Pazuda visas Latvijas programmas Ka arī viasat.lv mājas lapa un tel num. 67060504 vispar neeksistē. Cienījamie līdzpilsoņi neiesaistieties ar viasat. Būs vairāk problēmu nekā labuma.
Dargie tautieši> NEIESAISTATIES AR KANTORI VIASAT. Rūgti nožēlosiet, rūgti. Telefona numurus neceļ, uz epastiem neatbild. Pēc uzstādīšanas man nerāda, visu laiku raustas utt. Stādija viņu meistari.Kad zvanu uz VIASAT, jeb precizāk kad izdodas sazvanīt, tikai pasaka mēs nezinam kapēc tā, pagrozat uz labo pusi antenu un viss.Kad saku lai atbrauc viņu meistari apkalpot, jo nerāda praktiski no pirmās dienas, tas ir maksas pakalpojums. VIASATam nav apkalpošanas serviss, Jūs par visu atbildēsiet un maksāsiet, ja kautkas ne tā. Un tas ir diezgan dārgi. Piezvanīju tiem kas man no VIASAT stādija, izcenojums uz izsaukšanu 0, 30 ls/1km + 20 ls darbs.(bez materiāliem).Pilsētā 15 LS izsaukums +20 ls darbs. UZMANIETIES: Kad Jums tuvojas līguma darbības termiņš, Jums jāatsaka viņš kā minimums 30 dienas iepriekš, savādāk viņi atkal automātiski pagarina termiņu.Cilvēki neizlasa līgumu smalki un atkal iekrīt uz gadu diviem.
Varu pačukstēt, kā viņus var sazvanīt: Kad zvaniet uz informācijas tālruņiem, spiežat pogu kur ir jāreģistrējas kā jaunam klientam, tas ir vienīgais uz ko viņus var sazvanīt.Jo citus, kur jautājumi par tehnisko utt, neceļ. ;)
Jā, jā, arī man ir problēmas ar šo kantori. Pēkšņi pazūd visi kanāli, zvanu, kas par lietu. Es itkā neesot samaksājusi. Atvainojiet, bet es maksāju tekoši, regulāri un vienmēr, man ir visi čeki ar visiem datumiem. Pārbaudīsim (tā neko sev ilga pārbaude)...jā, mēs atvainojamies, drīz pieslēgsim atpakaļ...un tā vienu brīdi bija katru mēnesi! Man bija jātērē sava nauda, lai tiem tur kantorī sēdošajiem pusstundu iestāstītu, ka viss ir samaksāts un viņiem ir pirms atslēgšanas jāpārbauda, vai Viasat atslēgšanai ir patiešām pamatots iemesls..bet nu tā nav vienīgā liksta, kas saistās ar šo kompāniju..
EDĪTE!!! Vajag laicīgi maksāt rēķinus vai skatīties, kas Tev par banku, ja Tev iet caur banku maksājums...
Strādāju info line (taisnību sakot, nedaudz citādāka veida uzņēmumā), man zvana visādi pamuļķi, kurus Tu, 1kārt nevari visus vienlaicīgi apkalpot (pacelt), īpaši, ja viens muļķis Tev sēž pie trubas un bļauj... Un Tu kā neapmierināts klients sēdi uz līnijas un gaidi, domā, ka as operators sēž un nagus lako, a rēāli ir izbesījies no muļķiem, kas nejēdz laikā samaksāt rēķinu, bet zvana un zina tikai savas PATĒRĒTĀJA TIESĪBAS, BET NEZINA SAVUS KĀ KLIENTA PIENĀKUMUS!!! Ja būtu mazāk tādu pamuļķu, tad visi laicīgi varētu sazvanīt visus info tālruņus un nebūtu jāraksta muļķības šajā www.!!!
Hmmm...viens sakarīgs komentārs no Ilzes šajā bēdu ielejā :D
Lietoju Viasat jau vairākus gadus. Problēmu nav nekādu.
Bet par antenas uzstādīšanām Viasat netabild. Viņiem nav tāda pakalpojuma. Tāpat kā veikals neuzstāda elektrisko plīti vai tvaika nosūcēju...
Izskatās, ka te lielākoties analfabēti ( ja prastu lasīt, tad vismaz līgumu izlasītu ) nolasījušies, laikam nolīguši kādu, kas māk rakstīt un tik nodiktējuši savu žultaino sāpi. Man 3. gaddu pieslēgts VIASAT - pasūtīju i- netā uz akciju, atveda iekārtas, līgumu ar kurjerpastu, pats uzstādīju, jo mājās netīšām atradu kompasu, kurš bija no skolas laikiem saglabājies, un, par cik klāt bija instrukcija - kas, ko, kā, nebija nekādu problēmu. Pēc gada mājai remontēju fasādi, nācās antenu pārvietot - pārvietoju un turpināju skatīties, pēc temonta noliku atkal, ne gluži tajā pašā vietā, bet citā - skatos visas programmas un netraucē ne vējš, ne lietus, vienīgi, kad sāg slapjš sniegs snigt, tad pakāpjos notŗīt sasnigušo. Jautājumu gadījumā esmu zvanījis uz klientu apkalpošanas tel.:67060504, vienmēr esmu sazvanījis. Ir bijis tā, ka gribas lamāties, bet pirms tam pārlasu līgumu un paskatos vai pats esmu visu izdarījis. Kas attiecas uz VIASAT atbildību par antenas uzstādīšanu, tad varbūt bikses pērkot veikalā arī vajag pārdevējam (-ai) palūgt, lai uzvelk, ja nu pats nemāk un nopirs, tādas, kas neder... Gandrīz jādomā, ka esmu kaut kāds izredzētais šajā Dieva pamestajā nostūrī, bet par laimi ir arī citi normāli domājoši cilvēki, kuri nav saspņojušies un atceras, ka katram bez tiesībām ir arī pienākumi. Un līgumus lasīt vajag, ja nemāk, tad jāmācās. Nav ko savu slinkuma augļus citim gāzt virsū
Kur janosuta Viasat viedkarte?Kaut ari ligums ir partraukts.Nekadu adresi neesu sanemis.Jo savadak paredzeti sodi par kartes piesavinasanos 5Ls apmera, parkatru kaveto darba dienu.Ceru uz adbildi!Paldies!
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (10)
Nu paga, pārējie brīvie kanali rāda?Ja nerāda, tad skaties antenu.Tas Tev nav parastais decimetru uztvērējs, te prasās ideala precizitāte.
Dargie tautieši> NEIESAISTATIES AR KANTORI VIASAT. Rūgti nožēlosiet, rūgti. Telefona numurus neceļ, uz epastiem neatbild. Pēc uzstādīšanas man nerāda, visu laiku raustas utt. Stādija viņu meistari.Kad zvanu uz VIASAT, jeb precizāk kad izdodas sazvanīt, tikai pasaka mēs nezinam kapēc tā, pagrozat uz labo pusi antenu un viss.Kad saku lai atbrauc viņu meistari apkalpot, jo nerāda praktiski no pirmās dienas, tas ir maksas pakalpojums. VIASATam nav apkalpošanas serviss, Jūs par visu atbildēsiet un maksāsiet, ja kautkas ne tā. Un tas ir diezgan dārgi. Piezvanīju tiem kas man no VIASAT stādija, izcenojums uz izsaukšanu 0, 30 ls/1km + 20 ls darbs.(bez materiāliem).Pilsētā 15 LS izsaukums +20 ls darbs. UZMANIETIES: Kad Jums tuvojas līguma darbības termiņš, Jums jāatsaka viņš kā minimums 30 dienas iepriekš, savādāk viņi atkal automātiski pagarina termiņu.Cilvēki neizlasa līgumu smalki un atkal iekrīt uz gadu diviem.
Varu pačukstēt, kā viņus var sazvanīt: Kad zvaniet uz informācijas tālruņiem, spiežat pogu kur ir jāreģistrējas kā jaunam klientam, tas ir vienīgais uz ko viņus var sazvanīt.Jo citus, kur jautājumi par tehnisko utt, neceļ. ;)
Jā, jā, arī man ir problēmas ar šo kantori. Pēkšņi pazūd visi kanāli, zvanu, kas par lietu. Es itkā neesot samaksājusi. Atvainojiet, bet es maksāju tekoši, regulāri un vienmēr, man ir visi čeki ar visiem datumiem. Pārbaudīsim (tā neko sev ilga pārbaude)...jā, mēs atvainojamies, drīz pieslēgsim atpakaļ...un tā vienu brīdi bija katru mēnesi! Man bija jātērē sava nauda, lai tiem tur kantorī sēdošajiem pusstundu iestāstītu, ka viss ir samaksāts un viņiem ir pirms atslēgšanas jāpārbauda, vai Viasat atslēgšanai ir patiešām pamatots iemesls..bet nu tā nav vienīgā liksta, kas saistās ar šo kompāniju..
EDĪTE!!! Vajag laicīgi maksāt rēķinus vai skatīties, kas Tev par banku, ja Tev iet caur banku maksājums...
Strādāju info line (taisnību sakot, nedaudz citādāka veida uzņēmumā), man zvana visādi pamuļķi, kurus Tu, 1kārt nevari visus vienlaicīgi apkalpot (pacelt), īpaši, ja viens muļķis Tev sēž pie trubas un bļauj... Un Tu kā neapmierināts klients sēdi uz līnijas un gaidi, domā, ka as operators sēž un nagus lako, a rēāli ir izbesījies no muļķiem, kas nejēdz laikā samaksāt rēķinu, bet zvana un zina tikai savas PATĒRĒTĀJA TIESĪBAS, BET NEZINA SAVUS KĀ KLIENTA PIENĀKUMUS!!! Ja būtu mazāk tādu pamuļķu, tad visi laicīgi varētu sazvanīt visus info tālruņus un nebūtu jāraksta muļķības šajā www.!!!
šitas numurs točna neeksistē, agrāk taču varēja sazvanīt, tagad nekā.Kā lai ar viņiem durakiem sazinās?
Muļķības, ka neceļ! Es vakar viņus mierīgi sazvanīju ar pirmo reizi uz 67 060 504 un visu noskaidroju, ko vajag.
Hmmm...viens sakarīgs komentārs no Ilzes šajā bēdu ielejā :D
Lietoju Viasat jau vairākus gadus. Problēmu nav nekādu.
Bet par antenas uzstādīšanām Viasat netabild. Viņiem nav tāda pakalpojuma. Tāpat kā veikals neuzstāda elektrisko plīti vai tvaika nosūcēju...
Pamēģiniet - 67060550
Izskatās, ka te lielākoties analfabēti ( ja prastu lasīt, tad vismaz līgumu izlasītu ) nolasījušies, laikam nolīguši kādu, kas māk rakstīt un tik nodiktējuši savu žultaino sāpi. Man 3. gaddu pieslēgts VIASAT - pasūtīju i- netā uz akciju, atveda iekārtas, līgumu ar kurjerpastu, pats uzstādīju, jo mājās netīšām atradu kompasu, kurš bija no skolas laikiem saglabājies, un, par cik klāt bija instrukcija - kas, ko, kā, nebija nekādu problēmu. Pēc gada mājai remontēju fasādi, nācās antenu pārvietot - pārvietoju un turpināju skatīties, pēc temonta noliku atkal, ne gluži tajā pašā vietā, bet citā - skatos visas programmas un netraucē ne vējš, ne lietus, vienīgi, kad sāg slapjš sniegs snigt, tad pakāpjos notŗīt sasnigušo. Jautājumu gadījumā esmu zvanījis uz klientu apkalpošanas tel.:67060504, vienmēr esmu sazvanījis. Ir bijis tā, ka gribas lamāties, bet pirms tam pārlasu līgumu un paskatos vai pats esmu visu izdarījis. Kas attiecas uz VIASAT atbildību par antenas uzstādīšanu, tad varbūt bikses pērkot veikalā arī vajag pārdevējam (-ai) palūgt, lai uzvelk, ja nu pats nemāk un nopirs, tādas, kas neder... Gandrīz jādomā, ka esmu kaut kāds izredzētais šajā Dieva pamestajā nostūrī, bet par laimi ir arī citi normāli domājoši cilvēki, kuri nav saspņojušies un atceras, ka katram bez tiesībām ir arī pienākumi. Un līgumus lasīt vajag, ja nemāk, tad jāmācās. Nav ko savu slinkuma augļus citim gāzt virsū
Kur janosuta Viasat viedkarte?Kaut ari ligums ir partraukts.Nekadu adresi neesu sanemis.Jo savadak paredzeti sodi par kartes piesavinasanos 5Ls apmera, parkatru kaveto darba dienu.Ceru uz adbildi!Paldies!