Viasat - Slikts serviss Viasat
"ja pēc dekodera ieslēgšanās joprojām uz ekrāna ir uzraksts, ka nav signāla, zvaniet uz klientu apkalpošanas dienestu, telefona nr. 8686 (maksas) , 80205379 (bezmaksas) , klientu apkalpošanas speciālists palīdzēs rast risinājumu jūsu situācijai. " - tā rakstīts viņu mājas lapā, bet 40 min. Laikā ne pa maksas ne pa bezmaksas tālruni neviens ar mani nerunāja, kā arī stundas laikā neatzvanīja.
Комментарии (1)
Kompānijas vārdā patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ņemot vērā faktu, ka mēs nodrošinām satelīttelevīziju, diemžēl, laikapstākļi ietekmē TV pārraidi. 03.03.2019 lielākajā daļā Latvijas teritorijas bija ļoti nelabvēlīgi laikapstākļi, kas izraisīja neparedzētu ienākošo zvanu plūsmu.
Ja jautājums ir vēl aktuāls un mēs varētu atrisināt to, aicinām rakstīt uz e-pastu [slēpt]@tvplay.lv.
Kā arī vēlamies atgādināt, ja neizdodas sazināties telefoniski, aicinām klientus sazināties ar mums rakstot čatā.
Ceram uz saprati gadījumos, kad laikapstākļu ietekmē TV pārraidē ir traucējumi.