es vēl, muļkis, nopriecājos, ka tomēr tas servisa līmenis sāk mazliet viņiem uzlaboties un atkal aizmiarsu par Viasat. Pēc kāda laika man atnāk pa pastu atgādinājuma rēķins, ko jau sen esmu nomaksājis- es zvanu, prasu, kas ar lietu- viņi atkal laipni atbild, ka sorry, viss ir kārtībā, saistības starp mums ir biegušās, visi rēķini apmaksāti- lai es izmetot to vēstuli miskastē. Nu, labi, es aizmirsut atkal par VIASAT. Un kā jūs domājiet- man pēkšņi atnāk rēķins par neatdoto KARTI . Zvanu atlkal šamiem- atbilde ir- jūs neesat mums atsūtījis karti ...es prasu, bet kas tad man zvanīja pāris dienas pēc kartes izsūtīšanas, ka viss ir kārtībā. Viņi atbild- MĒS JUMS ZVANĪJĀM, LAI PATEIKTU, KA KARTE NAV ATNĀKUSI. :D :D :D Es nezināju, ko darīt- raudā vai smieties- laikam man ir gļuki un es nedzirdu labi, ko man kāds saka, ja viņuprāt es varu sajaukt pozitīvu atbildi ar negatīvu. Tad es piebilstu- un kā tad ar manu zvanu pāris dienas atpakaļ, kad jautāju, vai mums nav savstarpēji nenokārtotu lietu. Šie atbild- tā esot bijusi atbilde, ka mums vairs nav savstarpēja līguma un tāpēc atbilde bijusi-viss ir kārtībā. Pēc šādiem šizofrēniskiem murgiem, ko atļāvās VIAASAT dispečeris, man nekad, nekad vairs nebūs vēlēšanās ar viņiem sadarboties. Pie tam NEIESAKU nevienam kļūt par viņu klientiem. Ja summas būtu bijuša lielas, pieprasītu telefonsarunu izdrukas un ietu tiesāties- nebūtu sava laika žēl...
Комментарии (3)
kārtejo reizi var pārliecināties, ka ar šo kantori sasieties nedrīkst !
Dīvains atgadījums... Ceru, ka tas viņiem tāds neveikls misēklis sanāca, jo man līdz šim nekad nekādu problēmu nav bijis. Kas attiecas uz līguma laušanu - man nekad nav bijusi vēlme neko lauzt, tad nav nekādu problēmu! :)
Man liekas ka VIASAT ir solīda kompānija, Bet laikam ir problēmas ar to personālu kas uz telefona sēž!